ساره بیات | پست اینستاگرامی ساره بیات

پرتره عجیب ساره بیات همه رو شوکه کرد | سورپرایز همسر ساره بیات برای او

ساره بیات عکس زیبایی از خود در صفحه اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.

پرتره عجیب ساره بیات همه رو شوکه کرد | سورپرایز همسر ساره بیات برای او
کدخبر : 9594
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

ساره بیات بازیگر زن سینمای ایران که با بازی در چند سینمایی و سریال پخش خانگی در کنار محمدرضا گلزار و بازیگران مطرح سینما و تلوزیون به تازگی جز سلبریتی ها مشهور محسوب میشود. ساره بیات کار خود را با بازی در تئاتر شروع کرد.ساره بیات در یک خانواده کم جمعیت به دنیا آمده و فرزند بزرگ خانواده است. ساره بیات یک خواهر کوچکتر از خود به نام سروین دارد. خانواده ساره بیات با حرفه او مشکل داشتند ولی او با تمام مخالفت ها تمام تلاش خود را برای این پیشه انجام داده است.

ساره بیات

ساره بیات خواهر زن رضا قوچان نژاد

ساره بیات در یک خانواده ۴ نفره بزرگ شده و تنها یک خواهر کوچکتر از خود بنام سَروین دارد که همسر رضا قوچان نژاد (فوتبالیست) می‌باشد.

ساره بیات

ساره بیات و همسرش:

ساره بیات بازیگر مطرح کشورمان که این روزها، نقش آفرینی او را در سریال گیسو مشاهد می‌کنیم تا به امروز درباره ازدواج خود هیچ صحبتی نکرده بود اما علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوشتن یک متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را به صورت رسمی رسانه‌ای کرد.

ساره بیات

ساره بیات بازیگر مطرح کشورمان که این روزها، نقش آفرینی او را در سریال گیسو مشاهد می‌کنیم تا به امروز درباره ازدواج خود هیچ صحبتی نکرده بود اما علیرضا افکاری آهنگساز و تنظیم کننده در ۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ با نوشتن یک متن زیبا خبر ازدواج خود با ساره بیات را به صورت رسمی رسانه‌ای کرد.

ازدواج ساره بیات و علیرضا افکاری

علیرضا افکاری در اینستاگرام خود نوشت:

«همسرم، بانوی زیبای من …

در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست

برای تأثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگی‌ام، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگی‌ات در کنارم و عشقی که هر دم به زندگی‌ام رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم

باشد تا همواره در فراز و نشیب دوران، در عشق غوطه‌ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست…»

علیرضا افکاری همسر ساره بیات کیست؟

علیرضا افکاری موزیسین و نوازنده ایرانی متولد ۲۲ شهریور ۱۳۵۶ در اصفهان است. او آهنگساز و تنظیم کننده آهنگ اهل ایران در سبک پاپ و سنتی است که از سال ۱۳۸۰ به طور حرفه‌ای وارد آهنگسازی شده است.

وی تاکنون با خوانندگان مطرحی مانند احسان خواجه امیری، روزبه بمانی، مهدی یراحی، خشایار اعتمادی، سینا شعبانخانی، حجت اشرف زاده، رضا یزدانی، علیرضا عصار، علی زند وکیلی و سینا سرلک و… همکاری داشته است.

حرفه و زندگی نامه ساره بیات:

ساره بیات در روز ۱۴ مهر ۱۳۵۸[۱] در مشهد به دنیا آمد. او فارغ‌التحصیل لیسانس هنر و دوره دیده مؤسسه کارنامه می‌باشد که از ۲۲ سالگی وارد تئاتر شد و از سال ۱۳۸۴ با سریال یک مشت پرعقاب جلوی دوربین رفت. پدر و مادرش مخالف ورودش به عرصه بازیگری بودند به همین دلیل به‌صورت پنهانی رشته دانشگاهی اش را هنر انتخاب کرد تا یواشکی وارد بازیگری شود.

او فارغ‌التحصیل صنایع فرش و سفیر صنایع دستی است. او که دارای مدرک بازیگری از مؤسسه کارنامه است بازیگری تئاتر، تلویزیون و سینما را از سال ۱۳۷۹ آغاز کرد. ساره بیات علاوه بر بازیگری، طراحی لباس و نقاشی نیز انجام می‌دهد. او با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد سینما شد. بیات در سال ۱۳۸۹ برای بازی در فیلم جدایی نادر از سیمین انتخاب شد و در ادامه نیز، خود جایزهٔ بهترین بازیگر نقش مکمل زن انجمن منتقدان فیلم لندن و به همراه لیلا حاتمی، سارینا فرهادی و کیمیا حسینی خرس نقره‌ای بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم برلین را دریافت کرد. وی در سال ۱۳۹۶ جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره حافظ برای سریال عاشقانه دریافت کرد.

دوستی ساره بیات با محمدرضا گلزار:

ما زندگی خودمونو می‌کنیم و شما فقط وقت تلف می کنین. احتمالا وقت آن رسیده که کمی واقع بین باشیم و گرچه که حتماً رویِ صحبتم با شمار معدودی بیکار. با احترام به طرفداران بی نظیرم که عاشقانه دوستون دارم.

ساره بیات پس از شایعه خیانت همسرش در فضای مجازی مدتی است که در خارج از کشور به سر می برد که این شایعه را در فضای مجازی به راه افتاده که برای همیشه مهاجرت کرده است.

فیلم جنجالی ساره بیات:

فیلمی از ساره بیات از یکی از سکانس های گیسو منتشر شده است که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه