خرید خودرو | ثبت نام خودرو | قرعه کشی خودرو

سایپا آتش زد به مالش | خرید خودرو محبوب سایپا زیر قیمت بازار با 70 میلیون تومان

خودرو آریا ساپیا قرار است با پیشرانه جدید پژو سیتروئن به بازار عرضه شود.

سایپا آتش زد به مالش | خرید خودرو محبوب سایپا زیر قیمت بازار با 70 میلیون تومان
کدخبر : 12666
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

خرید خودرو به روش قدیمی انتقادهایی مکرر از رانت در پیش‌فروش و فروش فوری را به همراه داشت.تا اینکه برای خرید خودرو سازوکار جدیدی ایجاد شد.محسن علیزاده گفت، امروزه خرید خودرو در بورس کالا آغاز می شود. خودروی شاهین اولین خودروی عرضه شده در طرح  خرید خودرو  در بورس کالا است. در ادامه به آخرین جزییات از خرید خودرو در بورس می پردازیم.

بر اساس اطلاعات بدست آمده شرکت سایپا تصمیم دارد محصول آریا خود را با تغییرات اساسی نسبت به محصولی که در نمایشگاه های خودرو معرفی کرده است به بازار عرضه کند.

بر اساس اعلام سایپا خودرو آریا سال آینده وارد بازار می شود و قرار است این خودرو با پیشرانه پژو سیتروئن مجهز شود که در حال حاضر خودرو پژو ۲۰۰۸ از آن بهره می برد و مراحل مهندسی و داخلی سازی این پیشرانه جدید برای خودرو آریا در جریان است.

همچنین ساپیا دست به تغییر اساسی داشبورد اولیه این خودرو زده است و قرار است در ساخت آن از مواد باکیفیت تر و نرم استفاده کند.

همچنین در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در شهریور ماه امسال برگزارشد خودرو ۴۴M معرفی شد که تحقیق و توسعه آن با همکاری ایران‌خودرو در شرکت سایپا سیتروئن ادامه دارد، این خودرو قرار است با همان پیشرانه پژو سیتروئن در نظر گرفته شده برای آریا مجهز شود. مراحل داخلی سازی این پیشرانه با مشارکت ایران خودرو و سایپا ادامه دارد و در حال حاضربیش از ۵۰ درصد مراحل داخلی سازی آن انجام شده است.

موتور داخلی سازی شده ۱.۶ لیتری پژو سیتروئن ۱۶۵ اسب بخار و گشتاور ۲۴۵ تیوتن متر تولید می کند همچنین دارای یک موتور دوقلو توربو شارژ است.

خرید خودرو

خرید خودرو با 250 میلیون تومان | با 250 میلیون تومان چه خودرویی بخریم؟

در حال حاضر اگر به بازار خودروی ایران نگاهی بیندازید، خودروهای کمی با قیمت کمتر از ۲۵۰ میلیون تومان در بازار آزاد وجود دارد، ولی چند مدل خودرو صفر کیلومتر هستند که با قیمت پایین‌تر از ۲۵۰ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

لیست برخی از خودروهای موجود در بازار که با بودجه حدود ۲۵۰ میلیون تومان و کمتر و یا بیشتر از آن می‌توان خریداری کرد به شرح زیر است.

خرید خودرو

 از پاییز سال گذشته که دیگر هیچ خودروی صفر کیلومتری زیر 150 میلیون تومان داد و ستد نشد، تا امروز شاهد هیچ گونه کاهش قیمتی نبودیم و تنها به نقطه ای رسیدیم که شتاب افزایش قیمت در حال صفر شدن است.

با توجه به تجربه‌ای که از بازار خودرو در یکی دو سال گذشته داشته‌ایم، نمی‌توان انتظار داشت که عقب‌گرد چشمگیری در قیمت‌ها به وجود بیاید.

لیست برخی از خودروهای موجود در بازار که با بودجه حدود 150 میلیون تومان و کمتر از آن می‌توان خریداری کرد به شرح زیر است.

خرید خودرو

خرید خودرو با 400 میلیون تومان

​در این گزارش به بررسی قیمت خودرو ۴۰۰ میلیون تومانی پرداختیم.

ساندرو اتوماتیک مدل ۹۵

 ۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰میلیون

سمند LX EF7 (دوگانه سوز) مدل ۱۴۰۱

۴۱۹،۰۰۰،۰۰۰ میلیون

پژو پارس تیپ ELX TU5 مدل ۱۴۰۱

۴۱۳،۰۰۰،۰۰۰ تومان

پژو پارس دوگانه سوز – مدل ۱۴۰۰

۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون

فلونس ۲۰۱۵

۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون

بسترن ۹۹-۹۶

۴۰۰،۰۰۰،۰۰۰ میلیون

خرید خودرو

خرید خودرو با 100 میلیون تومان

در این گزارش به بررسی خرید خودرو تا قیمت ۱۰۰ میلیون تومان پرداختیم.

قطعاً باور این حقیقت برای همه ما سخت است که امروزه با قیمت ۱۰۰ میلیون تومان نمی‌توان هیچ خودروی صفر کیلومتری خرید؛ حقیقتی که تا همین چند سال پیش حتی تصور آن غیرممکن بود، اما اکنون ما در شرایطی هستیم که خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان سخت شده است.

ابتدا باید اشاره کرد که انتخاب‌های متعددی پیش روی شما نیست؛ خودروهای موجود زیر ۱۰۰ میلیون تومان عموماً سن زیادی دارند و کارکرد آنها نیز کم نیست. بنابراین باید در کارشناسی خودرو بسیار دقت کنید و سلامت آن را از هر نظر بررسی نمایید.

 انتخاب خود را از بین خودروهایی انجام دهید که تعمیرات و تأمین قطعات آنها سخت نباشد تا در این زمینه برایتان دردسر ایجاد نکند. همچنین، هزینه تعمیرات و قیمت قطعات آن هم کم باشد، چراکه یک خودروی کارکرده به‌ نسبت مدل خود، قطعاً بیشتر از خودروهای جوان و صفر نیاز به تعمیر و خرید قطعه پیدا می‌کند. پس این موارد را پیش از خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان در نظر داشته باشید.

شاید شما بگویید که مجبور به خرید یک خودرو با همین مقدار پول هستید؛ بنابراین ما سعی کرده‌ایم تا با بررسی دقیق و کارشناسی در این مطلب راهنمای خرید خودرو تا ۱۰۰ میلیون تومان، به شما کمک کرده باشیم.

با وجود تمامی مطالب گفته شده، باید بگوییم بهتر است که هنگام انتخاب دقت به‌ خرج دهید و یک نسخه سالم‌تر و سرحال‌تر را در بین نسخه‌های موجود نشان کنید. 

خرید خودرو

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه