آشا محرابی | بیوگرافی آشا محرابی

استوری غمگین آشا محرابی درمورد بیماری اش | وضعیت روحی آشا محرابی تعریفی نداره!

آشا محرابی بازیگر کم حاشیه ی ایرانی با انتشار این عکس از افسردگی اش گفت.

استوری غمگین آشا محرابی درمورد بیماری اش | وضعیت روحی آشا محرابی تعریفی نداره!
کدخبر : 24975
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

آشا محرابی بازیگر نقش فروزان که در سریال گناه فرشته با هنرمندانی چون امیر آقایی و شهاب حسینی هم بازی است، به تازگی استوری تامل برانگیزی را منتشر نموده که حرف دل بسیاری از مردم است. در ادامه این بخش از پیشنهاد ویژه استوری بازیگر سریال آینه را مشاهده خواهید کرد. آشا محرابی بازیگر سینما و تلویزیون در این روزها که اخبار ضد و نقیضی منتشر شده و موجب نگرانی بسیاری از افراد می شود، متن تامل برانگیزی را به اشتراک گذاشت و نوشت:

آشا-محرابی

اگر مردم جهان تنها آنچه را لازم بود گفتند، چه سکوت گوش نوازی بر دنیا حاکم میشد.

زندگی شخصی و خانواده آشا محرابی

آشا محرابی دختر اسماعیل محرابی (بازیگر) و خانم فاطمه سید مدلل کار می باشد که در نوجوانی والدین اش طلاق گرفتند و پدرش هم خانواده را ترک کرد. او تمام موقعیت های که در بازیگری به دست آورده، تلاش شخصی خودش می داند نه حمایت پدر. از وضعیت ازدواج و همسر آشا محرابی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

فیلم های آشا محرابی

آشا محرابی در آثاری چون گناه فرشته، آئیه،سرزمین مادری، ماهرخ، موچین، حبیب، همه چیزآنجاست، هشت و نیم دقیقه و...بازی کرده است.

اولین سریال و مخالفت پدر

اولین بار سال 1364 وقتی 12 ساله بود کنار پدرش یک قسمت در سریال آئینه جلوی دوربین رفت اما با مخالفت پدر مشغول تحصیل و دانشگاه در رشته غیر هنری شد.

نقش پدرم بیشتر بازدارندگی بوده تا حمایت. در همان دوران با آقای اسماعیل محرابی قرار گذاشته بودیم که من درسم را بخوانم و او شرایط ورودم به بازیگری را فراهم کند. در واقع نوعی قرارداد معنوی بود که من کاملا روی آن حساب کرده بودم.

آشا+محرابی

شروع فعالیت در رادیو

بعد از سال ها دوری از بازیگری سال 1374 در 22 سالگی با قبولی در آزمون ورودی وارد بخش نمایش های رادیو شد و بعنوان بازیگر و نویسنده شروع بکار کرد.

او بعدا با تشویق مرضیه صدرایی در دوبله تست دارد و دوبلوری را نیز تجربه کرد.

اولین تئاتر

اولین کار جدی او در تئاتر نمایش دایره گچی قفقازی به کارگردانی حمید سمندریان سال 1377 در 25 سالگی بود که در تالار اصلی تئاتر شهر روی صحنه رفت.

دوره فیلمنامه نویسی

بعد از فراگیری بازیگری دوره فیلمنامه نویسی را نیز در کلاس های ناصر تقوایی در آموزشگاه کارنامه گذراند و مدتی نیز در کانادا دوره فیلمسازی دید.

سریال توی گوش سالمم زمزمه کن

اولین تجربه رسمی آشا محرابی در تلویزیون با سریال توی گوش سالمم زمزمه کن سال 1385 بود سپس یکسال بعد در سریال مرگ تدریجی یک رویا بازی کرد.

آشا محرابی

جنجال خودکشی

در سال 1388 بعد از بازی او در فیلم تهران من حراج که پخش آن به علت منکراتی ممنوع شده بود شایعه خودکشی وی به خبرگزاری ها رسید. بعدا یکی از بستگان نزدیک او این خبر را تکذیب کردند و گفت آشا فقط چند روزی مریض بوده و نیاز به استراحت داشت و خودکشی نکرده است!

لذت از باخت استقلال

هیچ وقت به این موضوع نپرداخته ام و علاقه ام را مخفی کرده ام. ولی اگر واقعیتش را بخواهید پرسپولیسی هستم گاهی برای مقابله با دوستان استقلالیم از باخت استقلال بیشتر لذت می برم تا برد پرسپولیس …

طرفدار بارسلونا تیکی تاکا

جام جهانی 1398 را خیلی دوست داشتم ، تیم ملی خیلی خوبی داشتیم و گل تاریخی حمید استیلی به آمریکا همیشه برایم خاطره انگیز است.

همیشه عاشق تیکی تاکای بارسلونا هستم و از تماشای بازی های این تیم لذت می برم ، البته بارسلون پپ را بیشتر دوست داشتم. در مورد تکنیک برزیلی ها هم در یک نمایش ، دیالوگی شنیدم که می گفت : اینها فوتبال را بازی نمی کنند بلکه در زمین می رقصند.

آشا محرابی

وضعیت ازدواج و همسر آشا محرابی

از وضعیت ازدواج و همسر آشا محرابی اطلاعات دقیقی در دست نیست.

خانم آشا محرابی سالهاست ازدواج کرده و زندگی متاهل خود را دارد اما همسرش علاقه ای به انتشار عکس شخصی و خانوادگی ندارد.

منبع: نمناک نیوز

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه