فال | فال امروز

فال روزانه 20 تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 20 تیر ماه | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 9165
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 فال روزانه متولدین فروردین

تلاش زیاد، اشتیاق به کار و اراده راسخ شما بالاخره دارند به ثمر می نشینند و از لحاظ مالی به نتیجه می رسید. فرصت های جدیدی بزای استفاده از استعدادهای هنریتان فراهم خواهند شد. تنها نکته منفی این مسئله این است که کار زیاد شما را خیلی خسته خواهد کرد و خلاقیت شما را خواهد گرفت. کمی برای برنامه ریزی وقت بگذارید تا بتوانید در کمترین وقت ممکن به بهترین نتیجه دلخواه برسید. شما می توانید! امروز علاقه چندانی به مسائل عاطفی دیگران ندارید، ولی متأسفانه نمی توانید خودتان را از آنها دور نگه دارید. پس به جای این که به فکر راهی برای فرار باشید سعی کنید اگر کاری از دستتان بر می آید برای آنها انجام بدهید. نگران وقوع اتفاقی هستید، نگرانی‌تان بی دلیل است. سوالی را که می دانید جوابش منفی است نپرسید، مگر اینکه توانایی جواب نه شنیدن را داشته باشید. آنقدر به خودتان درگیر می شوید که از آمدن و رفتن عزیزی که برایتان بسیار مهم است با خبر نمی شوید. سرتان را قبل از آنکه خیلی دیر بشود از لاکتان بیرون بیاورید.

 فال روزانه متولدین اردیبهشت

شما از تماشای دنیایی که در خیال و رویا برای خود ساخته اید لذت می برید، در این دنیای خیالی دیگران از بودن در کنار شما لذت می برند و حضورتان در کنار آنها برایشان غنیمت است. اما امروز این دنیای خیالی با واقعیت هایی ناخوشایند که ممکن است از طریق دنیای مجازی برایتان آشکار شوند به خطر خواهد افتاد. شاید بی آنکه از اصل ماجرا باخبر باشید واکنش های تندی از خود نشان دهید، مواظب باشید اشتباه نکنید! امروز در عملی کردن جزئیات برنامه هایتان به مشکلاتی بر خواهید خورد، اما بخش اصلی آنها را با موفقیت به اجرا در خواهید آورد؛ لطفا کمی کوتاه بیایید و بیش از حد وسواس به خرج ندهید! در برخورد با شخصی که پیش از این برایتان عزیز بوده، بهتر است اگر کلامتان نامهربان است، آن را به زبان نیاورید. غصه دلتان را سنگین تر می کند که سبک‌تر نمی کند. حواستان را معطوف به مسائل کاری کنید و در انجام کاری که در پیش دارید دقت کنید. بهتر است با درایت پیش بروید تا دچار دردسر و مشکل نشوید.

فال امروز متولدین خرداد

امروز شاید منطقی بودن با وجود تمام اطلاعاتی که در اطرافتان در پرواز هستند و احساساتی که به قلبتان هجوم آورده اند کار سخت و دشواری به نظر برسد. سعی کنید مسائل را زیاد جدی نگیرید، این بهترین راه برای حفظ عقل و منطقتان خواهد بود. شاید خودتان متوجه این موضوع نباشید، اما اطرافیانتان شما را خیلی بیشتر از آن چیزی که خودتان فکر می کنید قبول دارند و کارهایی که می کنید و حرف هایی که می زنید تأثیر زیادی روی آنها خواهند گذاشت؛ از این فرصت به بهترین شکلی که می توانید استفاده کنید و اگر می خواهید کسی را در رابطه با موضوع خاصی قانع و یا با خودتان همراه کنید همین حالا دست به کار شوید. روزگار برای همه پستی و بلندی دارد. با منفی فکر کردن و نگرانی دایمی داشتن مشکلاتتان حل نخواهد شد، بهتر است خودتان را ضعیف و ناتوان نشان ندهید تا دشمن شاد نشوید. درباره نیتی که در ذهن دارید امیدوار باشید. ناامیدی تمامی درها را به رویتان خواهد بست. تغییر کوچکی در زندگی روزمره‌تان پیش می آید.

 فال روزانه متولدین تیر

از آنجایی که شما آدم حساس و مهربانی هستید و با دیگران به راحتی کنار می آیید امروز ممکن است هدف افراد سوء استفاده چی و متعصب قرار بگیرید. شما می خواهید خیلی منطقی با آنها و کارهایشان روبرو شوید، اما احساساتتان جلویتان را می گیرند. زیاد عجله نکنید، اوضاع ممکن است با آنچه در نگاه اول به نظر می رسد از زمین تا آسمان فرق داشته باشد. هر حرفی که دلتان می خواهد را بگویید، اما انتظار نداشته باشید که دیگران به حرف هایتان گوش کنند. سعی هم نکنید که حرف خودتان را به زور به کرسی نشانده و آنها را قانع یا بهتر بگوییم، وادار به پذیرفتن حرف های خودتان کنید. دوستی تازه به سراغتان خواهد آمد. شما ورزش را دوست دارید و قدم زدن در طبیعت باعث شادی روحتان می شود. با تلاش و کوشش پیگیرتان به هدف کاری که در سر دارید خواهید رسید. به زودی مبلغ کوچکی به دستتان می رسد. توجه‌تان را به مسائل اصلی بدهید و درگیر جزئیات و حاشیه‌ها نشوید، وگرنه شما را از مسیر درست دور می کند.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز شما بی احتیاط تر از همیشه شده اید. قدرت زیادی که در خود احساس می کنید باعث خواهد شد احساس توانایی و اعتماد به نفستان افزایش پیدا کند. از این وضعیت به بهترین شکل ممکن و به نفع خودتان استفاده کنید چون به آن نیاز خواهید داشت. نیرویی قدرتمند هم در جهت شکست دادن شما و نرسیدن به رویاهایتان در کار است. تسلیم آن نشوید و سرسخت تر از هر زمان دیگری برای رسیدن به اهدافتان تلاش کنید. امروز برای بیان احساسات خود از غیر عادی ترین روش های ممکن بهره ببرید. شما می توانید با صراحت کلام، شوخ طبعی و رفتارهای منحصر به فردتان همه را تحت تأثیر قرار دهید. آنقدر بی تاب هستید که دیگران نگران و ناراحت وضعیت شما هستند. حالا زمان آن است تا گذشته را مرور کنید، تا یادتان بیاید که شما طوفان های سخت تر از این را هم پشت سر گذاشته‌اید. شما به خوبی می دانید که این نیز بگذرد. به خودتان مسلط باشید. اتفاقاتی در شرف انجام است که از آن بی خبرید. بیشتر از تجربیات خودتان استفاده کنید.

فال امروز متولدین شهریور

امروز سعی کنید از ترس هایتان در جهت مثبت استفاده کرده و آنها را برای خودتان به انگیزه ای برای حرکت و فعالیت تبدیل کنید. شما انرژی بسیار زیادی را در اختیار دارید، پس آن را بیهوده هدر ندهید. حواستان را خوب جمع کنید، چون امروز از آن روزهایی است که با کوچکترین نظر یا توهینی اوضاع را به ضرر خود تغییر خواهید داد و واکنش های شدیدی در دیگران ایجاد خواهید کرد. یکی از افرادی که خیلی هم به شما نزدیک است امروز با تقاضاهایش اعصاب شما را به هم خواهد ریخت. متاسفانه رویارویی با این وضعیت بدون ایجاد تنش و درگیری کاری دشوار خواهد بود. بهتر است که در مورد مشکل خود با صراحت صحبت کنید، حتی اگر بدانید نتیجه رضایت بخش نخواهد بود. زیاده طلبی را کنار بگذارید و قناعت پیشه کنید. حالا وقت بریز و بپاش نیست. روزهای خوش جوانی را با غم و نگرانی نگذرانید. این روزها دیگر بر نمی گردند. خوش یمنی و خوشبختی به سراغتان می آید و کاری را به خوبی شروع می کنید. این هفته وقت خوبی برای خرید است. برای فروش هنوز وقت هست. دست نگهدارید.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز خبرهای ضد و نقیضی به شما می رسند. اطلاعاتی که در اختیارتان قرار می گیرند ممکن است تحت تأثیر احساسات تغییر کرده باشند، پس در انتخابتان دقت کنید، در غیر این صورت ناخواسته یا مخفیانه به جایی کشانده خواهید شد که اصلا دلتان نمی خواهد باشید. امروز رفتار دوستانتان آنقدر غیر قابل تحمل شده است و در شرایطی قرار گرفته اید که شاید اولین راه حلی که به ذهنتان می رسد این باشد که از دستشان فرار کنید. با این حال خودتان هم خیلی خوب می دانید که فرار کردن راه حل خوبی نیست و باید موانعی که سر راه پیشرفت روابطتان قرار گرفته اند را از میان بردارید. پول در آوردن خوب است به شرط آنکه برای بدست آوردنش راه درستی را انتخاب کرده باشید. ملاقات با دوستی باعث شادی‌تان می شود و هدیه ای بینتان رد و بدل می شود. برای انجام کاری مجبور می شوید که به مسافتی دور بروید. بهتر است گله نکنید و بجای آن به منافعی که عایدتان می شود فکر کنید. سود این کار بیشتر از ضررش است.

فال روزانه متولدین آبان

امروز ممکن است بعضی ها با وعده و عیدهای وسوسه انگیزی سعی در گول زدن شما داشته باشند. حواستان باشد هر چیزی که به ظاهر پاداش ها و موقعیت های تعجب آوری را برایتان به همراه دارد زیر سؤال ببرید. به احتمال زیاد هیچ پایه و اساسی پشت این وعده ها و ادعاها وجود ندارد. امروز مسائل مختلفی در روابط دوستانه، خانوادگی و عاشقانه تان به توجه و رسیدگی شما نیاز دارند. اختلاف بین نیازهای شما و انتظاراتی که دیگران از شما دارند مدام دارد بیشتر و بیشتر می شود. اما جای هیچگونه نگرانی نیست. شما کنترل اوضاع را در دست دارید و خیلی خوب می توانید بین رسیدگی به نیازهای شخصی و مسئولیت های اجتماعیتان تعادل برقرار کنید. به سر و وضع خود بیشتر برسید، مردم اول ظاهر شما را می بینند و بعد به شما فرصت صحبت کردن می دهند. برای انجام یک کار حقوقی دست دست نکنید وگرنه دیر می شود و دیگر کاری از دستتان بر نمی آید. در مورد مسئله ای که نگران و پریشان احوالتان کرده بیش از این مضطرب نباشید، آنچه از آن می ترسید اتفاق نخواهد افتاد.

 فال روزانه متولدین آذر

امروز دیگران توجه زیادی به ظاهر خود دارند و ممکن است چهره ای از خود به نمایش بگذارند که چهره ی واقعیشان نیست. شما باید بتوانید دیگران را از ورای ماسک هایی که زده اند شناخته و گول لباس های شیک و آرایش های آنچنانی آنها را نخورید. امروز به صورت خیلی ناگهانی ایده های جدیدی به سرتان می زنند و دلتان می خواهد خیلی زود آنها را عملی کنید. تا جایی که می توانید به همه‌ی جزئیات توجه کنید و هیچ چیز کوچکی را نادیده نگیرید. خلاقیت امروز در وجود شما همچون فواره ای است که دائم در جریان است، اما مواظب باشید که نقشه هایتان زیاد دیوانه وار نباشند. خودتان را دست کم نگیرید، هر کسی نان ایمان و نیت پاک خودش را می خورد، مهم این است که شما تکلیفتان با خودتان روشن است. اوضاع مالی‌تان به زودی تغییر خواهد کرد. سعی کنید به وسوسه گرفتار نشوید و آنچه که با خون دل بدست آورده اید حفظ کنید. در مورد نیتی که در سر دارید اول زمینه رسیدن به هدف و مقصودتان را فراهم کنید و بعد دست بکار شوید.

 فال روز متولدین دی

در محل کار همه چیز به خوبی پیش می رود. از لحاظ جسمی خود را بسیار قوی و سرحال احساس می کنید. ولی ذهنتان کمی مبهم و گیج است. خیلی راحت حواستان پرت می شود و فکرتان مثل همیشه خوب کار نمی کند. امروز روز خوبی برای شروع یک پروژه جدید نیست. سعی کنید ذهنتان را روی انجام کارهای نیمه تمام قبلی متمرکز کرده و آنها را تمام کنید. تا اول هفته آینده دوباره آماده خواهید بود و فکرتان مثل ساعت کار خواهد کرد. اگر در انجام کارها روش تازه ای را پیش گرفته اید که سرعت پیشرفتتان را کاهش داده است سریع دلسرد نشوید و به خودتان فرصت بدهید تا با ریتم جدید انجام کارها هماهنگ شوید. شما در کارهای هنری در هر زمینه ای موفق می شوید. اندیشه ای پاک و بی آلایش دارید و همیشه به فکر دیگران هستید. متاسفانه این روزها نسبت به شخصی قدری شکاک هستید، بهتر است هر چه زودتر تکلیفتان را با این موضوع روشن کنید. بلاتکلیفی احساس بدی است که انسان را در تصمیم گیری فلج می کند. اگر بخواهید وسیله نقلیه‌تان را عوض کنید، وقتش همین حالاست.

 فال متولدین بهمن

شما از لحاظ عاطفی در موقعیتی بحرانی قرار گرفته اید و به نظر می رسد که دیگران بدون هیچ دلیل خاصی دارند با شما مخالفت و دشمنی می کنند. امروز نیروی قوی، محدود کننده و لجبازی در برابر شما قرار گرفته است و هر چقدر بیشتر روی نظرات و افکار خود اصرار و پافشاری کنید پیدا کردن راه حل سخت تر خواهد شد. کنار آمدن با دیگران امروز بیشتر از هر کار دیگر به نفع شما تمام خواهد شد. در روابط عاطفی خود سعی کنید از کاه کوه نسازید و راهی برای کنار آمدن با طرف مقابلتان پیدا کنید، در غیر این صورت در پایان روز خواهید دید که به خاطر هیچ و پوچ کسی که برایتان از همه عزیزتر است را از خود آزرده خاطر کرده اید. آزموده را آزمودن خطاست. از کسی که ریاکار است و نمی توان به او اعتماد کرد دوری کنید، بزرگترین ضربه را از او خواهید خورد و هرگز خودتان را برای آنکه می دانستید اما باز به او اعتماد کرده‌اید نخواهید بخشید. با وضعیت کنونی بهتر است آرزوها و توقعات خودتان را پایین بیاورید. آرزوهای بلند بالای مالی شما را دچار دردسر خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اسفند

امروز بهتر است زیاد شوخی نکنید و نسبت به همیشه رفتار و ظاهری جدی تر داشته باشید. شاید شما هیچ منظوری از حرف هایی که می زنید نداشته باشید، اما دیگران گفته هایتان را جدی خواهند گرفت و این به نفع شما تمام نخواهد شد. سعی کنید فقط حرف هایی را به زبان بیاورید که نمی توانند معنای دیگری از آنها برداشت کنند. امروز یک تغییر مسیر ناگهانی به احتمال زیاد بهترین استراتژی برای مقابله با رفتار عصبی و غیر قابل پیش بینی یک دوست صمیمی و یا شاید هم شریک عاطفیتان، خواهد بود. شما نمی توانید رفتارهای دیگران را تحت کنترل خود در بیاورید، اما می توانید با کمی توجه واکنش های خود را تحت کنترل در بیاورید. به خودتان بیایید، خودکرده را تدبیر نیست. مقصر وضعیت مالی ای که در آن درگیر شده‌اید، خود شما هستید. با او که بسیار دوستش دارید، عهد و پیمانتان را محکم کنید. آن وقت است که می بینید چطور به راحتی بلایا از اطرافتان پراکنده می شود. درگیر حل مسائل خودتان و اطرافیانتان می شوید. شما به تنهایی نمی توانید مسئله را حل کنید. از کسی کمک بگیرید.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه