نفیسه روشن | حواشی بازیگران

ازدواج مجدد نفیسه روشن علنی شد | دسته گل خواستگاری نفیسه روشن همه رو غافلگیر کرد

نفیسه روشن با انتشار عکس جدید در فضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد.

ازدواج مجدد نفیسه روشن علنی شد | دسته گل خواستگاری نفیسه روشن همه رو غافلگیر کرد
کدخبر : 9845
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نفیسه روشن، بازیگر پرحاشیه این روزهای در فضای مجازی است. جنجال طلاق نفیسه روشن هنوز تمام نشده بود که فحاشی او به کاربران در اینستاگرام حاشیه هایی به راه اندخت. نفیسه روشن با خبر ازدواج دومش در کربلا بار دیگر حرف و حدیث هایی را دز فضای مجازی ایجاد کرد. نفیسه روشن در جواب یکی از کاربران فضای مجازی اعلام کرده بود که همسر جدیدش وزیر است. در ادامه آخرین حواشی  نفیسه روشن را می بینید.

نفیسه روشن

نفیسه روشن خودکشی کرد

نفیسه روشن

نفیسه روشن دستگیر شد؟ 

نفیسه روشن

فخر فروشی نفیسه روشن با  سورپرایز آقای وزیر

نفیسه روشن

نفیسه روشن در اینستاگرام نوشت:

شیر تا گرسنه نشود حمله نمیکند!!!!

اینجا اعماق جنگل است

شیر گرسنه است

روباه سخنرانی میکند

شیر چرا حمله نمی کند؟

نفیسه روشن

قربون صدقه های نفیسه روشن برای عشق اولش

نفیسه روشن

نفیسه روشن از بازیگری خداحافظی کرد؟  

نفیسه روشن

پیاده روی عاشقانه نفیسه روشن و آقای وزیر

فحاشی نفیسه روشن به همسر سابقش

نفیسه روشن

نفیسه روشن چه کسی را تهدید کرد؟

نفیسه روشن

عکس عجیب نفیسه روشن در کنار مرد غریبه

نفیسه روشن

تفریح لاکچری نفیسه روشن با آقای وزیر و دخترش 

نفیسه روشن

رونمایی نفیسه روشن از دخترش

نفیسه روشن

راز ازدواج نفیسه روشن فاش شد

نفیسه روشن

نفیسه روشن از آقای وزیر جدا شد؟

نفیسه روشن

عشق و عاشقی نفیسه روشن با شوهر جدیدش

عکس دیده نشده از نفیسه روشن با او چه کرد؟

نفیسه روشن عکسی از کودکی اش در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که نظر کاربران را به خود جلب کرده است.

نفیسه روشن

شعر عاشقانه نفیسه روشن برای همسر جدیدش

نفیسه روشن عکس و متنی عاشقانه در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که به اعتقاد کاربران شایعه ازدواج مجدد با همسر سابقش را قوت بخشیده است.

نفیسه روشن

عکس نفیسه روشن در کنار همسر دومش

نفیسه روشن عکسی در فضای مجازی به اشتراک گذاشت که شایعه ازدواج مجدد با همسر سابقش را بر سر زبان ها انداخته است.

نفیسه روشن

رابطه نفیسه روشن با خواننده معروف

نفیسه روشن بازیگر پر حاشیه در فضای مجازی فیلمی از همخوانی اش با برادر آرون افشار در کنسرت این خواننده منتشر کرد که سر و صدای زیادی در فضای مجازی ایجاد کرده است.

راز طلاق و ازدواج دوم نفیسه روشن ؛ از سقط جنین تا همسر وزیر

به تازگی فیلمی در فضای مجازی منتشر شده است که به حواشی اخیر زندگی نفیسه روشن پرداخته است.

فخر فروشی نفیسه روشن با قدرت همسرش!

نفیسه روشن با استوری جدید که گذاشته این شایعه را در فضای مجازی ایجاد کرده است که  قدرت همسر وزیرش را به رخ می کشد.

نفیسه روشن

همسر وزیر نفیسه روشن

نفیسه روشن درجواب کاربران فضای مجازی گفت که همسر دومش وزیر است.

نفیسه روشن

نفیسه روشن عکسی از دستان خود منتشر کرد که اکثر کاربران معتقد بودند که توسط همسر دومش مورد ضرب و شتم قرار گرفته است.

سوابق هنری نفیسه روشن

شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست .اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد. در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید.

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.

تحصیلات و درس نفیسه روشن

در بیوگرافی نفیسه روشن آمده است : نفیسه روشن فارغ‌التحصیل رشته فقه و حقوق اسلامی در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی اسـت. نفیسه روشن در پاسخ بدلیل ادامه ندادن رشته تحصیلی و کار نکردن در آن زمینه می گوید: از همان کودکی علاقه بـه عرصه هنر داشتم اما پدرم همیشه میگفت کـه بهتر اسـت مثل پزشک اصفهانی باشی. او یک پزشک و خواننده خوب اسـت.

می‌توانی یک وکیل خوب باشی و بازیگری را ادامه دهی ودر آن هم خوب باشی کـه اگر در بازیگری بـه مشکلی برخوردی، یک تحصیلات آکادمیک از یک شغل دیگر را داشته باشی کـه بتوانی یک کار دیگر را هم انجام دهی. اما هیچوقت پیش نیامد کـه دو شغله بودن را حفظ کنم. حقوق، رشته ای اسـت کـه برای وکیل شدن یا قاضی بودن باید جذبه ای را داشته باشید.

اعتماد بـه نفس و روحیه محکمی کـه با چهار قطره اشک و آه و ناله دلت برای انها نسوزد. خوب قضاوت کنید و حق رابه کسی بدهید کـه واقعا سزاوارش هست. مـن این روحیه را نداشتم. در همان دوره کارورزی، دلم بحال مجرمی کـه گریه می‌کرد می سوخت! همان موقع بـه مـن گفتند کـه بـه درد این شغل نمیخورم. هنر لطافتی دارد کـه با روحیه مـن سازگار اسـت.

مـن بـه عشق، دوستی، مهربانی و معرفت اعتقاد دارم. خیلی وقت ها بـه طراحی، دکور یا حتی نقاشی فکر کردم اما بـه بازیگری کـه مهندس یا پزشک باشد، فکر نکردم. انها شغل هـای سختی اسـت کـه بـه خوبی میتواند درگیرت کند. اگر بخواهی متخصص خوبی باشی، بـه نظرم خیلی درگیر می‌شوید اما اگر صرفا گرفتن یک مدرک شرط باشد، هر مدرکی میتواند گوشه خانه بماند و خاک بخورد.

در بیوگرافی نفیسه روشن شروع فعالیت تلویزیونی او را می توان بازی در سریال ” روزهای بیادماندنی ” به کارگردانی همایون شهنواز در تابستان 1382 دانست . اشتغال به تحصیل در مقطع لیسانس علت اصلی کم کاری وی در این سالها بود ، اما پس از پایان تحصیلات دانشگاهی خود ، دامنه فعالیتش را گسترش داد.

در پائیز سال 1382 در سریال “بچه های خیابان ” به کارگردانی همایون اسعدیان ایفای نقش کرد که این تجربه را یکی از بیادماندنی ترین کارهایش می داند .

نفیسه روشن بار دیگر در تلویزیون حضور یافته و سال 1383 در 22 سالگی در سریال تب سرد به کارگردانی علیرضا افخمی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال روزگار قریب، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای نفیسه روشن محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون محسن زهتاب، شهرزاد عبدالمجید، مهدی سلوکی و سید شهاب حسینی را تجربه کرد.

پس از آن در پائیز 1383 ، پیشنهاد کیانوش عیاری برای حضور در سریال ” روزگار غریب ” را پذیرفت و به گروه عیاری پیوست تا برگ زرین دیگری بر افتخارات خود بیافزاید. وی همکاری با عیاری را یکی از ایده آل های خود می داند. بازی خوب و تجربه و آموخته هایش سبب شد تا پیشنهادات مختلفی از کارگردانان بنام تلویزیون و سینما دریافت کند.

نفیسه روشن از آن گروه بازیگرانی محسوب می شود که کم کم پله های ترقی را طی کرد و کارش را در عرصه بازیگری با تئاترهای دانش آموزی آغاز کرد و به واسطه یکی از اقوام مادری اش برای بازی در سریال «روزهای یادماندنی» دعوت به کار شد او هر چند که قبل از سریال اغما در سریال های مختلف حضور داشت اما به واسطه آن سریال و نقش پری چهره شد.نفیسه روشن با بازی در فیلم لازانیا بسیار معروف شد او در این فیلم با بازیگر معروف ارژنگ امیر فضلی ازدواج می کند.

درخشش نفیسه روشن در بازی منحصر بفرد و تاثیرگذار در نقش “پری” تحسین منتقدان و مردم را برانگیخت و سبب تقدیر و تمجید از وی در مجامع مختلف هنری و دانشگاهی گردید. پس از اغماء پیشنهادات متعددی به وی گردید.نفیسه روشن در سال 1397 در 36 سالگی در سریال بچه مهندس نیز بازی کرده است. نفیسه روشن این‌بار با علی غفاری و محمدجواد کاسه‌ساز یعنی کارگردان سریال بچه مهندس و هنرمندانی چون بهناز جعفری، ساناز سعیدی، برزو ارجمند و عباس جمشیدی‌فر همکاری داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه