نرگس محمدی | حواشی سلبریتی

حال وخیم نرگس محمدی در بیمارستان | آیا نرگس محمدی زنده می ماند؟

عکسی از نرگس محمدی در تئاتر جدیدش پروین منتشر شده است که نظر بسیاری از کاربران را به خود جلب کرده است. و متاسفانه در شبکه های مجازی با اعلام این خبر که وی در بیمارستان بستری است و آیا او زنده می ماند، به دروغ این صحنه از نمایش را واقعی وانمود کرده اند.

حال وخیم نرگس محمدی در بیمارستان | آیا نرگس محمدی زنده می ماند؟
کدخبر : 8800
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

نرگس محمدی بازیگر تلوزیون، سینما و تئاتر کشور  است. نرگس محمدی با علی اوجی (بازیگر معروف) ازدواج کرده است. نرگس محمدی با ایفای نقش در سریال «ستایش» به شهرت زیادی دست یافت. نرگس محمدی از بازیگران کم حاشیه کشور است. 

نرگس محمدی

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران است. وی متولد 9 فروردین 1364 در تهران و فارغ التحصیل رشته پرستاری میباشد.

وی ابتدا به انجام کار تئاتر روی آورد. نخستین حضور جدی سینمایی وی، در فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. بازی در فیلم آناهیتا و نقش آفرینی در مجموعهٔ تلویزیونی ستایش موجب شهرت او شد. وی دارای مدرک کارشناسی پرستاری می‌باشد.

خانواده نرگس محمدی

خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. خانواده او نسبت به بازیگری گارد منفی نداشتند و از حضورش در عرصه هنر استقبال هم می کردند.

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

ازدواج نرگس محمدی با علی اوجی

آنها پس از حضور نرگس محمدی در برنامه تاک شو پربیننده (دورهمی) به طور رسمی در سال 1396 با هم ازدواج کردند.

خانم محمدی می گوید: من و علی در نظرات، تصمیمات و انتخاب های مان خیلی شبیه به هم هستیم، وقتی تصمیم به ازدواج گرفتیم تمام دوستانم به من می گفتند: (چقدر شبیه به هم هستید!). بار اول که علی به من پیشنهاد ازدواج داد پذیرفتم، برای من خیلی اهمیت دارد که همسرم مثل من هنرمند باشد و مرا درک کند.

شخصیت نرگس محمدی از زبان خود

نرگس محمدی به مهربانی و صداقت خود مشهور است. او می گوید: دروغ مادر تمام اتفاقات بد است، من اصلا دروغ نمی گویم چون دورغ گویی نابودم می کند. به نظر من اگر در زندگی یک آدم بدترین اتفاق هم بیافتد نباید دروغ بگوییم.

نرگس محمدی

آشنایی با همسر نرگس محمدی

علی اوجی زاده متولد سال 1362 و اسفند ماهی می باشد. او بازیگر، نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده موسیقی و استندآپ کمدین است. علی اوجی با بازی در سریال پربیننده در حاشیه و همچنین حضور در برنامه خندوانه به عنوان استند آپ کمدین به شهرت رسید. علی اوجی یکی از مهره های کلیدی در تولید و موفقیت برنامه دورهمی می باشد.

حواشی حضور نرگس محمدی در ورزشگاه کوریتیبا

نرگس محمدی با همراهی هنرمندانی که به برزیل سفر کرده بودند در جام جهانی فوتبال ۲۰۱۴ برزیل با حضور در ورزشگاه آرنا دا بایشادا در شهر کوریتیبا تماشاگر نخستین بازی ایران در جام جهانی بودند. حریف ایران در این بازی نیجریه بود.

شروع بازیگری نرگس محمدی

نرگس محمدی همزمان با تحصیل در رشته پرستاری دانشگاه در کلاس های بازیگری «کارنامه» هم شرکت می کرد و از آنجا بود که برای بازی در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد،نرگس محمدی پس از بازی در این فیلم حدود یک سال در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد که در همین مدت موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن را از جشنواره «ماه» حوزه هنری دریافت کند.

نرگس محمدی پس از تجربه ای که در تئاتر کسب کرد به سینما بازگشت و در فیلم هایی چون ریسمان باز، آناهیتا، سوپراستار و اخراجی های 2 بازی کرد. وی با بازی در فیلم سینمایی آناهیتا نشان داد که استعداد خوبی در این زمینه دارد و پخش سریال ستایش نیز زمینه شهرت وی را فراهم کرد.

نرگس محمدی در سریال ستایش

محمدی در این سریال نقش میانسالی ستایش را بازی می کند. او درباره سختی های این نقش می گوید:خب اگر قرار بود که در سریال دیگری نقشی با این سن و سال را بازی کنم هرگز نمی پذیرفتم اما ستایش نقش مورد علاقه من است و خودم آن را بازی کردم و با آن آشنا هستم اما قطعا بازی کردن در چنین نقشی سخت است.

فیلم های سینمایی نرگس محمدی

عملیات مهد کودک (1391)

ساعت شلوغی (فیلم 1390) (1390)

آناهیتا (فیلم) (1387)

سوپر استار (فیلم) (1387)

اخراجی ها 2 (1387)

ریسمان باز (1386)

نرگس محمدی

نرگس محمدی در تلویزیون

1394 زعفرانی

1393 معمای شاه

1393 ما فرشته نیستیم (مجموعه تلویزیونی)

1392 ستایش (مجموعه تلویزیونی) (سری دوم)

1391 میلیاردر

1390 شاید برای شما هم اتفاق بیفتد

1390 ششمین نفر

1390 ستایش

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه