انواع دستگاه آسیاب ادویه جات بکردانه

ادویه یکی از مواد اولیه است که در هنگام پخت غذاهای ایرانی مورد استفاده قرار می گیرد و در اکثر غذاها از آن استفاده می شود. ادبی انواع مختلف دارد که برخی از آنها نرم تر و برخی دیگر سفت تر هستند برخی از آنها به صورت چوب و برخی دیگر به صورت برگ درختان هستند و به همین دلیل دستگاه های مختلفی برای آسیاب کردن ادویه باید وجود داشته باشد که بتواند تمامی این محصولات را به خوبی آسیاب کند و باعث شود به راحتی بتوان از آنها در غذا استفاده کرد.

انواع دستگاه آسیاب ادویه جات بکردانه
کدخبر : 19890
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

در دنیای امروزی که رقابت در عرصه‌های مختلف تولید و توزیع کالاها و خدمات بی‌وقفه ادامه دارد، پیدا کردن شرکت‌ها و گروه‌هایی که به تولید محصولات با کیفیت و توانایی رقابتی بالا مشغول هستند، امری ضروری است. گروه صنعتی بکردانه یکی از شرکت‌هایی است که در زمینه تولید دستگاه‌های آسیاب ادویه جات فعالیت دارد و توانسته است با کیفیت بالا و تنوع محصولات خود، جایگاه ویژه‌ای در این صنعت کسب کند.

امروزه انواع دستگاه آسیاب ادویه جات در اندازه‌های مختلف و شکل های گوناگون در بازار موجود است که برخی از آنها دارای حالت صنعتی و برخی دیگر دارای حالت خانگی هستند و با داشتن اندازه کوچکتر تنها برای مصارف کمتر مورد استفاده قرار می گیرند. در این مقاله قصد داریم به انواع دستگاه آسیاب ادویه جات بپردازیم به همین دلیل برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما همراه باشید.

چند نوع دستگاه آسیاب ادویه داریم؟

دستگاه آسیاب ادویه دارای انواع متنوعی است که هر فرد باید با توجه به نیاز خود انواع مختلف آن را انتخاب نموده و خریداری نماید. بنابراین می‌توان گفت با توجه به نیاز مشتریان سه نوع دستگاه آسیاب ادویه وجود دارد که مشتریان می توانند آنها را انتخاب کنند این سه نوع دستگاه عبارتند از:

 دستگاه چکشی:

دستگاه چکشی یکی از انواع دستگاه های آسیاب ادویه است که همانطور که از نامش پیداست دارای چرخشی است که بالا و پایین می رود و روی ادویه ها کوبیده می‌شود و به این واسطه ادویه را ریز و خرد می کند.‌ در این دستگاه افراد می توانند با توجه به نوع ادویه میزان خرد شدن آن را به صورت کامل انتخاب کنند و اگر ادویه نیاز به خرد شدن بیشتر داشته باشد با تنظیم دستگاه می توان میزان خرد شدن را انتخاب نمود. این دستگاه برای ادویه های سفت مانند هل دارچین زنجبیل و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و ادویه های نرم تر با استفاده از این محصول خورد نمی شوند.

6

دستگاه آسیاب پروانه ای:

این دستگاه همان طور که از نامش پیداست دارای پروانه ای است که داخل دستگاه می چرخد و ادویه ها را به صورت کامل خورد و پودر می کند. دستگاه آسیاب پروانه ای در اکثر موارد برای ادویه جاتی مانند آویشن، گشنیز، جعفری و غیره استفاده می شود. به صورت کلی این دستگاه برای ادویه هایی که غلات سفت ندارند به عنوان بهترین گزینه برای آسیاب کردن به شمار می رود.

دستگاه آسیاب خانگی: این دستگاه نسبت به دستگاه بالا دارای اندازه کوچکتری است و ظرفیت یک الی سه کیلوگرم دارد. افرادی که در منزل دوست دارند از وی را خودشان آسیا کنند می‌توانند از این دستگاه بهره ببرند و برای مصارف کم از این دستگاه استفاده کنند اما باید توجه داشت که این دستگاه کارهای دو دستگاه بالا را ندارد و همچنین به صورت مداوم نمی توان از آن استفاده نمود زیرا طول عمر آن تا حدود زیادی کاهش پیدا می‌کند و تنها برای مصارف خانگی مناسب است. یکی از مهمترین ویژگی‌های این دستگاه‌ها این است که این دستگاه‌ها کاملاً سبک هستند و به همین دلیل قابلیت حمل و نقل آسان دارند.

انتخاب مناسب دستگاه ادویه بر اساس نوع کاربری

با توجه به توضیحاتی که در بالا به آنها اشاره کردید می توانید به راحتی متوجه شوید که کدام دستگاه برای کار شما بهتر است و با انتخاب صحیح و درست در دستگاه داشته باشید که بالاترین طول عمر و میزان کارآیی را برای مصارف مورد نظر شما دارد. شما می توانید برای خرید هر یک از این دستگاه ها، از طریق سایت بکردانه اقدام نموده و در صورت نیاز از راهنمایی کارشناسان کمک بگیرید. کیفیت دستگاه آسیاب زردچوبه اهمیت بسیار زیادی در کسب طعم و بوی دلخواه دارد، از این رو می توانید بهترین دستگاه آسیاب را از بکردانه خریداری کنید.

جمع بندی

گروه صنعتی بکردانه با تجربه، کیفیت بالا، تکنولوژی پیشرفته و خدمات پس از فروش عالی، به یکی از برترین تولیدکنندگان دستگاه‌های آسیاب ادویه جات در بازار ایران و کشورهای حوزه خلیج فارس تبدیل شده است. محصولات این گروه توسط مشتریان در خانه، کسب‌وکارهای تجاری، و صنایع مختلف با اطمینان و رضایت بالا استفاده می‌شوند. اگر به دنبال یک دستگاه آسیاب ادویه جات با کیفیت و کارایی بالا یا دستگاه میوه خشک کن هستید، گروه صنعتی بکردانه یکی از گزینه‌های برتر برای شماست.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
روی خط رسانه