هالک ایرانی

آبروریزی جدید هالک ایرانی | خودنمایی مسخره هالک ایرانی سوژه شد

سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانیخودنمایی جدیدی در فضای مجازی منتشر کرده است.

آبروریزی جدید هالک ایرانی | خودنمایی مسخره هالک ایرانی سوژه شد
کدخبر : 9190
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

هالک ایرانی ورزشکار رشتۀ پاور لیفتینگ کشور ایران است. هالک ایرانی با مبارزات نمایشی خود در اواخر به حاشیه کشیده شد و حواشی زیادی را میان مردم ایجاد کرد. هالک ایرانی از طریق مسابقات نمایشی خود توانست فالوور های زیادی جمع کند. هالک ایرانی با حضور در مبارزه، فتوشاپی بودن عکس های خود را به هم وطنان خود اثبات کرد. هالک ایرانی اهل اهواز و متولد سال 1370 است.

بیوگرافی هالک ایرانی

سجاد غریبی (زادهٔ ۲۸ آذر ۱۳۷۰) ورزشکار رشتهٔ پاورلیفتینگ اهل ایران است. برخی از رسانه‌ها از او با عنوان‌هایی همچون «هالک ایرانی» یا «هرکول ایرانی» یاد کرده‌اند.
سجاد غریبی متولد ۲۸ آذر ۱۳۷۰ در اهواز است اما در بوشهر بزرگ شده و در همین شهر زندگی می‌کند. او مجرد است و مدرک کارشناسی بازرگانی از دانشگاه آزاد بوشهر دارد. سجاد از سال ۱۳۸۶ ورزش را شروع کرده، از سال ۱۳۸۸ پاورلیفتینگ کار می‌کند و بدنسازی را از ۱۳۹۳ فرا گرفته‌است. او به ورزش بوکس هم علاقه‌مند است. غریبی در اینستاگرام عکس‌های خود و گزارش‌هایی که در رسانه‌ها در مورد او منتشر می‌شود را به اشتراک می‌گذارد.
هالک ایرانی

حواشی هالک ایرانی

در تابستان ۱۳۹۵ خبر نام‌نویسی او برای شرکت در جنگ سوریه خبرساز شد. او به خبرگزاری فارس گفت: «من مسلمان شیعه هستم و با تمام مسلمانان شیعه که ادعای مسلمانی می‌کنند اما حاضر نیستند به کس دیگری کمک کنند مخالفم. من همیشه مدافع اهل بیت و کشورم خواهم ماند. برای مدافعین حرم و اعزام به سوریه نام‌نویسی کردم و اگر لایق باشم حتماً می‌روم و تا جایی که بتوانم از حرمین و از کشورم دفاع می‌کنم.»
مبارزه
در اوایل پاییز ۱۳۹۵ روزنامه اسپانیایی آس از حضور احتمالی سجاد غریبی در مسابقات کشتی کچ آمریکا خبر داد. به نوشته این روزنامه، او به‌جای سوریه به آمریکا می‌رود و در WWE با تریپل اچ (کشتی‌گیر آمریکایی با ۱۴ قهرمانی) و براک لزنر (کشتی‌گیر حرفه‌ای آمریکایی‌و مبارز سابق هنرهای رزمی ترکیبی) بجنگد و قدرتش را امتحان کند.

وضعیت جسم هالک ایرانی

قد سجاد غریبی ۱۸۴ سانتی‌متر است و وزنش ۱۷۶٫۹ کیلوگرم گزارش شده‌است و می‌تواند تا ۱۷۵ کیلو وزنه را بلند کند. تصاویری از او در روزنامه‌هایی مانند دیلی میل و سان منتشر شده‌است.

مبازره هالک ایرانی با مارتین فورد

قرار بود سجاد غریبی و مارتین فورد مشهور به «ترسناک‌ترین مرد روی کره زمین»، دوم آوریل ۲۰۲۲ (۱۳ فروردین ۱۴۰۱) در لندن برابر هم مبارزه کنند ولی این مبارزه صورت نگرفت.
در اسفند ۱۴۰۰، غریبی در دبی با فورد رویارو شد در ویدئویی که از این تقابل آنها منتشر شد، دو طرف به سمت یکدیگر آمدند افرادی که ایستاده بودند، داشتند این رویارویی را ضبط می‌کردند. غریبی با یک ضربه ناگهانی مارتین فورد به عقب پرت شد. غریبی ضمن ابراز تاسف خطاب به هوادارانش در توضیح این اتفاق در صفحه اینستاگرامش گفت: «به من گفته بودند فقط یک دقیقه روبروی هم قرار می‌گیرید و هیچ حرکت اضافه‌ای نباید اتفاق بیفتد اما وقتی مقابل هم قرار گرفتیم مارتین فورد با حرکتی ناجوانمردانه، غیر ورزشی و قطعاً غیرقانونی من را هل داد. این اتفاق باعث شد که روحیه بسیار ضعیفی پیدا کنم اما قول می‌دهم که این حرکت را جبران کنم. برای من یک بازی طراحی کرده بودند و بدون اینکه بدانم من را داخل آن بازی کردند».
مارتین نیز در اینستاگرام خود گفت «ویدئوهای سجاد را دیده و با وی جهت مسابقه بوکس رو در رو خواهم شد. اما نمی‌خواهم شاهد نفرت پراکنی در مورد سجاد باشم. هردو ما در شرایط سختی وارد شده بودیم محیطی که برای هیچ‌کدام از ما آشنا نبود. ولی بدون توجه به احساسات درونی خودتان به احساسات وی احترام بگذارید. همه ما انسانیم و می‌توانیم بهتر از این باشیم».
هالک ایرانی

لغو مبازرۀ هالک ایرانی با مارتین فورد

به گفته مارتین فورد، این رویارویی «به دلایلی خارج از کنترل او» به تعویق افتاده و از اینکه پس از مدتها تمرین و آماده‌سازی مبارزه لغو شده، ابراز ناراحتی کرد. سجاد غریبی با انتشار ویدئویی در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد که مبارزه از سمت مارتین فورد لغو شده‌است.

مسابقات نمایشی هالک ایرانی

مارتین فورد مبارز انگلیسی با انتشار مطلبی در  صفحه شخصی خود از لغو مبارزه‌اش با سجاد غریبی (هالک ایرانی) خبر داد. پیش‌تر مبارزه سجاد غریبی و مارتین فورد به تعویق افتاده بود، اما اکنون سازمان بوکس‌استار اعلام کرد این مسابقه برگزار نخواهد شد.

فورد در ویدیویی اعلام کرد: «طبیعتاً من بسیار ناامید هستم که مبارزه من با هالک ایرانی لغو شده است، به ویژه با توجه به این که زمان زیادی را به برنامه تمرینی خود اختصاص دادم و هر کاری انجام می‌دادم تا مطمئن شوم در بهترین حالت ممکن قرار دارم.» این اتفاق در شرایطی رخ داد که مارتین فورد معروف به ترسناک‌ترین مرد دنیا در مصاحبه‌ای گفته بود که فکر می‌کند حریف ایرانی‌اش، سجاد غریبی آنقدر‌ها که ادعا می‌کند سنگین وزن نیست و هالک ایرانی را متهم کرد که تصاویر فوتوشاپی از خود منتشر کرده است.

او اظهار داشت: «غریبی چیزی که تصور می‌کردم نبود. صادقانه فکر می‌کنم او فقط دنیا را با فوتوشاپ فریب داده. دیدنش از نزدیک به اندازه دیدن تصاویرش تاثیرگذار نیست. کلمه درست ناامیدکننده است. او کوچولو بود!» فورد که اینفلوئنسر بدن‌سازی است چند ماه پیش در دبی با سجاد غریبی، معروف به هالک ایرانی رو به رو شد و قرار بود این دو 30 آوریل در سالن O2 لندن رقابت کنند. پس از کش‌وقوس‌های فراوان و شاخ به شاخ شدن‌های کلامی در شبکه‌های اجتماعی، این دیدار که کنجکاوی زیادی برانگیخته بود، لغو شد.

هالک ایرانی

برخی‌ها مدعی شدند که تمام این اتفاقات سناریویی از پیش نوشته شده است و رقابت این دو مبارز جنبه نمایشی خواهد داشت، اما فورد و غریبی تا لحظه آخر تلاش کردند همه چیز را خیلی جدی نمایش دهند. تا حدی که در نخستین دیدار رو در رو فورد، سجاد غریبی را غافلگیر کرد و با هل دادن، او را نقش زمین کرد. غریبی تلاش کرد او را زمین بزند، اما نتوانست و افرادی که در صحنه حضور داشتند آنها را از هم جدا کردند. تصاویر این دیدار به سرعت در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد و سجاد غریبی هدف موج حملاتی از سوی کاربران ایرانی و غیر ایرانی قرار گرفت.

سجاد غریبی در پاسخ به این انتقاد‌ها گفت: «انتظار نداشت مارتین فورد او را زمین بزند و شدیدا تحت فشار روحی قرار گرفته است. نمی‌توانم به خانواده‌ام زنگ بزنم، وقتی به ایران بازگشتم نزد خانواده‌ام نرفتم. نمی‌توانم با پدر و مادرم صحبت کنم، وقتی با مادرم صحبت کردم او گفت فردی که در این ویدیو دیدم پسر من نبود، پسر من بسیار قوی‌تر از این است. قلبم می‌شکند وقتی نمی‌توانم با خانواده‌ام صحبت کنم. غرورم را از دست داده‌ام و نابود شده‌ام. چطور می‌توانم توضیح بدهم؟ آنها فریبم دادند و زمین خوردم.»

غریبی در ادامه صحبت‌هایش گفت: «خانواده‌ام گفتند که می‌روی و کارش را تمام می‌کنی. آنها فکر دیگری می‌کردند. چطور می‌توانم بخوابم یا استراحت کنم؟ شخصاً حال بدی دارم و نمی‌توانم بخوابم و این روزها قرص خواب می‌خورم. وقتی مادری این حرف‌ها را به فرزندش می‌زند، چطور می‌توان تحمل کرد؟ فشار زیاد است. حتی اگر یک دلار هم برای این مبارزه به من بدهند نمی‌توانم ادامه دهم.»

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه