اخبار روز| اخبار هنرمندان| مهران غفوریان

خالکوبی عجیب زن مهران غفوریان | آقای بازیگر غیرتی شد + عکس

مهران غفوریان عکس جدیدی را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد.

خالکوبی عجیب زن مهران غفوریان | آقای بازیگر غیرتی شد + عکس
کدخبر : 3098
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهران غفوریان بازیگر، کارگردان فیلم، کمدین و فیلم‌نامه‌نویس و فارغ‌التحصیل رشته نقاشی است. مهران غفوریان بازیگری را با مجموعه طنز جنگ ۳۹ آغاز کرد. مهران غفوریان برنامه «این چند نفر» را کارگردانی کرده است که در بین مردم به نام هژیرها معروف است. همچنین مهران غفوریان زیر آسمان شهر را ساخت و با موفقیت این مجموعه مبادرت به ساخت سری دوم و سوم آن کرد. مهران غفوریان در جریان مسابقات خنداننده برتر در برنامه خندوانه، توانست همراه با امیرمهدی ژوله جایگاه اول را از آن خود کند.

مهران غفوریان

عکس جدید مهران غفوریان

 مهران غفوریان عکس زیر را در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد. در این عکس زن مهران غفوریان و فرزندش دیده می‌شوند که زن مهران غفوریان در این عکس بسیار شکسته‌تر قبل از عمل قلب مهران غفوریان به نظر می‌آید.

مهران غفوریان

وی به تازگی سر صحنه سریال نمایش خانگی «نیسان آبی» دچار حمله قلبی شد که پس از عمل جراحی به سلامتی اش برگشت.

مهران غفوریان، بازیگر سینما و تلویزیون تصویری دو نفره با مادرش را منتشر کرد و نوشت:

«مادر مهربونم، خدا تو رو سلامت نگهداره. الهی آمین»

مهران غفوریان

بیوگرافی مهران غفوریان

نام: مهران

نام خانوادگی: غفوریان

تاریخ تولد: 1353/6/3

محل تولد: تهران

تحصیلات: لیسانس نقاشی

پیشه: بازیگر و کارگردان

وضعیت تاهل: متاهل

مهران غفوریان

ازدواج و همسر مهران غفوریان

مهران غفوریان در 13 دی ماه 1393 ازدواج کرد. او خبر نامزدی اش را در برنامه گلخانه همان سال رسانه‌ای کرد.

مهران غفوریان

روایت مهران غفوریان از تجربه مرگ

مهران غفوریان از ابتدای علائم بیماری تا سکته قلبی در محل فیلمبرداری را روایت کرد.

همسر مهران غفوریان، فیلمی از این بازیگر را پس از عملِ سنگینِ جراحی قلب باز، در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت.

مهران غفوریان

مهران غفوریان در این فیلم می‌گوید: «خیلی خوشحالم، از این که خدا به من رحم کرد و اجازه داد ببینم که چقدر دوستم دارید و برای‌تان مهم هستم. خیلی دوست‌تان دارم. خیلی خوشحالم اوج مهر و محبت دوستانم و شما مردم عزیز را دیدم. همچنین محبتِ مادر دوست‌هایم و دیگر مردم را دیدم که تا صبح برایم دعا کردند. خوشحالم زنده ماندم تا همه این‌ها را ببینم. عاشق همه مردم هستم و حالم هم بهتر است.»   این بازیگر سرشناس، روز دوشنبه ۲۶ مهر، سر صحنه سریال «نیسان آبی»، دچار حمله قلبی شد و پس از انتقال به بیمارستان، روز بعد (سه‌شنبه ۲۷ مهر) زیر عمل جراحی قلب باز قرار گرفت.  

شایعه خودکشی مهران غفوریان

در روزهای اخیر شایعه خودکشی مهران غفوریان، بازیگر خوش ذوق و طنزپرداز کشورمان در شبکه های اجتماعی و برخی رسانه‌ها منتشر شد که وی را ناچار به واکنش کرد؛ واکنشی عبرت آموز که وی در آن ضمن اشاره به صحت و سلامت خود از مردم می خواهد از قضاوت کردن در مورد یکدیگر دست بردارند.

وی در یک مصاحبه تلفنی در رابطه شایعه خودکشی خود گفت: از کسانی که برای من شایعه درست کردند، می گذرم و می بخشم، شاید دل مادر و همسرم شکسته، از آن ها هم می خواهم که ببخشند، اصولا آدم ها باید مراقب باشند که حق کسی گردنشان نماند.​

مردم عزیزم این همه سختی دارند، این همه مشکلات اقتصادی و درگیر ویروس کرونا هستند، و با این حال دلشون من شاد می کنم این برایم مقدس است. امیدوارم که همدیگر راقضاوت نکنیم.

این بازیگر در ادامه توضیح داد که تصور کنید وقتی مادری خبر خود کشی پسرش را می شنود چه حسی پیدا می کند؟ خودکشی گناه کبیره است و خیلی شایعات دیگری بود، در حال حاضر خداراشکر خبری نیست.

جالب است بدانید در خردادماه سال ۱۳۹۰ نیز شایعه ای مشابه برای وی ساخته شده بود. در آن زمان نیز وی در گفت‌وگویی با زندگی ایده آل داشته و درباره شایعه‌ای که برایش به وجود آمده بود، گفت: این را قبول دارم که جز آن دسته بازیگرانی هستم که حاشیه ها و شایعاتی زیادی برایم ساخته اند. در کل هر چیزی که به شخصیتم ضربه بزند را شایعه و حاشیه می دانم.

وی در سال ۹۰ درباره شایعه مورد اشاره گفته بود: اصلا قضیه شایعه سازی برای من از زمانی آغاز شد که در مشهد به علت مسمومیت غذایی به بیمارستان امام خمینی انتقالم دادند.

زمانی که بیدار شدم دیدم که چند نفر بالای سرم دارند از من عکس می اندازند. فردای همان روز روزنامه قدس مشهد تیتر زد مهران غفوریان خودکشی کرده است. بله من خودکشی کرده‌ام اما برای دیدن آقا امام رضا(ع) نه چیز دیگری!(البته منظورم خودکشی غیرواقعی است).

عکس جدید مهران غفوریان پس از عمل

بهاره رهنما و همسرش حاجی دوستان خانوادگی مهران غفوریان هستند. هفته گذشته مشکلات قلبی گریبان گیر مهران غفوریان شد که خدا را شکر به خیر گذشت. حال عکسی از دورهمی بهاره رهنما و حاجی با مهران غفوریان را مشاهده کنید.

مهران غفوریان

به نظر می‌رسد این عکس قبل از حمله قلبی غفوریان ثبت شده باشد.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون روز دوشنبه ۲۶ مهر ماه دچار سکته قلبی شده بود. منوچهر هادی کارگردان سریال نیسان آبی که این روزها غفوریان در حال ایفای نقش در این سریال است، ویدئویی از مهران غفوریان قبل از عملش در صفحه‌اش بارگزاری کرده است. مهران غفوریان همچنین عکس جدیدی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

مهران غفوریان

مهران غفوریان متولد 3 شهریورماه سال 1353است. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس ایرانی سینما و تلویزیون و رادیو است.

مهران غفوریان

مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی-نقاشی عمومی در دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران به دنیا آمد و بزرگ شده تهرانسر و محله دریاست. پدر مهران غفوریان ناخدای نیروی دریایی و اهل تهران و مادرش معلم و اهل تبریز است. یک برادر به نام مهدی دارد که از او ۵ سال بزرگتر است و آهنگسازی می‌کند.

مهران غفوریان

اولین بار سال 1373 در 20 سالگی به پیشنهاد یکی از دوستانش در تست برنامه آیتمی 39 به کارگردانی داریوش کاردان شرکت کرد و قبول شد. اما اوج شهرت او برای ساخت مجموعه تلویزیونی زیر آسمان شهر بود که از بهترین و پر مخاطب ترین سریال های چند دهه اخیر تلویزیون بود که سری دوم و سوم آن را نیز ساخته و خودش نیز در نقش بهروز خالی بند نقش آفرینی کرده بود. سعید آقاخانی، محمدرضا گلزار، یوسف تیموری، امین حیایی، محسن تنابنده و پیمان قاسم‌ خانی از جمله دوستان بسیار خوب و صمیمی‌  مهران مدیری هستند.

مهران غفوریان

نخستین اظهارات مهران غفوریان پس از عمل

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون با انتشار ویدئویی در صفحه مجازی خود درباره شایعه علت سکته‌اش توضیح داد: از زمانی که گروه نیسان آبی متوجه شدند من مشکل قلبی دارم، حتی منوچهر هادی اجازه نداد یک پلان از من بگیرند. گروه من را مثل برادر و خانواده خود دوست دارند. خواهشا به این شایعات دامن نزنید.

مهران غفوریان بازیگر طنز سینما و تلویزیون، هفته گذشته به دلیل سکته قلبی در بیمارستان بستری بود و عمل جراحی قلب باز انجام داد.

مهران غفوریان

آخرین وضعیت مهران غفوریان پس از عمل جراحی

برادر مهران غفوریان گفت: خدا را شکر حال مهران غفوریان بسیار خوب است و این روزها باید ادامه دوران نقاهت خود و مراحل درمان پس از عمل جراحی را در خانه بگذراند.

مهدی غفوریان در پاسخ به این سوال که مهران غفوریان تا چه مدت زمانی باید در خانه بماند و اینکه آیا ساخت سریال «نیسان آبی» متوقف می‌شود یا خیر اظهار داشت: مهران غفوریان باید برای مدت یک ماه در خانه بماند بنابراین تا یک ماه آینده نمی‌تواند برای ضبط سکانس‌های مربوط به خود سر صحنه سریال «نیسان آبی» حاضر شود، اینکه این سریال شبکه نمایش خانگی به دلیل عدم حضور یک ماهه مهران متوقف می‌شود یا نه را نمی‌دانیم و منوچهر هادی کارگردان این مجموعه در این باره تصمیم می‌گیرد. در حال حاضر خدا را شکر مهران غفوریان حالش خوب است و هیچ مشکلی ندارد و در خانه استراحت می‌کند.

مهران غفوریان، بازیگر که در هفته های اخیر در سریال‌هایی چون «خاتون» و «نیسان آبی»- از تولیدات شبکه نمایش خانگی- ایفای نقش می‌کرد، دوشنبه، ۲۶ مهر ماه دچار سکته شد و یک روز بعد تحت عمل جراحی قلب باز قرار گرفت که خوشبختانه با موفقیت‌آمیز بودن عمل و گذراندن دوران نقاهت پس از جراحی، از بیمارستان مرخص شد و ادامه دوران بهبودی پس از عمل جراحی را در منزل سپری می‌کند.

پزشک مهران غفوریان در ویدئویی که قبل از مرخص شدن این بازیگر از بیمارستان توسط خبرگزاری صداوسیما منتشر شده، توضیح داده است: مهران مسافتی را دنبال نیسان می دود؛ کسی که سه رگ قلبش گرفته است و در حین دویدن دنبال نیسان دچار حمله قلبی می شود، می‌توانست همان‌جا ایست قلبی هم کند و تمام. ایشان فعالیت فیزیکی و ورزشی اصلا نباید داشته باشد و دو هفته کلا استراحت مطلق است.

غفوریان نیز پیش از ترخیص از بیمارستان گفت: می خواهم تشکر کنم از دعای همه مردم. من واقعا خیلی خوشحالم از اینکه زنده ماندم و این همه عشق را دیدم. بچه های بیمارستان قلب جماران من را برگرداندند و خواست خدا بود. خوشحالم این همه عشق و دعا را دیدم. هر کسی را دیدم گفت مادرم تا صبح برایت دعا کرد. نوکر امام حسین (ع) هستم. اسمش را در آمبولانس آوردم و گفتم یا امام حسین (ع) من دارم سوار آمبولانس می‌شوم باقی‌اش را دست خودت سپردم و به خوب کسی هم سپردم.

این هنرمند که در روزهای اخیر مشغول بازی در سریال طنز «نیسان آبی» بود، با بیان اینکه وقتی به بیمارستان جماران رسیده در اورژانس و در حیاط سکته کرده است، با لحنی طنز افزود: قول می‌دهم از این قلب آکبندم خوب استفاده کنم. دوباره از اول با قلب جدیدم همه‌تان را دوست دارم و نوکری‌تان را می‌کنم.

حجم ویدیو: ۲.۴۳M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۰:۴۴ دانلود ویدیو
آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • محسن
    1

    انشاالله که همیشه سالم باشی.. دوست داریم

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه