رضا رویگری | حواشی بازیگران

جنجال جدید رضا رویگری

عکسی از رضا رویگری در فضای مجازی منتشر شده که شایعه های زیادی برای این بازیگر داشته است.

جنجال جدید رضا رویگری
کدخبر : 13237
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 رضا رویگری در سال ۲۶ دی ماه ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. رضا رویگریردر جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. رضا رویگری چندی پیش در خانه سالمندان توسط همسرش بستری شده است.این اتفاق برای رضا رویگری از طرف هنرمندان و دوستداران این بازیگر بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و حواشی زیادی بوجود آورد.در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی رضا رویگری می پردازیم.

رضا رویگری

نام و نام خانوادگی: رضا رویگری

 زمینه فعالیت:  سینما و تلویزیون

تولد: 26 دی  - تهران 1325

پیشه:  بازیگر، خواننده، نقاش

همسر(ها)  :فرشته میر هاشمی (سابق)

تارا کریمی

فرزندان: کیارش رویگری

رضا رویگری در سال ۲۶ دی ماه ۱۳۲۵ در منطقه تجریش در تهران به دنیا آمد. تنها فرزند خانواده بوده و یک پسر دارد و یک نوه دختر دارد، دوران مدرسه و دبیرستان را در همان تجریش به پایان رساند. او به خلبانی علاقه مند بود و دوبار امتحان داد ولی قبول نشد. سپس به نقاشی روآورد و با نمایش «ویس و رامین» به کارگاه نمایشی پیوست. 

او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» شروع نمود.

با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال ۱۹۹۶ در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری سال 1395 دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را خانه نشین کرد.

بیماری رضا رویگری از زبان خودش: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.

اولین ازدواج رضا رویگری با خانم فرشته میر هاشمی فارغ‌التحصیل فوق لیسانس رشته شهرسازی و دکترای روانشناسی از کالیفرنیا بود که این زندگی بخاطر مخالفت آقای رویگری با کار همسرش به جدایی و طلاق ختم شد. حاصل این زندگی تولد پسری بنام کیارش در سال 1353 بود.

او در 67 سالگی با تارا کریمی 24 ساله در افتتاحیه یک برنامه در شیراز آشنا شد و آنها در سال 1392 با اختلاف سنی حدود 43 سال و با وجود مخالفت خانواده خانم با یکدیگر ازدواج کردند. تارا کریمی متولد 1368 در شیراز می باشد که مدتی در کار مدلینگ خارج از کشور بود.

رضا رویگری تنها یک فرزند به نام کیارش از همسر اولش دارد و دارای یک نوه دختر می باشد.

رضا رویگری 9 ماه بعد از ازدواج دوم در دی ماه 1392 زمان شستن دست و صورت، ناگهان دچار سرگیجه و سکته مغزی شد و بعد از ایین اتفاق ناگوار ویلچر نشین شدند.

رضا رویگری با انتشار ویدیویی از اقامت اجباری خود در خانه سالمندان کهریزک خبر داد و از هوادارنش خواست به او کمک کنند.

رضا رویگری در این ویدئو می‌گوید: «سلام به مردم و طرفداران عزیز. من رضا رویگری هستم و از خانه سالمندان کهریزک با شما صحبت می‌کنم. بعد از شصت سال کار، همسرم من را انداخته این‌جا. نه تلفنی دارم و نه کارت بانکی. نه می‌توانم برای کارم به کسی زنگ بزنم و نه کسی می‌تواند به من زنگ بزند. ممنوع‌الملاقات هم هستم. از همه حلالیت می‌طلبم، اگر کار بدی کردم من را ببخشید. این‌جا برای من مثل زندان می‌ماند. اگر آن طرفداران خوبم که می‌دانم کم هم نیستند به من کمک کنند، ممنون می‌شوم.»

رضا رویگری

بعد از ویدئوی تکان‌دهنده و پیگیریِ نماینده وزیر ارشاد، برخی از چهره‌های شناخته شده با رضا رویگری بازیگر سینما و تلویزیون در آسایشگاه کهریزک دیدار کردند. 

در این ویدئو علیرام نورایی و حضورِ اینترنتی پرویز پرستویی و شهربانو منصوریان و چندی دیگر دیده می‌شوند. 

در این جلسه پرویز پرستویی از این اتفاق ناگوار می‌گوید و چهره‌ها به خانه‌دار شدنِ او اشاره می‌کنند که قرار است به زودی در آپارتمان خودش مستقر شود و پرستاری تمام‌وقت از او مراقبت کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • ناشناس
    0

    ایشان یادش رفته در کهریزک رفت چقدر راجع به خانمش بد حرف زد، حالا پشیمان شده و میگه شایعه درست کرده بودن.

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه