راهنمای خرید ورق استیل ۳۰۴ در شهرآهن

راهنمای خرید ورق استیل ۳۰۴ در شهرآهن
کدخبر : 19865
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

ورق استیل ۳۰۴ از پرمصرف‌ترین و محبوب‌ترین ورق‌هایی است که در صنعت به کار می‌روند. این نوع ورق ضدزنگ، خواص بی‌نظیری دارد که مهم‌ترین آن‌ها «نگیر بودن» آن است. به این معنا که خواص مغناطیسی نداشته و بنابراین جذب آهن ربا نمی‌شود. حال سوال این است که خرید ورق استیل ۳۰۴ برای چه صنایعی مهم است؟ قیمت این محصولات چقدر است؟ اگر به دنبال پاسخ‌های کامل درباره ورق ضدزنگ و نگیر هستید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

ترکیبی که در تولید ورق فولادی ضد زنگ به کار می‌رود شامل کروم، نیکل و کربن است. این ترکیب برای ورق ۳۰۴ شامل ۱۸ درصد کروم و ۸ درصد نیکل است که با ۲ درصد کربن مخلوط می‌شوند. حجم بالایی از ورق ضد زنگ مصرفی در ایران، از طریق واردات در دسترس مصرف کنندگان قرار می‌گیرد. کشورهای چین، تایوان، هند، اسپانیا و کره اصلی‌ترین و مهم‌ترین کارخانه‌های تولید‌کننده ورق استیل را دارند.

تولید کنندگان ورق استیل ۳۰۴

ورق استیل ۳۰۴ خواص بی‌نظیری دارد که آن را برای صنعت لوازم خانگی، هواپیما‌سازی، صنایع غذایی و صنایع پتروشیمی مناسب می‌سازد. صافی، صیقلی بودن و انعطاف پذیری، سه ویژگی مهم کاربردی این نوع محصول است. ورق استیل ۳۰۴ مورد نیاز کشور ما از کشورهای خارجی وارد می‌شود. در حال حاضر، تولید کنندگان اصلی، کشورهای چین، هند، اسپانیا، کره و تایوان هستند. در ادامه به معرفی کارخانه‌های تولید‌کننده ورق استیل ۳۰۴ می‌پردازیم.

 

کارخانه پوسکو کره

یکی از کارخانه‌هایی که فناوری ساخت انواع ورق فولادی ضد زنگ را در دست دارد، کارخانه پوسکو کره است. از زمان تأسیس پوسکو کره یعنی سال ۱۹۶۸ تا امروز، انواع ورق استیل سری ۳۰۰ و ۴۰۰ و همچنین داپلکس و مارتنزیت، توسط این کارخانه تولید می‌شوند. بنابراین تجربه بالای این تولید‌کننده، کیفیت این محصول را به حد کافی، ارتقا داده است.

کارخانه یوسکو تایوان

از دیگر تولید کنندگان ورق استیل ۳۰۴ می‌توان کشور تایوان را نام برد. محصولاتی که توسط این کشور به ایران صادر می‌شوند، کیفیت بسیار بالایی دارند. به جرات می‌توان گفت که کیفیت ورق‌های تایوانی از بقیه برندها، بسیار بالاتر است.

کارخانه ویراج هند

کشور هند یکی از تولیدکنندگان ورق ضد زنگ است. این کارخانه در مدت زمان نسبتاً کوتاه فعالیت خود، توانسته در تولید انواع محصولات استیل موفق عمل کند. میلگرد، سیم، سیم جوش، پروفیل و ورق مهم‌ترین محصولات کارخانه ویراج هند هستند. کیفیت ورق استیل تولیدی توسط این کارخانه در چهار گروه داپلکس، مارتنزیت، فریتیک و آستنیتیک دسته بندی می‌شود.

کارخانه تیسکو چین

لازم نیست اشاره کنیم که چین یکی از تولید کنندگان برتر منطقه در همه زمینه‌ها است. کارخانه تیسکو چین هم از تولیدکنندگان قدر و معتبر ورق استیل ۳۰۴ است. در حال حاضر، بخش زیادی از ورق فولادی ضد زنگ مورد نیاز ایران از این کشور خریداری و وارد می‌گردد.

2

کارخانه تسکو استیل کره جنوبی

یکی دیگر از کارخانه‌های مطرح در زمینه تولید ورق استیل سری ۳۰۰، تسکو استیل کره جنوبی است. لازم است اشاره کنیم که محصولات این کارخانه بعد از کارخانه تایوانی، از بهترین کیفیت برخوردارند. ناگفته نماند که محصولات تولیدی تسکو استیل کره، شامل ورق، لوله و اتصالات و میلگرد هستند. بخش عمده‌ای از بازار داخلی ایران هم توسط این محصولات پوشش داده می‌شود.

کارخانه آسرینکوس اسپانیا

تولید‌کننده بزرگ دیگر ورق استیل ۳۰۴، کارخانه آسرینکوس اسپانیا است. فعالیت این شرکت تا پیش از سال ۱۹۷۰، محدود به گارانتی محصولات فولادی ژاپن بود، اما بعدها با استفاده از فناوری تولید ورق استیل، به یکی از مهم‌ترین کارخانه‌های تولید‌کننده این محصول تبدیل شد. در حال حاضر صادرات محصولات این کارخانه، به ۸۱ کشور دنیا منتهی می‌شود.

کشور وایسی تایوان

کارخانه تایوانی دیگری که محصولات استیل با کیفیت بالا تولید می‌کند، کارخانه وایسی تایوان نام دارد. در این کارخانه انواع قطعات شامل نبشی، ناودانی، پروفیل و میلگرد تولید می‌شوند. بخش عمده‌ای از محصولاتی که در بازار ایران توزیع می‌شوند، از این برند هستند. ترکیه و چین هم دو خریدار اصلی محصولات کارخانه وایسی تایوان هستند. استیل‌های با سری ۳۰۰ و ورق استیل بگیر با گرید ۴۳۰ از محصولات اصلی این کارخانه به حساب می‌آیند.

بهترین ورق استیل ۳۰۴ برای کار شما

برای خرید ورق استیل ۳۰۴، ابتدا باید نوع کاربری و محصولی که قرار است با آن تولید شود، مشخص گردد. معمولاً در تولید هر ابزار و وسیله ضد زنگ وضد خوردگی، باید از ورق ۳۰۴ استفاده کرد. برای خرید بهترین ورق استیل ۳۰۴، می‌توانید از مجموعه ورق شهرآهن کمک بگیرید. شما برای فعالیت در هر یک از صنایع زیر، ناچار به خرید ورق فولادی ضد زنگ خواهید بود.

3

صنایع ساختمانی و عمرانی

انواع درب، پشتیبان‌های دیوار، نرده‌های استیل و سیستم‌های زهکشی و آبیاری از ورق استیل ۳۰۴ تولید می‌شوند.

لوازم خانگی

بدنه لوازم خانگی مثل اجاق گاز و وسایل دیگر مثل قاشق و چنگال، از جنس ورق ضد زنگ هستند.

صنایع غذایی و آشامیدنی

برای ساخت تمامی ابزار فرآوری و لوله‌های انتقال در صنایع غذایی، از ورق با خاصیت ضد خوردگی استفاده می‌کنند.

صنعت خودرو

بخش عمده‌ای از قطعات، سیستم اگزوز و ساختارهای تزئینی خودروها، از ورق ضدزنگ ۳۰۴ ساخته می‌شوند.

مبلمان شهری

آنچه برای زیبایی شهر به کار می‌رود، باید از مواد ضد زنگ وضد خوردگی باشد. انواع نرده، نشانه‌های راهنمایی و رانندگی و نیمکت‌های خیابانی، از ورق استیل ۳۰۴ تولید می‌شوند.

نیروگاه‌های تولید برق

در هر قسمت از صنعت که با آب یا بخار آب در ارتباط باشد، باید از فولاد ضد زنگ استفاده نمود. در نیروگاه‌های برق هم حجم بالایی از این ورق‌ها با هدف پیشگیری از زنگ زدگی تاسیسات، به کار می‌رود.

تجهیزات بهداشتی

نیازی به توضیح این مسأله نیست که در ساخت انواع تجهیزات بهداشتی، باید از مواد ضد زنگ و ضد خوردگی استفاده کرد. چون این مدل تجهیزات در تماس مستقیم با آب، اسید و باز قرار دارند. ورق‌های استیل بهترین گزینه برای ساخت این تجهیزات هستند.

 

قیمت ورق استیل ۳۰۴ در شهرآهن

برای خرید ورق استیل ۳۰۴، لازم است ابتدا از یک مرجع مطمئن، قیمت بگیرید. قیمت ورق استیل ۳۰۴ به فاکتورهای متعدد از جمله ضخامت ورق بستگی دارد. با توجه به وارداتی بودن محصول، نوسانات قیمت ارز هم بر قیمت آن تأثیر می‌گذارد.

این ورق‌های فولادی و ضدزنگ، همیشه در حجم بالا خریداری می‌شوند. بنابراین کوچکترین تغییر در قیمت ورق استیل ضدزنگ ۳۰۴، می‌تواند هزینه‌ها را به طور قابل توجهی تغییر دهد. شهرآهن یکی از بهترین و معتبرترین مراجع برای اطلاع از قیمت این محصول است. برای دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید به وب سایت این مجموعه به آدرس https://www.shahrahan.com/ مراجعه نمایید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه