تست شخصیت | روانشناسی شخصیت | شخصیت شناسی

یک چشم و انتخاب کن تا شخصیت پنهانت نمایان شه | تست شخصیت

وقتی کسی می‌گوید چشم‌ها آینه روح هستند، مطلقاً حرفی مبالغه آمیز نمی‌زند. در واقع، چشم‌ها می‌توانند ارتعاشات یا تصاویر ناخودآگاه را منتقل یا نگاه کنند، آنقدر قوی که می‌توانند افراد را به لرز درآورند.

یک چشم و انتخاب کن تا شخصیت پنهانت نمایان شه | تست شخصیت
کدخبر : 13887
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

در واقع، افرادی هستند که چنان نگاهی مغناطیسی دارند که نمی‌توان از خیره شدن به آنها اجتناب کرد. از سوی دیگر، دیگران آنقدر عمیق دارند که می‌تواند باعث شود ما احساس ناراحتی و خجالت کنیم. در اینجا دقیقاً از قدرت برانگیختگی چشم‌ها استفاده می‌کنیم و یک مسابقه کوتاه بصری/روانی پیشنهاد می‌کنیم! کافی است به سری چشم‌ها در شکل زیر نگاهی بیندازید و یکی را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می‌کند. سپس آنچه را که در مورد شما فاش می کند بخوانید!

شماره 1. - اگر چشم اول را انتخاب کرده اید، احتمالاً فردی بسیار غریزی و شجاع هستید که بدون توجه زیاد به عواقب آن، با اشتیاق خود را در تجربیات می اندازد. هر پروژه جدید یک فرصت رشد برای شما است و شما با اشتیاق از آن استقبال می کنید. تنها عیب این است که شما ممکن است بیش از حد به دیگران اهمیت دهید زیرا همیشه برای گوش دادن و کمک به آنها در دسترس هستید بدون اینکه در زمان نیاز از آنها کمک بخواهید.

شماره 2. - این انتخاب نشان‌دهنده فردی بسیار تحلیل‌گر است که به جزئیات توجه دقیق دارد و تمایل دارد قبل از تصمیم‌گیری شرایط و پیامدهای احتمالی را بررسی کند. شما هیچ مشکلی برای زندگی در تنهایی ندارید، در واقع داوطلبانه به دنبال آن هستید زیرا این فرصت را به شما می دهد که در آرامش فکر کنید. علاوه بر این، شما بسیار بیشتر از آنچه در نظر دیگران به نظر می‌رسید اعتماد به نفس دارید و اغلب در معرض خطر دست کم گرفتن قرار می‌گیرید.

شماره 3. - شما فردی بسیار خلاق و تخیلی هستید که دارای علایق و عادات غیرعادی هستید. گاهی اوقات این می‌تواند باعث شود که شما را «عجیب» در نظر بگیرند، اما اساساً به قضاوت دیگران اهمیتی نمی‌دهید. یک یادداشت منفی؟ شما خیلی نامرتب هستید ... اما از آنجایی که واقعاً اهمیتی نمی دهید ، این برای شما مشکلی نیست.

شماره 4. - شخصیت شما نه تنها برای دیگران بلکه برای خودتان نیز بسیار مرموز و پیچیده است! نوسانات خلقی امری عادی است و این امر به خصوص با آشنایان جدید مشکلاتی را ایجاد می کند زیرا دوستان قدیمی شما یاد گرفته اند شما را بپذیرند. شما همیشه تمایل دارید که مردم را سطحی قضاوت نکنید، احتمالاً به این دلیل که شما نیز بسیار تحلیلگر هستید ... و تمایل به انتقاد بیش از حد از خود دارید.

شماره 5. - حساسیت اسب سرگرمی شماست، در واقع، برای شما غیرمعمول نیست که خیلی زودتر از دیگران متوجه چیزها شوید، زیرا تمایل به مشاهده، "احساس" و همدردی با دیگران دارید. اما این باعث می‌شود که آسیب‌پذیرتر شوید، زیرا خطر آسیب دیدن از حرکات یا کلمات اطرافیانتان را تهدید می‌کند. شما به خوبی احساسات شادی و غم عمیق را می شناسید و در صورت نیاز از داشتن یک فریاد پاک کننده و رهایی بخش دریغ نکنید --- و این به شما اعتبار می دهد!

شماره 6. - شما بیش از حد به گذشته وابسته هستید، یا حداقل چیزی یا کسی وجود دارد که هنوز بر زندگی فعلی شما سایه می اندازد! شما نمی توانید همه چیز را پشت سر بگذارید و تجربیات قدیمی - به خصوص تجربیات منفی - هنوز به شما آسیب می زند. شما فردی بسیار قوی هستید و می دانید چگونه با مصمم بودن با مشکلات روبرو شوید، اما تمایل دارید چیزها را در درون خود نگه دارید و این روند غلبه بر آنها را کند می کند. با کسی صحبت کن، مطمئناً برایت خوب است!

شماره 7. - تأثیری که بر دیگران می گذارید برای شما مهم است و از آنجایی که شما یک فرد خوب و متعادل هستید، می خواهید دیگران به این موضوع توجه کنند. شما نمی توانید بی عدالتی، بدخواهی و نامهربانی را تحمل یا تحمل کنید، و به همین دلیل، سعی می کنید با درست ترین و نوع دوستانه ترین رفتار ممکن، آن را جبران کنید. چند توصیه؟ سعی کن زیاد نگران قضاوت دیگران نباشی... تو آدم زیبایی هستی و چیزی برای اثبات نداری!

شماره 8. - اگر این چشم را انتخاب کرده اید، مطمئناً شور و انرژی ندارید! در واقع، شما قادر به حفظ ریتم کاری هستید که برای اکثر افراد غیر قابل تصور است! شما بدون قید و شرط دوست دارید و کلمات "من نمی توانم" در واژگان شما وجود ندارد. تنها منع مصرف این است که این تمایل به انجام کاری همیشه می تواند باعث ایجاد اضطراب و عدم توانایی در آرامش شود! داشتن انرژی زیاد چیز خوبی است، اما سعی کنید آن را کنترل کنید تا غرق آن نشوید!

شماره 9. - اگر آخرین چشم را انتخاب کرده اید، دوستی هستید که همه دوست دارند داشته باشند. شما به خوبی متعادل هستید و می‌دانید چگونه موقعیت‌ها را تجزیه و تحلیل کنید و نظرات شفاف و بسیار مفیدی بدهید. شما کسانی را دوست ندارید که با دیگران تلاقی می کنند، در واقع، شما به خصوص با خود و دیگران شفاف و صادق هستید. فقط یک کلمه نصیحت --- حتی اگر یک دوست کامل و قابل اعتماد هستید، در صورت نیاز استراحت کنید و از دیگران نیز بخواهید که به شما گوش دهند!

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه