امیر مقاره | ماکان بند | سریال جزیره

امیر مقاره در زیر آوار زلزله هرمزگان | چه بلایی سر امیر مقاره آمد؟

امیرمقاره با انتشار فیلمی پس از زلزله نوشته است: همه خواب بودن اما همه با لباس اجرا اومدن بیرون. نمیدونیم بخندیم یا بترسیم.

 امیر مقاره در زیر آوار زلزله هرمزگان | چه بلایی سر امیر مقاره آمد؟
کدخبر : 8992
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

امیر مقاره خواننده گروه ماکان باند در سال گذشته با بازی در فیلم جزیره به شهرتش افزوده شد.مهمترین حاشیه زندگی امیر مقاره شایعه ارتباطش با سحر قریشی بوده است که امیر مقاره این رابطه را تکذیب کرد. مینا وحید هم با حرکات جلف که در کنسرت ماکان باند برای تولد امیرمقاره به پا کرد به حاشیه زندگی این خواننده جنجال جدیدی افزود.در ادامه به آخرین حاشیه زندگی امیر مقاره می پردازیم.

امیر مقاره

اجرای اختصاصی ماکان بند برای دختر جوان غوغا به پا کرد

 

بدهی سنگین امیر مقاره

امیرمقاره

توهین زشت امیر مقاره در برنامه خندوانه

عاشقانه امیر مقاره برای عشقش

امیر مقاره

حرف های جنجالی امیر مقاره در کنسرتش

جنجال امیر مقاره و گلزار در اینستاگرام

امیر مقاره از ماکان بند جدا شد؟

امیر مقاره متولد 3 دی ماه 1374 در تهران میباشد. او از دوران نوجوانی به سرودن شعر پرداخته و فعالیت هایش را از سال 1393 به صورت حرفه ای و مستقلا آغاز 3 شده است.

امیر مقاره خواننده جوان و خوش سیمای گروه ماکان بند متولد تهران است. این خواننده جوان  تحصیلات خود را تا مقطع دیپلم ادامه داده است، اما از سن نوجوانی فعالیت موسیقی  خود را با سرودن شعر شروع کرد و کار نوازندگی و خوانندگی را از همان سن ادامه داده است.امیر مقاره در سن 20 سالگی بعد از آشنایی با مدیر عامل موسسه آوزی نو به عنوان خواننده گروه انتخاب شد و فعالیت خود را در این گروه آغاز کرد.

امیر مقاره کارهایش برای اولین بار از سایت های ممنوع الکار شروع شد مثل رادیو جوان و سبب ممنوع الکاری وی نشد. امیر علاوه به خوانندگی در حوزه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

امیر تاکنون ازدواج نکرده و میگوید من در زندگی فقط به دنبال یک دختر هستم آن هم دخترم است و فقط جلوی یک دختر زانو میزنم و باز هم آن دخترم میباشد و حتی امیر از الان برای دخترش هم اسم انتخاب کرده و میگوید در آینده اسم دخترم را عسل می گذارم

همسر امیر مقاره فعلا هیچ دختری نیست و او می گوید تا زمانی که نتوانم گروه را به موقعیت مالی عالی برسانم قصد ازدواج کردن ندارم. لازم به ذکر است که درآمد فعلی وی بسیار زیاد است ولی هنوز قصد زن گرفتن ندارد. او قصد دارد وقتی که زن گرفت و دخترش به دنیا آمد نام دخترش عسل بگذارد. امیر علاوه به خوانندگی در حوضه ی مدلینگ نیز فعالیت دارد و چند شرکت داخلی و خارجی با او همکاری دارند.

امیر مقاره از دوران نوجوانی به سرودن شعر علاقه زیادی داشته است و تاکنون اشعار بسیار زیبای را سروده است. همچنین از سال 93 به طور رسمی کار خود را در گروه ماکان بند آغاز کرد و در کنار بهترین دوست و همکارش رهام هادیان توانست به اوج شهرت برسد.

خواننده پاپ علاوه بر موزیسین و خوانندگی مانند دیگر چهره های معروف و هنرمندان در عرصه مدلینگ نیز فعالیت دارد و با برندهای معروف که با بیشتر سلبریتی ها همکاری دارند وی نیز در عرصه تبلیغ محصولات و پوشاک به عنوان مدل و مانکن فعالیت می کند.

نرو

شیک

با تو آرومم

چشای تو

پنجره

بازیچه

دیوونه بازی

ای داد

مثل کوه

این خیابونا

بارون

هر بار این درو

تک آهنگ ها

دیوونه من

دو دیقه بودی

یه لحظه نگام کن

دلگیری

هر بار این درو

بارون

این خیابونا

دیوونه

خیالت تخت

کنار من باش

ببین منو

خدا پشتمه

عاشقشم

امیر مقاره در سریالی به نام "جزیره" به کارگردانی سیروس مقدم که بصورت نمایش خانگی منتشر شده است نقش آفرینی کرده است. سریال جزیره روایت زندگی عاشقانه یک جوان پولدار و یک دختر خبرنگار است که چالش هایی آنان را برای ازدواج و مواجهه با برخی اختلافات طبقاتی، خانوادگی و فرهنگی به تصویر می کشد. بازیگران این سریال هنگامه قاضیانی - محمدرضا فروتن - حسام منظور - میترا حجار - غزل شاکری - امیر مقاره هستند.

او درباره اینکه روزی گفته بود پنج هزار تومان بیشتر در کارتم ندارم، توضیح داد: همیشه ما هنرمندان از قضاوت کردن زجر می کشیم. در برنامه خندوانه گفتم روزی را تجربه کردم که فقط پنج هزار تومان در کارتم پول بوده است، نه اینکه همان موقع ۵ هزار تومان داشته باشم.

او افزود: دیده‌اید که در فضای مجازی چه حرف‌هایی زده می‌شود. تیتر می زنند که طرف قبلا پیک موتوری بوده و حالا ببین چه شده است. با این حرف به من بی‌احترامی نمی کنند بلکه به یک قشر توهین می کنند. پیک بودن خیلی هم کار خوبی است و هرکسی جنم دارد و انجامش می دهد دمش گرم.

امیر مقاره گفته است محمدرضا گلزار را بسیار دوست دارد و برایش حکم یک الگوی موفق را دارد و مردمی بودن گلزار را نقطه قوت او میداند .

انتشار یک ویدیو که امیر مقاره را در حال سوار شدن به یک فرراری آبی رنگ نشان میداد موجی از انتقاد ها را به وجود آورد ، اما در واقع این خودرو برای یکی از دوستان وی می باشد و خودش در این مورد گفته است : این ماشین آنقدر گران است که اگر صد سال همه ی درآمدم را جمع کنم نمی توانم آن را بخرم …

در ضمن من ماشین ندارم زیرا فعلا اولویت اصلی هزینه برای تولید آهنگ ها می باشد …

مقاره در مورد این که چرا در وسط کنسرت هایش لباسش عوض می شود توضیح داد به دلیل فعالیت زیادی که دارد به نیمه ی کنسرت نرسیده لباسش خیس عرق می شود و مجبور است اینکار را بکند .

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه