مهران مدیری | حواشی سلبریتی | حواشی بازیگران

سوال زشت مهران مدیری از خانم شرکت کننده | برنامه دورهمی توقیف شد؟

مهران مدیری ئر برنامه دورهمی سوالی از یک زوج جوان درباره ازدواجشان می پرسد که توجه همه را جلب می کند

سوال زشت مهران مدیری از خانم شرکت کننده | برنامه دورهمی توقیف شد؟
کدخبر : 8859
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مهران مدیری بازیگر کم حاشیه در فضای مجازی است. مهمترین اتفاق اخیر برای مهران مدیری که سروصدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است که فوت مادرش بوده است. مهران مدیری تاکنون هیچ عکسی از همسرش منتشر نکرده است که این امر حواشی زیادی برای مهران مدیری داشته است. در ادامه به آخرین خبر از مهران مدیری می پردازیم.

اتفاق وحشتناک برای مهران مدیری

پیشنهاد نامتعارف مهران مدیری به یک زن

سوتی وحشتناک در برنامه مهران مدیری

اتفاق عجیب برای مهران مدیری

بسته «پاسداشت زبان فارسی» از ۲۰ دی ماه ۱۴۰۰ به منظور یادآوری و ضرورت به‌کار بردن واژه‌های فارسی و پرهیز از به کارگیری واژه‌های بیگانه در رسانه‌ها و گفتار مسئولان آغاز شده است که بیانگر توجه بخش‌های خبری صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به حفظ و پاسداشت زبان فارسی است. حالا 

توهین مهران مدیری به مجری معروف 

مهران مدیری متولد سال 1346 می باشد، او زاده اولین ماه سال است و در شهر تهران چشم به جهان گشوده، مهران مدیری اصالتا اهل اراک است و در خانواده ای 6 نفره به دنیا آمده، فرزند آخر خانواده است و 3 برادر بزرگ تر از خودش دارد.

مهران مدیری از سن 16 سالگی وارد تئاتر می شود و در سال 1368 وارد رادیو شده و به مدت 6 سال در داستان شب به گویندگی می پردازد. او تا سال ۱۳۷۲ با نمایش‌های زیادی چون: شوخی، تلگراف، آرسنال، پانسیون، سیمرغ، هملت، کیسه بوکس و… روی صحنه رفت.

او در آن 6 سال که در تئاتر و رادیو فعالیت داشت با افراد زیادی در عرصه رادیو و تلویزیون آشنا می شود و سرانجام در سال 1372 به همکاری داریوش کاردان برنامه طنز 72 را تهیه می کنند. این برنامه نقطه اوج شهرت مهران مدیری بود و بعد از آن آقای مدیری تبدیل به یک برند در دنیای کمدی شد.

مهران مدیری یک پسر به نام فرهاد و یک دختر به نام شهرزاد دارد، پسرش موزیسین است و دخترش طراح لباس می باشد. هر دو فرزند او شباهتی زیادی به پدرشان دارند.

در سال 1372 وقتی 26 ساله بود بعنوان بازیگر در مجموعه «نوروز 72» به کارگردانی داریوش کاردان کنار علی عمرانی و فریبا متخصص برای اولین بار دیده شد.

او سپس با سریال «پرواز 57» در قامت کارگردان و بازیگر سر زبان ها افتاد و یکسال بعد با مجموعه «ساعت خوش» به اوج شهرت رسید.

مهران مدیری در سال 1369 وقتی 23 ساله بود ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک پسر بنام فرهاد متولد 1370 و یک دختر بنام شهرزاد متولد 1375 می باشد.

کودکی ام اصلا شبیه بچه های دیگر نبود ، دوستان زیادی نداشتم و همیشه احساس تنهایی می کردم.

دوست داشتم تنها در اتاق نشسته و کتاب هایم را ورق بزنم ، اسم هایشان را حفظ کنم و عکس هایشان را نگاه کنم ، بیشتر کودکی ام اینگونه گذشت !

برادر مهران مدیری رشته اش زیست شناسی بود و همین باعث شد که او به زیست شناسی هم علاقمند شود و کتاب های زیادی در این زمینه بخواند.

در ریاضیات همیشه خنگ بود ، هنوزم که هنوز است علت ریاضیات در جهان را نمی داند.

به نظرش بیهوده ترین و پوچ ترین درس است و هیچ وقت نمره ای بالاتر از 2 در این درس نگرفت ! به عقیده او ریاضی فقط در حد جمع و تفریق مفید فایده است.

خیلی ها می گویند آدم غمگینی هستی که این حرف درست است ، در طول روز غمگینی ام به شادی هایم می چربد ، زود هم خودش را نشان می دهد.

به قول یکی از دوستان ، غم اگر به جاهای ناجور نکشه ، چیز خیلی بدی نیست می تواند منشا خلاقیت هم باشد، ظاهرا در شرق برای غم نسبت به شادی اصالت بیشتری قائل هستند.

حامد بهداد درباره مهران مدیری می گوید: چند وقت پیش مهران را دیدم ، فهمیدم که او سه سال در جبهه جنگیده ، من این را نمی دانستم؛ شگفت زده شدم.

مدیری سال 2009 در مقاله نیوزویک بعنوان بیستمین فرد قدرتمند ایرانی از نظر فرهنگی و سیاسی معرفی شد که رابطه بسیار صمیمی با جواد ظریف نیز دارد.

حوصله ندارم ، خیلی وقت است که حالم خوب نیست و از کار ساخت سریال خسته و اشباع شده ام ، نیاز به یک دگردیسی دارم.

دوست دارم از تلویزیون و سینمای خانگی فاصله بگیریم و سالانه یک یا دو کار سینمایی بسازم ، اما می دانم نشدنی است و دیگر عادت کرده ام !

در 4 شهریور 1395 در نشست خبری اولین فیلم خود بنام «ساعت 5 عصر» در هتل هما به سوالات خبرنگاران پیرامون فیلم جدید خود پاسخ داد.

مهران مدیری

طی این نشست او اقدام به سیگار کشیدن کرد که این کارش واکنش‌ های گسترده‌ ای را در پی داشت، او از بازیگران سیگاری است که هنوز هم حاضر به ترک آن نیست.

دانشگاه لیبرتی آمریکا به پاس فعالیت های هنری و انسانی مهران مدیری، طی مراسمی در 21 تیر 1390 در لس آنجلس مدرک دکترای افتخاری  به وی اهدا کرد.

مدیری بعلت ضبط سریال «قهوه تلخ» نتوانست در این مراسم حضور پیدا کرد اما دکتر رونالد به نمایندگی از وی این مدرک را دریافت و حمید سلطانی در ایران به او رساند.

از بازیگری ، طراحی صحنه ، کارگردانی ، مجری گری ، تهیه کنندگی و صداپیشگی مدیری که بگذریم او استعداد شگرفی در خوانندگی دارد .

در مرداد 97 اولین کنسرت بزرگ خود را در برج میلاد برگزار کرد و تمام هزینه بلیط فروشی اش را برای تهیه شیر خشک نوزادان بی بضاعت مناطق محروم خرج کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه