سحر قریشی | سحر قریشی و تتلو

ازدواج سحر قریشی با بدنساز معروف

عکسی از سحر قریشی را در ادامه می بینید.

ازدواج سحر قریشی با بدنساز معروف
کدخبر : 13113
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

سحر قریشی بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی است که مدتی است به دبی مهاجرت کرده است. ازدواج سحر قریشی و امیر تتلو حواشی زیادی برای این بازیگر داشته است . سحر قریشی هم اکنون به فعالیت های مربوط به بدنسازی مشغول است. سحر قریشی در رابطه با بازگشتش به ایران هنوز اظهار نظر نکرده است. در ادامه به آخرین حاشیه از سحر قریشی می پردازیم.

سحر قریشی

سحر قریشی از بازیگران مطرحی است که در سن 17 سالگی یکبار ازدواج و سریعا جدا شد و چند سال پیش در مصاحبه ای خبر محرمیتش با امید علومی (خواننده) را رسانه ای کرد و بعد منکر این خبر شد.

سحر قریشی در یک خانواده ی کم جمعیت متولد شد، مادر ایشان ندا افشار نام دارد و پدرش در آمریکا زندگی می کند. او تنها یک برادر به نام سپهر دارد که رابطه آنها با یکدیگر خیلی خوب و عاطفی است. برادر سحر قریشی به عنوان عکاس و خبرنگار فعالیت می کند و مدتی در سوریه حضور داشت و علاقه‌ ای به بازیگری ندارد.

سحر در حال حاضر با مادرش (ندا افشار) و برادرش (سپهر قریشی) زندگی می کند. او در دوران دبیرستان ترک تحصیل کرده و با معرفی یکی از آشنایان خود وارد عرصه بازیگری شد.

سحر قریشی سال 1383 و در 17 سالگی با شخصی بنام مهران اخوان ذاکر ازدواج کرد اما این زندگی در سال 88 به طلاق ختم شد. همسر سابق خانم بازیگر علت طلاقش را تغییر رفتار پس از مشهور شدن او در سریال دلنوازان عنوان نمود.

سحر قریشی

این بازیگر در سال 1393 با بازی در کنار امید علومی در فیلم «دریا کنار» با این خواننده آشنا شد و مدتی پس از آشنایی در یک گفتگوی اینترنتی خبر مَحرم شدن خود با امید علومی خواننده پاپ را برای آشنایی بیشتر رسانه ای کرد اما در نهایت چند ماه بعد منکر هرگونه رابطه قبلی خود شد.

در سال 1396 نیز زمزمه ای از ازدواج سحر قریشی و مهدی طارمی فوتبالیست به گوش رسید و حتی عکس هایی نیز از این دو چهره مشهور در فضای مجازی منتشر شد اما این خبر مدتی بعد با واکنش تند برادر قریشی تکذیب شد.

به تازگی نیز شایعات زیادی در مورد ازدواج سحر قریشی و یکی از خواننده های خارج از کشور در رسانه های مجازی به گوش می رسد اما در حال حاضر وی به طور رسمی هیچ خبری از ازدواج خود منتشر نکرده است.

سحر قریشی یکی از بازیگران جنجالی سینمای ایران است که به تازگی به ترکیه مهاجرت کرده. مهاجرت سحر قریشی به گفته خودش برای ازدواج بوده. ایشون در ترکیه با امیر تتلو خواننده فراری و منشوری ایران ازدواج کرده و در حال حاظر با هم زندگی می کنند. به تازگی عکسی از امیر تتلو و نیلی افشار بلاگر فضای مجازی لو رفته است که به گفته بعضی همسر امیر تتلو در جریان این رابطه نبوده است و شوکه شده. در حال حاظر شایعاتی مبنی بر بازگشت سحر قریشی به ایران است که تأیید نشده.

سحر قریشی یکی از پرحاشیه ترین بازیگران کشورمان می باشد و بسیاری از صحبت های او با واکنش های زیادی همراه بوده است.

سحر قریشی

این بازیگر پرحاشیه سال 96 در مورد حضور زنان در استادیوم گفت:

دوست ندارم بروم استادیوم ، از اینکه کنار تعداد زیادی آقا قرار بگیرم منقلب می‌ شم

این سخن با واکنش های زیادی در فضای مجازی همراه بود. همچنین ایشان اظهار نظراتی در مورد حجاب نموده است که حرف های او با ظاهرش تفاوت های فراوان دارد.

این سلبریتی جذاب بعد از مشهوریتی که در سریال دلنوازان به دست آورد از همسرش جدا شد و همسرش هم دلیل این طلاق را دست یافتن او به شهرت  می دانست.اما شوهرش هم بیکار نماند و بعد از جدایی دست به افشاگری هایی علیه او زد و مدرک تحصیلی دیپلم سحر قریشی را زیر سوال برد.حواشی این بازیگر هر روز بیشتر از پیش میشد و کسی نمی دانست که این شایعاتی که همسرش درباره او مطرح می کند تا چه حد درست است.

سحر قریشی چند سال بعد در برنامه رضا رشید پور خبر محرمیتش با امید علومی را رسانه ای کرد.

سحر قریشی به وضوح درباره محرمیتش با امید علومی گفت: من به هر حال در شرایطی نیستم که تنها بخواهم به زندگی ام ادامه بدهم البته من امید را از قبل می شناختم ولی الان در مرحله نامزدی آن هم به صورت محرم برای آشنایی بیشتر با هم هستیم.

سحر قریشی در سال 93 در فیلم دریاکنار با امید علومی هم بازی و آشنا شده بود.

رابطه جنجالی با امید علومی بیشتر از چند ماه طول نکشید و دیگر هیچ کسی سحر قریشی را در کنار امید علومی ندید.

مدتی بعد سحر قریشی در مصاحبه جدیدش اعلام کرد که مجرد است و منکر رابطه محرمیتش با امید علومی شد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه