فروش فوق العاده خودرو | ثبت نام فروش فوق العاده خودرو

آغاز فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی | حراج بی نظیر خودرو به قیمت کارخانه

فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی خواهد بود.

آغاز  فروش فوق العاده خودرو بدون قرعه کشی  | حراج بی نظیر خودرو به قیمت کارخانه
کدخبر : 9890
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوق العاده خودرو تفاوت قیمت چشمگیری با پیش فروش خودرو دارد. فروش فوق العاده خودرو بصورت قرعه کشی برگزار میشود. کسانی که در سری اول موفق به دریافت خودرو در قرعه کشی فروش فوق العاده خودرو نشده اند میتوانند دفعات بعدی دوره ثبت نام کرده و شانس خود را بیازمایند. شرکت های خودروسازی مانند: ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور و ... خودروهای خود را بصورت فروش فوق العاده خودرو عرضه میکنند. در ادامه به جزئیات فروش فوق العاده خودرو میپردازیم.

فروش فوق العاده خودرو

خودروهای وانت کارا تک کابین تیپ ۴، وانت کارا دوکابین تیپ ۴، کاپرا ۲، ون باری اینرودز روز یکشنبه ۱۰ صبح مورخ ۲۳ مرداد ۱۴۰۱ تا ساعت ۱۶ همان روز و تا پایان تکمیل ظرفیت به فروش می‌رسند.

فروش فوق العاده خودرو شرکت بهمن موتور

فروش فوق العاده محصولات بهمن موتور با قیمت قطعی و به صورت اینترنتی خواهد بود. زمان تحویل خودروها هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ است. کلیه محصولات با سود سالیانه انصراف ۱۳ درصد و جریمه تاخیر ۲.۵ درصد ماهانه و با مدل ۱۴۰۱ به فروش می‌رسد. متقاضیان جهت شرکت در این طرح فروش بایستی به سامانه یکپارچه تخصیص خودرو مراجعه نمایند.

کلیه محصولات عرضه شده در طرح فروش اعتباری محصولات بهمن موتور با نرخ سود سالانه ۲۰ درصد به متقاضیان ارائه خواهد شد. در این طرح فروش محصولات در اقساط ۱۲ الی ۱۸ ماهه صورت می پذیرد و کلیه محصولات با مدل ۱۴۰۱ به مشتریان تحویل داده خواهد شد. موعد تحویل خودروهای طرح فروش اعتباری هفته دوم مهرماه ۱۴۰۱ می باشد.

 

فروش فوق العاده خودرو

محمد ضرابیان عضو هیات مدیره گروه بهمن و مدیرعامل بهمن موتور بیان کرد: علی‌رغم تمام سخنان و فشارهایی که برای شفافیت مطرح می شود، بحث سند در رهن خودرو را برداشته و موجب شده‌اند تا یک فضای دلالی از مرحله فروش کارخانه تا رسیدن به دست مصرف کننده شکل بگیرد.

او با بیان اینکه لغو در رهن بودن سند خودرو که موجب حذف دلالی می‌شد را ضوابط اعلام شده عنوان کرده‌اند، گفت: اگر ما با تعصب و شدت از سلامت کار در عرصه فروش سخن می‌گوییم به این علت است که تمام روند عرضه خودرو از درب کارخانه را راست آزمایی و رصد کرده‌ایم.

مدیرعامل بهمن موتور با تاکید بر اینکه هیچ عاملیت و کارگزار گروه بهمن امکان ثبت نام در سامانه خرید خودرو ندارد، گفت: امنیت اجرای فروش اینترنتی خودرو نیز از طریق روش متمرکز فروش و استفاده از پلتفرم فروش اینترنتی خودروها دنبال می‌شود.

ضرابیان گفت: برای اینکه اختلاف قیمت کارخانه با بازار را به حداقل رسانده و مصرف کننده با قیمت عادلانه تری خودرو خریداری کند، تیراژ را بالا برده‌ایم تا علاوه بر تسهیل فرآیند فروش، قیمت‌های بازار هم کنترل شود.

او با تاکید بر اینکه تا زمانی که بالانس قیمت در بازار عرضه و تقاضا وجود نداشته باشد، نارضایتی وجود خواهد داشت، گفت: اگر اطلاعات درست و دقیق انتقال پیدا کند مصرف کننده به راحتی می‌تواند خودرو را به قیمت کارخانه خریداری کند.

این فعال صنعت خودرو با بیان اینکه براساس قانون حمایت از مصرف کننده و آیین نامه فروش، خودروسازان ملزم به فروش ٢٠ درصد از تولیدات خود به صورت اینترنتی هستند، افزود: این الزام در راستای ایجاد شرایط دسترسی آسان و امکان ثبت نام برای همه تعریف شده است.

به گفته ضرابیان، در حال حاضر این گروه خودروسازی، فراتر از الزام قانونی عمل کرده و با تاکید بر قانون حمایت از مصرف کننده، تیراژ بالاتری از خودرو را در کانال‌های توزیع مشخص کرده و خدمات پس از فروش نمایندگی‌های این گروه خودروسازی نیز بسیار بالاتر از سطح کیفی تعریف شده است.

او بار دیگر با یادآوری اینکه قیمت خودروهای عرضه شده توسط این گروه خودروسازی عادلانه، منصفانه و منطقی است و ادامه داد: ظرف یک ماه آینده یک خودرو سواری دیگر که در حال حاضر در نمایشگاه خودرو شیراز رونمایی شده، به بازار عرضه می‌شود.

مدیرعامل بهمن موتور تاکید کرد: خودرو سواری سبک جدید عرضه شده به نام ریسپکت از نظر قیمتی و کیفیت در بازار بسیار مورد توجه قرار خواهد گرفت، گفت: ادعا داریم تنها شرکتی هستیم که با ارائه سرویس‌های بسیار خاص به دنبال ایجاد رضایت و خوشنودی مصرف کننده هستیم.

فروش فوق العاده خودرو

 شرایط فروش نقدی ون باری اینرودز بهمن موتور

بر اساس اطلاعیه بهمن موتور، ثبت نام نقدی ون باری اینرودز با قیمت قطعی به صورت آنلاین (به تعداد محدود) از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۴ ساعت ۱۰ صبح تا ساعت ۱۶ پنجشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۳/۲۶ یا تا زمان تکمیل ظرفیت ارائه می گرد.

بدیهی است این نوع از خودروهای حمل بار مزایای زیادی نسبت به وانت دارند از جمله حفاظت از بارکه می تواند مهمترین دلیل انتخاب ون های باری بجای وانت باشد یا به بیان دیگر در مواردی که حفاظت از بار برای بنگاه اقتصادی حائز اهمیت است، ناگزیر از ون های باری استفاده می کنند. همچنین رشد روز افزون فروشگاه های آنلاین که نتیجه ی پیشرفت تکنولوژی و اپیدمی کرونا می باشد باعث شده است که احتیاج به ون های باری در شبکه مویرگی توزیع برای این کسب و کارها بیش از پیش احساس شود. دلیل دیگر ظاهر شکیل تر و حرفه ای تر ون های باری نسبت به وانت ها است. لذا بنگاه های اقتصادی یا استارت آپ هایی که قصد دارند حرفه ای بودن خود را به نمایش بگذارند از این ون ها استفاده می کنند.

گفتنی است خودروی اینرودز دارای موتور پرقدرت ۱.۵ لیتری (DK۱۵-۰۶ NA) با حداکثر قدرت موتور ۱۰۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور ۱۴۰ (N.m) و گیربکس ۵ سرعته دستی می باشد. از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو می توان به فرمان برقی، سیستم نمایش لحظه ای فشار باد تایرها (TPMS)، ۲ کیسه هوا، دوربین عقب، سیستم مولتی مدیا ۹ اینچی و... اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • رسول سلطانی
    2

    سلام
    بهمن خودرو ساعت 10ثبت نام داشت ساعت 10.5دقیقه سایتش باز شد بعد نوشت ظرفیت تمام شد اگر ثبت نام اضافی باشد شما ثبت نام خواهید شد
    چون قبلاً تو نمایندگی ثبت نام کرده باشی و پول چایی بدی نمایندگی خودش ثبت نام میکنه
    ثبت نام در نتیجه کشکه
    اینجا ایران هست

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه