قیمت مسکن | خانه ارزان

بررسی قیمت مسکن در جنوب تهران | آپارتمان های ۵۰ متری جنوب تهران چند؟

​برای خرید خانه در جنوب تهران نسبتا به سرمایه کمتری نیاز دارید. بسیاری از افراد به دلیل بودجه محدودی که دارند ، دنبال خرید خانه در این منطقه هستند. در این مناطق خانه‌هایی با متراژ کم که مناسب زندگی دانشجویان یا افراد مجرد هستند را می‌توان یافت. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۵۰ متری جنوب تهران پرداخته‌ایم.

بررسی قیمت مسکن در جنوب تهران | آپارتمان های ۵۰ متری جنوب تهران چند؟
کدخبر : 8914
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت مسکن در مناطق مختلف تهران با توجه به امکانات اطراف منزل و موقعیت آن، متفاوت است. آمار بانک مرکزی حکایت از افزایش قیمت مسکن در تهران دارد. عوامل بسیاری از جمله نوسانات اقتصاد کلان، وضعیت بازارهای موازی، ارزش پول ملی، نرخ نهاده‌های ساختمانی و عملکرد دولت سیزدهم در آینده بازار مسکن و قیمت مسکن تاثیرگذار است. علت ثبات قیمت‌ مسکن که از اواخر سال گذشته در بازار مسکن ایجاد شده، فروکش کردن حجم تقاضای سرمایه‌ای به این بخش است. قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان یا نظر مالک تغییر می‌کند.

قیمت مسکن

خانه‌ای ۲۱ ساله در جوادیه با متراژ ۴۸ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۹۳۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحدی در مولوی دارید، با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۵۴‌ متری با ۱ اتاق خواب درحالی که ۶ سال از ساخت آن گذشته باشد را خریداری کنید. اگر در همین منطقه به دنبال واحدی ارزان‌تر هستید، می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۴۸ متر و ۴ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معال ۷۵۰ میلیون تومان خریداری کنید.

همچنین اگر قصد سرمایه‌گذاری در مجیدیه را دارید، با مبلغی‌ معادل ۲ میلیارد و ۱۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۵۲ متری درحالی که ۸ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۱ اتاق خواب دارد را خریداری کنید. اگر سرمایه شما کمتر از مبلغ بالا است می‌توانید واحدی ۱۴ ساله با متراژ ۵۰ متر و ۱ اتاق خواب را به ارزش ۱ میلیارد و ۶۸۰ میلیون تومان خریداری کنید.

در روز های اخیر واحدی ۴۷ متری در شوش که ۱۲ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، معادل ۹۶۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

برای خرید واحدی ۵۱ متری در منیریه با سنی معادل ۱۶ سال و ۲ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۴۶ متری در نازی‌آباد که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان دارد.

قیمت مسکن

 

قیمت مسکن

از آنجایی که قیمت خانه در چند سال اخیر نوسان زیادی داشته است و قیمت‌ها به سرعت درحال افزایش است، عده‌ای از مردم به دنبال خانه های نقلی و ارزان قیمت می‌گردند. ما در این گزارش خانه‌های ارزان قیمت سطح تهران را مورد بررسی قرار داده‌ایم.

واحد آپارتمانی در تهرانپارس‌شرقی با متراژ ۴۴ متر که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و تک خوابه باشد، ۱ میلیارد و ۲۶۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۷ ساله در همین منطقه با متراژ ۴۶ متر و ۱ اتاق خواب، ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

آپارتمانی ۴۱ متری در تهران‌نو که ۱۶ سال از ساخت آن گذشته باشد و یک خوابه باشد، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در پیروزی را دارید، یکی از انتخاب‌های شما می‌تواند آپارتمانی نوساز با متراژ ۴۹ متر و ۱ اتاق خواب به ارزش ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان باشد. همچنین آپارتمانی ۴۰ متری که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ اتاق خواب داشته باشد نیز ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

برای خرید آپارتمانی نوساز در جوادیه با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید.

برای خرید واحدی ۴۶ متری در سلسبیل که ۱۶ سال از ساخت آن می‌گذرد و ۲ اتاق خواب دارد، لازم است مبلغی معادل ۱ میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمانی ۵۲ متری در جیحون که ۱۵ سال سن دارد و یک خوابه است، ارزشی معادل ۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت مسکن

براساس مشاهدات میدانی در مناطق مختلف تهران با توجه به امکانات اطراف منزل و موقعیت آن قیمت‌های مختلفی را می‌بینیم. در این گزارش از مناطق ۲۲ گانه تهران یک مورد  قیمت مسکن را با عمر بنای بین یک تا ۲۱ سال و متراژ بین ۴۰ تا ۲۶۰ متر گردآوری کردیم.

توجه کنید که قیمت‌ها بر حسب مترمربع به تومان بوده و تقریبی است، چراکه قیمت مسکن در تهران با توجه به نوع ساختمان، امکانات، خیابان و یا نظر مالک تغییر می‌کند.

به علت قیمت نسبتا بالای مسکن در مناطق مرکزی تهران، افراد زیادی به خرید خانه‌هایی با متراژ کم‌تر روی آورده‌اند تا سرمایه کمتری را صرف خرید خانه کنند. در این گزارش خانه‌های ۴۰ متری مرکز تهران را بررسی می‌کنیم.

یوسف‌آباد در حال حاضر یکی از محله‌های گران قیمت تهران به شمار می‌رود. هرچه از شمال این خیابان به سمت جنوب آن بروید، قیمت خرید آپارتمان در یوسف‌آباد کمتر می‌شود. خانه‌ای ۳۶ متری در یوسف آباد که ۳۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، قیمتی معادل ۲ میلیارد و ۱۶۰ میلیون تومان دارد. همچنین واحدی ۴۵ متری در همین منطقه که ۱۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب نیز داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان دارد.

قیمت مسکن

برای خرید واحدی ۴۳ متری در سهروردی که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خواب داشته باشد، به سرمایه‌ای بالغ‌بر ۱ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان نیاز دارید. همچنین بودجه لازم برای خرید واحدی ۲۰ ساله در همین منطقه که متراژ آن ۴۵ متر باشد و یک خواب داشته باشد، ۱ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان است.

آپارتمانی در بلوار کشاورز با متراژ ۴۵ متر که نوساز باشد و ۱ خواب داشته باشد، ۲ میلیارد و ۴۸۰ میلیون تومان قیمت دارد.

برای خرید واحدی ۴۵ متری در فاطمی که ۲۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، به سرمایه‌ای معادل ۲ میلیارد تومان احتیاج دارید.

آپارتمانی ۳۵ متری در امیرآباد که ۲۰ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۱ خوابه باشد، با قیمتی بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان معامله شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه