نیما شعبان نژاد

نیما شعبان نژاد راه صد ساله را یک شبه رفت | نحوه ی مشهور شدن نیما شعبان نژاد و زندگی خصوصی او

در یک مصاحبه از نیما شعبان نژاد پرسیده شد که راه صد ساله را یک شبه رفتی و او در جواب هم تأیید و هم مخالفت کرد.

نیما شعبان نژاد راه صد ساله را یک شبه رفت | نحوه ی مشهور شدن نیما شعبان نژاد و زندگی خصوصی او
کدخبر : 7925
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قبول داری ره صد ساله را یک شبه رفتی؟

هم آره، همه نه. بعد از ۱۰ سال خاک خوردن و دیده نشدن، برایم اتفاقی افتاد که باید آن را درست خرج می کردم. فکر می کنم این قدم را درست برداشتم. حضور در کنار رامبد جوان ریسک بزرگی بود. کنار رامبد کاراکتری را طراحی کردم که می دانستیم در هفته سوم چهارم به نتیجه می رسد. جواد فرحانی (تهیه کننده)، فواد صفاریان پور (کارگردان) و رامبد جوان هم به من اعتماد کردند که باید از آنها تشکر کنم. رامبد جوان گفت اگر همین مسیر را پیش برویم، هفته اول می ترکاند و شهرت عجیب و غریبی سراغت می آید. همین اتفاق هم افتاد. موفقیت یک شبه برای آنهایی است که نمی دانستند در چه فضایی هستند.

خودم را برای محبوبیت آماده کرده بودم که الان هم برای همین خوشحالم. آخر این محبوبیت هم به شهرت می رسد. الان نیمای خندونه محبوب شده.

این محبوبیت از مدیوم پربیننده تلویزیون آمده و ممکن بود جای دیگر با این تیراژ میلیونی دیده نشوی.

بله، در تئاتر هر کاری می کنیم، انگار هیچ کاری نمی کنیم! من الان ۱۵-۱۰ درصد از توانم را نشان می دهم اما در تئاتر ۴-۳ ماه تمرین می کنی، ۸۰ درصد از انرژی ات را هم می گذاری ولی در نهایت فقط هزار نفر آن را می بینند. آن هزار نفر هم آنقدر گریم روی صورت داری که یادشان می رود! به خاطر همین واقعا برای این جایگاه زحمت زیادی کشیده ام. شاید کسی یک هفته برای یک بازی تمرین کند و آن بازی را ببرد، اما بازی های بعدی را حتما می بازد.

من ۱۰ سال تمرین کرده ام که به اینجا رسیده ام. برای این جایگاه هم نمایش اضافی نداده ام چون نه آدم حسودی هستم، نه می گویم بیایید من را ببینید. اگر کارت را درست انجام بدهی، همیشه سراغت می آیند. به یک نفر هم نگفته ام که در «خنداونه»ام و من را ببین. نه به فامیل، نه حتی خانواده. خانواده ام می دانند که هیچ وقت کاری که انجام می دهم، سقف آرزوهایم نیست. مدیوم خودم را با ۱۰ سال قبل مقایسه می کنم، ۱۰ سال دیگر هم اگر ۲۰۰ فیلم سینمایی و سریال بازی کنم، باز هم همین شخصیت هستم؛ برای اینکه همیشه احساس میکنم عقب هستم.

چون سعی می کنم خودم را با مقیاس جهانی مقایسه کنم و همیشه می بینم عقبم! ولی در ایران وقتی کسی ۴ تا فیلم بازی می کند و ۵ هزارتا طرفدار به دست می آورد، خودش را تکرار می کند چون شهرت و پول آمده و دیگر زمانی برای فکر کردن ندارد. بازیگر به تمام شاخه های هنر وصل است و باید از همه آنها استفاده کند. همیشه گالری می روم، نقاشی می کنم، سال ها عکاسی کرده ام و ۱۲ سال است که پیانو می زنم؛ همه اینها زمینه ای است برای بازیگری.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه