کار تولیدی آقایان در منزل ( 5ایده پرسود + نکات)

در اینجا قصد داریم ضمن معرفی 4 ایده پرسود کار تولیدی آقایان در منزل ( و حتی بانوان)، شما را با مهم ترین نکاتی که قبل از راه اندازی هر کسب وکار لازم است بدانید، آشنا کنیم. در ادامه نیز به بررسی مزایای خوداشتغالی در مقایسه با کارمندی و مشاغلی ای از این دست پرداخته ایم. ترجیح دادیم با یک مقدمه کاملا مرتبط با موضوع، کار خود را شروع کنیم، اما اگر از آن دسته افراد عجولی هستید که حوصله مطالعه بیشتر ندارید، می توانید از خواندن مقدمه صرف نظر نمایید.

کار تولیدی آقایان در منزل ( 5ایده پرسود + نکات)
کدخبر : 21711
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

 

مقدمه:

راه اندازی کسب وکارخانگی با حداقل سرمایه، پربازده و حتی بدون هیچ دانش یا سابقه کار قبلی، یکی از دغدغه افراد است. این روزها افراد زیادی به دنبال ایجاد اشتغال برای خود از طریق مختلف هستند. ایده های گوناگونی هم وجود دارد. اما بگذارید همین ابتدا صادقانه چیزی را به شما بگویم، شما بدون صرف هیچ گونه هزینه، راه به جایی نخواهید برد. این هزینه هم صرفا پول نیست و شامل موارد دیگری چون زمان، مهارت، تخصص، دانش، نیروی انسانی و ... هم می شود.صادقانه پاسخ دهید، شما کدام یک از موارد گفته شده را دارید؟ در کنار این دارایی ها، به چه چیزی علاقمند هستید؟

 

گاه افراد تمایل به راه اندازی یک بیزینس کوچک در اتاقی شخصی خود و به دور از هیاهوی دنیا اطراف دارند و تمام چیزی که بدست می آورند، متکی به خود و دانش،مهارت و تجربه کاریشان است. نقطه مقابل این افراد، کسانی هستند که از تکاپو و تلاش و از اینکه با دیگران درتعامل باشند لذت میبرند. چنین شخصیت هایی آمادگی بالایی برای مقابله با چالش ها و راه اندازی یک کسب و کار دارند.

در مقابل افرادی هم هستند که با اندک پس اندازی که دارند، علاوه برخودشان، به دنبال اشتغالزایی برای خانواده و دوستانشان هستند. این افراد حتی اگر اعضای خانواده خود را مشغول به یک کسب و کار هرچند کوچک کنند، علاوه بر رشد مالی، حس دلچسب رضایت خاطر را به دست می آورند. چیزی که بلا استثنا از زبان تمام کارفرمایان بارها و بار شنیده ایم. حال قصه را کوتاه کنیم و سراغ ایده های پرسودی که منتظر معرفیشان هستید، برویم:

 

معرفی 4 ایده پرسود برای کار تولیدی آقایان و خانم ها در منزل

 

  1. تهیه پودر مواد غذایی، عطاری و گیاهی

 

راه اندازی این شغل آسان وبی دردسر با حداقل سرمایه شروع می شود. تنها با خرید یک دستگاه آسیاب صنعتی کوچک یا رومیزی می توانید کار خود را از آشپزخانه منزل شروع کنید. با استفاده از این دستگاه میتوانید در حوزه های مختلفی اقدام به پودر کردن محصولات مختلف غذایی، گیاهی، عطاری و... شوید و محصولات خود را مستقیم به دست مصرف کننده یا مغازه ها و عمده فروشان برسانید. شما می توانید انواع ادویه جات، گیاهان دارویی خشک، هسته خرما، سنجد، آرد و شکر برای قنادی ها و حتی مواد شیمیایی مورد استفاده برای برخی صنایع و تولیدی را به پودر تبدیل کرده و در بسته های فله ای به مصرف کننده عمده بفروشید. ایده های بسیاری وجود دارد که کافی است وارد عمل شوید. بهترین ایده ها در طول مسیر نمایان می شوند.

 

همچنین اگر در منطقه شما، سوغاتی چون قووتو ( قاووت) و نظیر آن با فرمولاسیون خوشمزه ای وجود دارد که می دانید باب ذائقه افراد است، می توانید آن را تهیه و در بسته های کوچک به فروش برسانید. برای این کار هم تنها لازم است در شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، تلگرام و ... حساب کاربری باز کنید و محصولات خود را مستقیما به دست مصرف کننده برسانید. همچنین در سایت هایی چون باسلام ثبتنام کنید وبرای خود غرفه ای بسازید و محصولاتتان را به راحتی به شهرهای مختلف عرضه کنید.

برآورد قیمتی راه اندازی این کار حدود 20 الی 50 میلیون تومان است. درواقع همه چیز بستگی به ظرفیت تولید و فروش شما دارد. پیشنهاد می کنیم کار خود را با خرید یک اسیاب رومیزی شروع کنید و بعد از آن برای توسعه کار خود از سرمایه ای که از کار بدست آورده اید، اقدام به خرید آسیاب های صنعتی یا نیمه صنعتی نمایید.

 

 

 

2.کارگاه خانگی شستشوی سبزی و میوه

 

یکی از رایج ترین کارهای خانگی که افراد به صورت خانوادگی در آن مشغول به کار هستند، کارگاه شستشوی میوه وسبزی است. این شغل عرضه و تقاضای بالایی دارد و همیشگی است. این کار نسبت به قبلی سرمایه نسبتا بیشتری لازم دارد اما فراموش نکنید که به ازای پول بیشتر، سود بیشتری هم عایدتان خواهد شد. فروش راحت ، عدم نیاز به تخصص، امکان راه اندازی کار در پارکینگ و حیاط منزل، سرمایه کم، اشتغالزایی افراد خانواده و تقاضای بسیار از جمله مزیت هایی است که این شغل به همراه دارد.

برای این کار کافی است وان های شستشوی سبزی که در مدل های ساده و مکانیزه و در ظرفیت های مختلف عرضه شده اند را بسته به بودجه و نیاز خود تهیه نمایید و کارگاه کوچک خود را راه اندازی کنید.

دستگاه های شستشو دارای سیستم بابلینگ، سیستم سیرکولاسیون آب و نوار انتقال می باشند. به سیستم بابلینگ این دستگاه می توان سیستم ازت ساز اضافه نمود و در مدل نیمه اتوماتیک آن می توان سیستم سیرکولاسیون آب و نوار انتقال را حذف نمود.

 

هر کدام از مواد فوق بر قیمت دستگاه های شستشو تاثیرگذار است و شاید همان ابتدا اصلا مورد نیاز شما نباشد. با استفاده از این وان های شستشو مصرف آب شما به حداقل میرسد. همچنین می توانید میوه و سبزی را در ظرفیت های نسبتا بالا شستشو دهید و به افراد، رستوران ها، آشزخانه ها و هایپر های میوه و سبزی ارائه دهید. یا به کمک دستگاه بسته بندی دستی که در ادامه توضیح می دهیم پس از شستشو بسته بندی کرده و به صورت مستقیم به بازار و مشتریان ارائه دهید.

برآورد قیمتی راه اندازی این کار حداقل 100 میلیون تومان است.

 

 

 

3.تولید و بسته بندی سبزیجات سرخ شده

 

به کمک دستگاه دستگاه خردکن و سرخ کن سبزی میتوانید به تولید انواع سبزی خورشتی، آشی، مناسب سوپ، یا سبزیجات معطر خرد شده و سرخ شده بپردازید و با مشارکت با هایپرهای سبزی منطقه خود به درآمد قابل توجهی برسید. لازم به ذکر است که از دستگاه بسته بندی در این کسب و کار هم میتوانید استفاده کنید. شما می توانید با اضافه کردن این دو دستگاه به خط شسشتوی سبزی خود، مشریان بیشتری داشته باشید و همه نیازها را پوشش دهید.

برآورد قیمتی این کسب کار حدود 60 الی 100 میلیون تومان است.

 

4. آبلیمو آبغوره گیری، فروش ترشیجات و شوریجات خانگی

در کنار موارد فوق شما می توانید با خرید دستگاه های آبلیموگیری، آبغوره گیری و... که به صورت چندکاره هم در بازار وجود دارند، اقدام به فروش این فرآورده های طبیعی و پرتقاضا هم بکنید. این دستگاه ها نیز قیمت چندانی نداشته و در حدود 20 میلیون به بالا بودجه لازم دارند.

همچنین می توانید انواع ترشی جات و شوریجات خوشمزه خانگی که بسیار هم پرطرفدار هستند را تهیه و مستقیما به فروش برسانید. حتی می توانید به سوپرمارکت ها، آشپزها، هتل ها و... برای آشپزخانه هایشان، در حجم بالا کار کنید.

 

5.بسته بندی مواد

با خرید دستگاه های بسته بندی خانگی و نیمه اتوماتیک می توانید هرنوع محصولی را بسته بندی و به بازار در بسته های مورد نظر عرضه نمایید. فقط دقت داشته باشید که هدف شما بسته بندی چه نوع محصولاتی است؟ آیا مواد پودری است یا گرانولی ؟ زیرا مکانیم دستگاه های بسته بندی با هم متفاوت هستند.

دستگاه بسته بندی و لیبل زن دستی به شما کمک میکند که هر نوع محصول تولیدی خود را اعم از مواد پودری یا میوه و سبزی های شسته شده یا سرخ شده در اشکال مرغوب بسته بندی و با ظاهری با کیفیت به بازار ارائه دهید. این امر در جذب مشتری بسیار کمک کننده است.

برآورد قیمتی اضافه کردن این دستگاه به کسب و کارتان حدود 40 الی 100 میلیون تومان است. البته بسته به نوع دستگاه،مکانیزم دستگاه، برد سازنده، ظرفیت تولید و... قیمت تجهیزات با یکدیگر متفاوت است و قیمت هایی که گفته شده است، حداقل های بازار را پوشش می دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص و دریافت مشاوره رایگان به سایت nikoopack.com مراجعه کنید.

 

7 دلیلی که کار تولیدی آقایان در منزل را جذاب تر نموده است:

 

کسب و کارهای تولیدی در منزل برای آقایان و خانم ها می‌تواند گزینه‌ای جذاب وآسان بنظر آید. اما در نظر داشته باشید که  قبل از شروع هرکاری، نیاز به بررسی بازار، مهارت‌ها و منابع مالی دارید. هر کسب و کار موفقی، در کنار سختی ها، مزایایی دارد که آن را به چشم افراد خوشایندتر از کارهای روتین خسته کننده با درآمد کم کرده است. از جمله آن ها عبارتند از:

 

1.کاهش هزینه‌ها:

یکی از مهمترین مزایای کار در منزل کاهش هزینه‌هاست. این شامل اجاره مکان، هزینه‌های ترافیک و حمل‌ونقل، هزینه‌های نگهداری از محل کار و ... می‌شود.

 

2.زمان بندی انعطاف‌پذیر:

این نوع کسب و کار به شما امکان می‌دهد زمان کاری خود را مطابق با نیازها و ترجیحات شخصی تنظیم کنید. این انعطاف در زمینه زمانی بسیار ارزشمند است.

 

3.تعادل کار و زندگی:

کار در منزل به شما این امکان را می‌دهد که تعادل بهتری بین کار و زندگی خود برقرار کنید. می‌توانید وقت بیشتری را با خانواده یا برای فعالیت‌های شخصی صرف کنید.

 

4.استفاده از مهارت‌های شخصی:

ممکن است که در منزل بتوانید از مهارت‌ها و استعدادهای شخصی خود بهترین استفاده را ببرید و یک کسب و کار موفق راه بندازید.

 

5.اختصاصی بودن محیط کار:

شما می‌توانید محیط کار خود را به دلخواه خود طراحی کنید. این امر می‌تواند به افزایش راحتی و بهره‌وری شما کمک کند.

 

6.منبع درآمد ثانویه:

برخی از افراد کار در منزل را به عنوان یک منبع درآمد ثانویه می‌پندارند. این می‌تواند به تحقق اهداف مالی شما کمک کرده و مخارج زندگی را پوشش دهد.

 

7.ریسک کمتر:

معمولاً شروع یک کسب و کار در منزل نیاز به سرمایه اولیه کمتری دارد، که به شما امکان می‌دهد ریسک مالی کمتری را بپذیرید.

 

برای شروع کسب و کار در منزل لازم است به نکات زیر دقت کنید

 

1. شناخت بازار:

پیش از هر چیزی، مهم است که بازار مورد نظر خود را به دقت بررسی کنید. درک نیازها و تقاضای مشتریان در صنعت مورد نظر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. این اطلاعات شما را در انتخاب نوع محصول یا خدمات، تعیین قیمت مناسب و استراتژی بازاریابی کمک خواهد کرد.

 

2. برنامه‌ریزی مالی:

انجام برنامه‌ریزی مالی دقیق یکی از اصلی‌ترین مراحل در شروع کسب و کار است. این شامل تخمین هزینه‌ها، تعیین قیمت محصولات، و بررسی منابع مالی برای شروع و ادامه فعالیت شما می‌شود. همچنین، باید به دقت مشخص کنید که آیا می‌توانید برای مدت زمانی بدون داشتن درآمد ثابت ادامه دهید یا نیاز به استخدام یا همکاری با سرمایه‌گذاران دارید.

 

3. امکانات و تجهیزات:

بررسی تجهیزات و امکانات مورد نیاز برای تولید محصولات یا ارائه خدمات در منزل ضروری است. این ممکن است شامل ابزارها، ماشین‌آلات، وسایل حمل و نقل، و هر چیز دیگری که برای تولید شما لازم است، باشد.

 

 

 

4. اطلاعات قانونی:

حتماً با مقررات و قوانین مربوط به کسب و کارهای در منزل آشنا شوید. این ممکن است شامل مجوزها، مقررات محلی، و دیگر موارد حقوقی باشد که باید در نظر گرفته شوند.

 

5. بازاریابی و تبلیغات:

برنامه بازاریابی و تبلیغات برای جلب مشتریان و افزایش شناخت در بازار اهمیت زیادی دارد. می‌توانید از راه‌های مختلفی مانند حضور در شبکه‌های اجتماعی، ایجاد وب‌سایت، یا حضور در نمایشگاه‌ها استفاده کنید.

 

امیدواریم در این مقاله توانسته باشیم تمام موارد لازم درخصوص راه اندازی یک کار تولیدی در منزل برای آقایان و بانوان عزیز کشورمان را  ذکر کرده باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه