معرفی بهترین ویپ دخترانه را در اینجا پیدا کنید!

هنگامی که انقلاب ویپینگ شروع شد، مردان اولین کسانی بودند که آن را به عهده گرفتند، بنابراین در ابتدا دستگاه های ویپینگ برای مردان طراحی شدند.

معرفی بهترین ویپ دخترانه را در اینجا پیدا کنید!
کدخبر : 24965
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در طول سال‌ها، این به‌طور چشمگیری تغییر کرده است، اما اکثر شرکت‌ها، اگر خط زنانه جداگانه‌ای را اجرا نمی‌کنند، همگی کیت‌های ویپ را ارائه می‌کنند که نه تنها با ظاهری زنانه، بلکه ساده برای استفاده، برای زنان جذاب است. در ادامه به معرفی بهترین ویپ دخترانه می‎پردازیم. 

معرفی 7 مدل از بهترین ویپ دخترانه

برخی از دختران به دنبال ویپ‌های دخترانه نیستند اما برخی دیگر فقط و فقط انتخاب و اول و آخر آن‌ها ویپ‎های دخترانه است. در ادامه 5 مدل از بهترین ویپ‌های دخترانه را به شما معرفی می‎کنیم تا بر حسب علاقه و قیمت یکی از این مدل‎ها را انتخاب کنید. برای تهیه سالت نیکوتین تنباکویی در طعم‌های مختلف تنها لازم است که وب سایت گرند ویپ را مشاهده کنید. 

کیت های باریک Cig-a-Like Vape

برای آن دسته از خانم‌هایی که به دنبال کیت‌های ویپ از نوع باریک هستند، گرند ویپ همه چیز را در اختیار آن‌ها قرار داده است. طیف کیت استارت آنها دارای کیت های استارت کارتریج از پیش پر شده و کیت های e-liquid vape است که نه تنها شیک و زیبا هستند، بلکه بسیار قابل اعتماد و قابل استفاده هستند. باتری‌های سری EX آنقدر زیبا هستند که نداشتن یکی از آن باتری‌های رزگلد یا آبی مروارید جرم است. Cig-a-Like Vape بهترین قابلیت‎های ترکیب و تطبیق را ارائه می‎دهد. 

پاد ویپ های از پیش پر شده

برای کسانی که می‌خواهند کمی بیشتر از ویپ خود استفاده کنند RipTide وارد دنیا شد تا یک تجربه کاملاً جدید بخارپز را معرفی کند. با استفاده از فناوری نسل بعدی NicTech، RipStick یک سیستم Vape pod را گرد هم می‌آورد که با مجموعه‌ای از غلاف‌های یکبار مصرف طعم‌دار کار می‌کند. نه تنها این طعم‎ها بسیار عالی هستند؛ بلکه مایع الکترونیکی با نیکوتین مصنوعی ساخته شده است که مانند عصاره گیاه تنباکو سنتی که در سایر مایعات الکترونیکی استفاده می‎شود، اسید بنزوئیک ندارد. کوچک، سبک و قدرتمند.

و اگر به دنبال چیزی حتی مخفی‌تر هستید Hangsen iQ Air پاسخی برای شماست. این بسیار باریک است و دارای یک روکش فلزی زیبا و نام تجاری ظریف است که به آن ظاهری باکلاس و احساسی لوکس می‌دهد.

کیت های غلاف قابل شارژ

اگر به دنبال کیت ویپ غلاف قابل پر کردن مجدد هستید تا با مایعات الکترونیکی مورد علاقه خود پر کنید ما آن را برای شما نیز پوشش داده‎ایم.

Smok Nord 2 نسخه بعدی کیت Smok Nord pod افسانه‎ای است که به طور کامل بهبود یافته است. ظرفیت باتری عظیم 1500 میلی آمپر ساعت، هر دو قابلیت بخار کردن MTL (دهان به ریه) و DTL (مستقیم به ریه)، ساخت با کیفیت و البته طراحی خارق‌العاده این‎ها مواردی هستند که باید به آن‌ها اشاره کرد. کیت ویپ غلاف Smok Nord 2 وسیله‎ای است که برای هر خانم ویپینگ ضروری است.

Vaptio C-Flat Mini برای چیزی حتی محتاطانه‎تر، یک غلاف همه کاره جدید با فناوری سیم پیچ سرامیکی برای تجربه بخارپز شدیدتر است. با روکش مات آلومینیومی، این دستگاه کم تعمیر و نگهداری، براق و بادوام است و عملکرد آن را به خطر نمی‎اندازد.

بهترین بخارساز XEO Void برای زنان

XEO Void دستگاه بخارساز سبک قلمی عالی برای خانم‌های مبتدی و باتجربه است. یک دستگاه بخارپز همه در یک که جدیدترین و بهترین فناوری را با طراحی آلمانی با کیفیت بالا ترکیب می‌کند و پر کردن آن و استفاده آسان را آسان می‌کند.

داشتن یک باتری عظیم 1500 میلی آمپری با کارایی بالا، بهترین ساختار ضد نشتی با ظرفیت 2 میلی لیتری e-liquid دستگاه را برجسته می‌کند. XEO Void قادر به بخار کردن زیر اهم و استاندارد DTL (مستقیم به ریه) است.

سیگارهای الکترونیکی Vapor Couture 

طیف وسیعی از سیگارهای الکترونیکی Vapor Couture یک سیگار الکترونیکی با کیفیت مد روز برای زنان است. این‌ها قلم‌های ویپ کوچک بسیار زیبا هستند. VMR Products LLC که Vapor Couture را تولید می‎کرد، اکنون تولید را متوقف کرده و جایگزینی را در قالب طیف محصولات سری EX جدید خود معرفی کرده است. در حالی که می‌دانیم هنوز مقداری موجودی VC وجود دارد، پیشنهاد می‌کنیم که سری جدید و براق سری Ex یک سیگار الکترونیکی شیک ارائه می‎دهد که نوآورانه است و در کل دستگاه بخارپز بهتری است، را استفاده کنید. کیفیت سری Ex در رتبه دوم قرار دارد.

ویپ الکترونیکی جومو لایت ۴۰ Lite 40 Jomo Vape

2200 میلی آمپر ساعت داخلی باتری قابل شارژ است. 4 چراغ در سمت باتری برای نشان دادن ظرفیت فعلی دارد. تراشه هوشمند برای جلوگیری از شارژ بیش از حد و به طور خودکار پس از شارژ کامل متوقف می‎شود. محبوب ترین اندازه جیبی، راحت در دست و حمل آن آسان است. 5 کلیک مداوم برای خاموش/روشن کردن. مخزن پاک کننده شیشه پیرکس، می‎توانید ببینید چقدر مایع الکترونیکی باقی مانده یا دوباره پر کرده‎اید. سوراخ جریان هوا روی پایه اتومایزر برای کنترل هوای ورودی با توجه به بخار مورد نیاز شما. شکل زیبا، همراه با جعبه. یک هدیه ایده آل برای عاشقان، دوستان، والدین یا استفاده خودتان.

پاد سیستم ساندر یو گیک ویپ GeekVape Sonder U

کیت Geekvape Sonder U pod به گونه‎ای طراحی شده است که استفاده از آن آسان باشد، به این معنی که برای ویپرها با هر سطح تجربه ای ایده آل است. علیرغم اندازه جمع و جور آن، انرژی آن از یک باتری 1000 میلی آمپری با ظرفیت بالا تامین می‌شود؛ بنابراین می‌توانید برای مدت طولانی‌تری بین شارژها بخار کنید. Sonder U می‎تواند تا 20 وات برق ارائه دهد که برای استنشاق MTL (از دهان به ریه) ایده آل است. همچنین دارای یک غلاف قابل پر کردن مجدد است که یک سیم پیچ 0.7 اهم در آن تعبیه شده است؛ بنابراین شما مجبور نیستید با تغییرات بی‌حجم کویل سروکار داشته باشید.

نتیجه گیری 

ما مطمئن هستیم که هر خانمی می‌تواند دستگاه بخارپز مناسب خود را از بین تمام مواردی که در بالا پیشنهاد شد انتخاب کند. ما بهترین، شیک و با کیفیت‎ترین دستگاه‎های سیگار الکترونیکی را برای هر خانمی انتخاب کرده‎ایم.

خانم‌ها با گرند ویپ همراه باشید؛ زیرا ما شما را با دستگاه‌های ویپ جدیدی که برای خانم‌ها مناسب‌تر هستند، به‌روزرسانی می‌کنیم. همچنین برای خرید انواع Geekvape تنها کافی است که به وب سایت گرند ویپ مراجعه کنید. 

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه