فال روزانه | فال روزانه امروز

فال روزانه امروز 18 آذر 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟

فال روزانه امروز 18 آذر 1402

فال روزانه امروز 18 آذر 1402 | فال روزانه امروز چه می گوید؟
کدخبر : 21839
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه یا طالع بینی از قدیمی ترین علوم میباشد که بمانند علوم ریاضی و فیزیک و شیمی و یا گیاه شناسی نمی باشد و بر اساس منطق و مشاهده و یا حس تایید و یا رد نمی شود. افرادی که تجربی فکر می کنند فال روزانه را قبول ندارند. فال روزانه از سرگذشت و آینده شما سخن می گوید. پس برای آگاهی از فال روزانه خود در ادامه با در سایت بازار بورس همراه شوید. می توانید فال روزانه امروز خودتان را بر اساس ماه تولد هر روز در این سایت مشاهده کنید. 

فال روزانه

♈ فال روزانه متولدین فروردین

این روزها تمام انرژی و توان تان را روی کار گذاشته و اصلا به رابطه عاطفی خود اهمیتی نداده اید. اگر چه شریک زندگی شما صبور بوده اما بهتر است تغییری به برنامه زندگی خود دهید و در پی جبران گذشته بر آیید. اگر چند روز با خانواده خود تماس نزدیک تری برقرار کنید، همه چیز به روال عادی خود باز خواهد گشت. شما نباید دیگران را به خاطر این که محتاج حضور و محبت شما هستند، سرزنش کنید. شما نیز به خانواده خود بی نهایت محتاجید، پس محبت خود را دریغ نکنید. شما کاری را انجام داده اید که باید همین مسیر را ادامه دهید تا به نتیجه برسد شخصی وارد زندگیتان میشود که با خود پیشنهادی دارد قدر این شخص را بدانید بر زندگی شما تاثیری مثبت و مفید خواهد گذاشت انجام کار یا شراکتی به شما پیشنهاد میشود چشم و گوش خود را کاملا باز کنید و از چند نفر خبره برای رد یا قبول آن مشاوره بگیرید باید از هر فرصتی برای شادمانی بهره برد اما دلبستگی به ظواهر در شان شما نیست.

♉ فال روزانه دقیق متولدین اردیبهشت

اگر چه اتفاقات بد زیادی را از سر گذراندید اما نباید همه را به دست فراموش بسپارید. شما شخصیت قوی و توانمندی دارید و برای چیزی که اکنون هستید زحمت های زیادی کشیده اید اما یادتان باشد که گذشته نیز بخشی از حال شماست. شاید بی گذشته ای که داشته اید هیچ گاه به این مرحله نمی رسیدید پس بهتر است هنگام تصمیم گیری، به خصوص در این شرایط، تمام جنبه های زندگی خود را چه در گذشته و چه در حال، چه خوب و چه بد، در نظر بگیرید. مطمئن باشید که اینگونه زندگی بیشتر به کام تان خواهد بود. شرایط و اتفاقات روزهای اینده بر وقف مرادتان خواهد بود. به لطف تلاش خودتان اینده بهتری خواهید داشت. چشم شما به دیدار عزیزی که مدت ها به دنبال او بوده اید روشن خواهد شد. به آنچه میبینید زود دل میبندید و تحت تاثیر قرار میگیرید. اگر این روزها با یک غوره سردتان میشود و با یک مویز گرمتان میشود دیگران را دچار دردسر و سردمگنی قرار ندهید.

♊ فال روزانه متولدین خرداد

شما فرد بسیار مهربان و باگذشتی هستید. اگر چه دیگران به شما احتیاج دارند اما بهتر است که امروز کمی هم به خودتان برسید. پس از اتفاقات اخیر، هنوز کمی استرس دارید و احساس می کنید که درد دلتان را هیچ کسی نمی فهمد. تنها کاری که می توانید در این شرایط انجام دهید، کتاب خواندن است زیرا نه تنها شما را سرگرم بلکه آرام تان نیز می کند. اولویت خود را بر کتابهای تخیلی به جای کتاب های رئال قرار دهید. اینگونه برای مدتی از دنیای واقعی دور می شوید. به فرصتی دست پیدا می کنید تا به جنبه های مهم زندگی خود بیشتر فکر کنید و تصمیمات جدی و مهمی در مورد کار و یا تحصیل خود بگیرید منتظر دریافت مژده در ارتباط با یکسری تسهیلات مالی و یا به وجود آمدن یک منبع مالی جدید باشید از این رو هر گونه پیشنهادی را که در زمینه های شغلی به شما می شود جدی تلقی کرده و راجع به آن خوب فکر کنید عزیزی در سفر دارید یا از او دور افتاده اید که چشم به راهش هستید.

♋ فال روزانه متولدین تیر

حوصله پاشدن از تخت را ندارید اما از آنجاکه کارهای زیادی برای انجام دادن دارید، بهتر است که بلند شوید و دوشی بگیرید تا سر حال شوید. علاوه بر کارهای نیمه تمام، آدمهایی نیز هستند که به حضور یا حتی کمک شما احتیاج دارند. امروز یکی از دوستان تان با شما تماس گرفته و خبری را به گوش تان می رساند. اگر عاقلانه رفتار کنید، دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. برای تغییری در زندگی تان دودل هستید، پیشنهاد ما این است که پس از مشورت خیلی سریع تصمیم تان را بگیرید. شاید فردا همه چیز جور دیگری باشد. از عیب جویی و کوچک شمردن دیگران خودداری کنید. به فرصتی طلایی دست می یابید تا برای خواسته های خود و آنچه برای شما سرنوشت ساز است اقداماتی به عمل آورید. به زودی پاداش زحمات و تلاشتان را خواهید گرفت. مدتی است که شما احساس می کنید به شخصی به شدت وابستگی پیدا کرده اید. نیتی دارید که بسیار خیر خواهانه است . مطمئن باشید در صورت اجرا این نیت به هدف خود می رسید.

♌ فال روزانه متولدین مرداد

پیشنهادهای کاری خوبی به شما شده است طوری که حسادت اطرافیانتان را برانگیخته. شما این موقعیت را مدیون سخت کوشی هایتان هستید پس اگر می خواهید که همچنان پیشرفت کنید، به سخت کوشی های خود ادامه دهید. شما در عشق فرد مغروری هستید. همیشه دوست دارید که مورد عشق و محبت دیگران قرار بگیرید اما این را فراموش کرده اید که شما اول از همه باید خودتان را دوست بدارید تا دیگران نیز این حس را به شما منتقل کنند. قدرشناس دوست صمیمی یا همسرتان باشید و در این مسیر تا جایی که می توانید کوتاهی نکنید. انتخاب و تصمیم مهمی پیش رو دارید که باید تمام جوانب را در نظر گرفته و بعد پاسخ دهید. در این مورد عجله نکنید. یه پیام غیره منتظره از یک دوست قدیمی شما را غافلگیر می مند. مردم را آنطور که هستند بپذیرید تا آثار موفقی و ارزشمند را در زندگیتان ببینید.

♍ فال روزانه متولدین شهریور

امروز سعی کنید به جای یک گوینده، یک شنونده خوب باشید. شما در میان صحبت هایتان را اطرافیان با واقعیات زیادی روبه رو خواهید شد که متعجب تان خواهد کرد. اما زود تصمیم نگیرید و بگذارید همه چیز به شما ثابت شود. از این که مدام خصلت واقعیتان را از دیگران پنهان کنید، خسته شده اید اما امروز قدرت و اعتماد به نفس لازم را پیدا می کنید تا خود واقعی تان را نشان دهید. نگران نباشید دیگران نیز از شخصیت شما استقبال خواهند کرد. قدر آنچه که به سخنی به دست آورده اید را بدانید، صبر کلید نهایی در موفقیت شماست، هدفتان را هدفی والا انتخاب کنید که در خوره شخصیت شما باشد، شما ظرفیت کافی برای حل مشکلات خود را دارید، بنابراین شجاعانه برای آن کوشش کنید، تحولی بزرگ پیش روی شماست که چشم اندازی روشن دارد، بیگدار به آب نزنید اما با آغوش باز پذیرای آن باشید،

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه