شهره لرستانی | مازیار لرستانی

موتورسواری شهره لرستانی

شهره لرستانی با انتشار عکس جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.

موتورسواری شهره لرستانی
کدخبر : 9948
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شهره لرستانی بازیگر پرحاشیه این روزهای ایران شده است. عمل تطبیق جنسیت شهره لرستانی باعث بوجود آمدن شایعات زیادی دربین مردم و طرفداران او شده. شهره لرستانی قبل از عمل هم تیپ های مردانه را دوست داشت و در برنامه هایی که حضور پیدا میکرد همیشه از تیپ مردانه خود دفاع میکرد. شهره لرستانی بعد از عمل نام خود را به مازیار تغییر داد. در ادامه به حواشی جدید شهره لرستانی میپردازیم.

شهره لرستانی

شهره لرستانی عاشق شد

شهره لرستانی

صحبت های جنجالی شهره لرستانی در آنتن زنده 

ازدواج شهره لرستانی علنی شد

کتک کاری مردم با شهره لرستانی در خیابان

 شهره لرستانی، بازیگر و کارگردان ایرانی، متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است. وی از سال ۱۳۶۴، فعالیت حرفه ای خود را در عرصه تئاتر آغاز نمود.

 شهره لرستانی، در سال ۱۳۷۰ با بازی در فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد به سینما راه یافت. مجموعه تلویزیونی هتل به کارگردانی مرضیه برومند و فیلم سینمایی مأموریت آقای شادی و چندین تله فیلم دیگر از جمله آثاری است که او به عنوان نویسنده در آنها حضور داشته است.گفتگوی جدید شهره لرستانی بعد از حواشی اخیرش!

مازیار لرستانی با انتشار عکسی درباره شایعات ازدواجش و همسر و فرزندان و مهاجرت از ایران در صفحه اینستاگرامش به شایعات پایان داد و نوشت: «تمام اقدامات من برای تطبیق جنسیت، قانونی و شرعی است. من هرگز تا به امروز با احدی ازدواج نکرده ام .. چون اساسا شرایطش رو نداشتم. شروع این تغییرات به سال‌ها پیش برمی‌گردد و اصلا ابتدا به ساکن نبوده و من هنوز در سیکل درمانم و تغییرات، زمان بر هستند. من فرزند این آب و خاکم و با آبرو در همین جامعه و کنار همین مردم شریف زندگی و کار می کنم و لازم میدانم مراتب قدردانی خود را از صیانت صدا و سیما و حراست وزارت ارشاد و قوه قضاییه امور حسبی ،سازمان پزشکی قانونی و …. اعلام کنم.»

شهره لرستانی عکس زیر را با اسم ودود لرستانی از خود منتشر کرده است. و عده ای زیر پستش به تغییر جنسیت او اشاره کرده اند.

شهره لرستانی

جریان تغییر جنسیت شهره لرستانی چیست؟

ماجرای تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی پس از شایعه فروتن خبری است که در فضای مجازی دست به دست می شود. اگرچه شهره لرستانی هنوز واکنشی به این خبر تغییر جنسیتش نشان نداده است ، اما به احتمال زیاد وی نیز مانند محمدرضا فروتن خبر تغییر جنسیت را تکذیب می کند.

ماجرای تغییر جنسیت شهره لرستانی

 خبر تغییر جنسیت بازیگر شهره لرستانی در شبکه های مجازی دست به دست شد که البته با بررسی های به دست آمده درست به نظر نمی رسد. زهرا کشوری (روزنامه نگار) در توئیت خود نوشته بود :

«بسیاری از دوستان خبر تغییر جنسیت شهره لرستانی را هم رد می کنند و معتقدن پوشش مردانه ایشان دلیلی بر تغییر جنسیت شان نیست. برخی هم اعتقاد دارند تغییر جنسیت بازیگر دیگری باعث این ذهنیت شده.»

بعد از منتشر شدن خبر جنجالی تغییر جنسیت محمدرضا فروتن بازیگر سینما و تلویزیون که خیلی زود به داغ ترین موضوع فضای مجازی تبدیل شد ، خبری نامفهوم نیز از تغییر جنسیت شهره لرستانی هم دست به دست شد.

روز گذشته باز هم یک خبرنگار در توئیتر مدعی شد که شهره لرستانی بازیگر پرسابقه کشورمان تغییر جنسیت داده است ، این خبر خیلی زود باعث ایجاد سوال در ذهن مخاطبین شد که آیا شهره لرستانی دیگر بازیگر مطرح کشور نیز در گذشته تغییر جنسیت داده؟ سوالی که جوابی برای آن نبود ، به طوری که بعد از بالا و پایین کردن گوگل هیچ خبری مبنی بر تغییر جنسیت این خانم بازیگر یافت نشد و بعد از رجوع دوباره به توییت خانم زهرا کشوری متوجه شدیم که این توییت توسط نگارنده پاک شده و توییت دیگری بدون اشاره به این موضوع در صفحه خانم کشوری منتشر شد. این خبر به علت نا آگاهی و اشتباه خانم کشوری منتشر شد و خود او نیز این اشتباه را تصحیح کرد.

البته تصاویری نیز از شهره لرستانی با تیپ و پوشش مردانه در شبکه های اجتماعی منتشر شده و دست به دست می شود که به نظر می رسد بیشتر یک تست گریم باشد تا موید تغیر جنسیت.

موضوع از این قرار است که زهرا کشوری یکی از خبرنگاران روزنامه ایران با انتشار توییتی در واکنش به تغییر جنسیت محمدرضا فروتن نوشت :

“محمدرضا فروتن دکترای روانشناسی داره و توی 52 سالگی تصمیم می گیره تغییر جنسیت بده! حتی عجیب تر از تغییر جنسیت شهره لرستانی. بازیگر فیلم های قرمز و شب یلدا! البته سال هاست که فروتن بازی خوبی نداشته. شاید یکی از دلایلش همین وضعیت روحی ش بوده.”

پدرش قاضی بازنشسته دادگستری و مادرش فرهنگی بازنشسته است.

یک خواهر و یک برادر دارد ، نام کاملش «شهره صالحی لرستانی» است که می گوید وقتی مدرسه رفتم به تقلید از چارلی چاپلین نامم را کوتاه کردم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه