فریبا نادری | استوری فریبا نادری

هدیه لاکچری فریبا نادری همه را خیره کرد! | سورپرایز همسر فریبا نادری به چه مناسبتی است؟

پست جدید اینستاگرام فریبا نادری با حواشی مختلف رو به رو شد.

هدیه لاکچری فریبا نادری همه را خیره کرد! | سورپرایز همسر فریبا نادری به چه مناسبتی است؟
کدخبر : 8612
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فریبا نادری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. فریبا نادری، همسر سابق مسعود رسام است. فریبا نادری یکی از هنرمندانی است که ازدواج او به یکی از خبرسازترین ازدواج‌ها میان هنرمندان تبدیل شد. فریبا نادری به صورت اتفاقی به دنیای بازیگری راه یافت و در اولین تجربه بازیگری در سریال «مروارید سرخ» مسعود رسام مقابل دوربین رفت. یکی از ماندگارترین نقش‌های فریبا نادری در تلویزیون، بازی او در سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی است.

فریبا نادری

دعوای فریبا نادری و همسر جدیدش بالا گرفت

فریبا نادری

ساعت میلیاردی فریبا نادری همه رو شوکه کرد

فریبا نادری در تازه ترین یادداشت اینستاگرامی اش نوشت :دلم شادیهای کوچک میخواهد که تقسیمشان کنم با همه.

فریبا نادری

فریبا نادری با تازه ترین عکسی که در فضای مجازی به اشتراک گذاشته این شائبه را برای کاربران ایجاد کرده است که مشغول بلاگری است.

بیوگرافی جذاب فریبا نادری

نام: فریبا

نام خانوادگی: نادری

تاریخ تولد: 23 فروردین 1363

سالهای فعالیت: 1382 تاکنون

همسرها: مسعود رسام (فوت شده)، مهرداد طباطبایی

فرزندان: یک دختر به نام یارا

فریبا نادری 19 سال بیشتر نداشت که به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد. عمر زندگی مشترک فریبا نادری و همسرش چند سال بیشتر نبود و سال 88 مسعود رسام بعد از تحمل چند سال بیماری درگذشت.

فریبا نادری 8 سال بعد از درگذشت مسعود رسام با مهرداد طباطبایی از فعالان مواد غذایی و لبنیات ازدواج کرد و برای بار دوم زندگی مشترک تشکیل داد. بعد از درگذشت مسعود رسام فریبا نادری اعلام کرد که هرگز با اهالی سینما ازدواج نمی‌کند و همسر او هم شغلی خارج از حیطه هنر دارد.

فریبا نادری

رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

فریبا نادری انسان زودرنج، حساس،مهربان، آرام و احساساتی است که مطابق سلیقه خودش زندگی میکند و حاضر نیست نقشی که مطابق میلش نیست را به هیچ عنوان قبول کند و حتی در خرید لباس نیز سختگیر است و مد برای او اهمیتی ندارد و ملاک اصلی او سلیقه شخصی است.

خانم بازیگر به معاشرت علاقه زیادی دارد و اهل رفت و آمد است و یکی از مهم ترین دغدغه زندگی اش بچه های فقیر است که مجبورند کار کنند و شب را در خیابان سر کنند.

خانم بازیگر 19 سال بیشتر نداشت که اولین بار به همراه دوستش به یک دفتر بازیگری رفت و به صورت اتفاقی با مسعود رسام کارگردان سینما آشنا شد و این آشنایی چند سال بعد منجر به ازدواج آنها شد.

فریبا نادری هم می گوید دلیل اینکه به تو پیشنهاد داده اند این است که فاحشه هستی وگرنه چرا به بقیه بازیگران زن پیشنهاد نشده است.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون که با حضور در سریال ستایش معروف شد از بازیگران فعال در اینستاگرام است.

فریبا نادری که همیشه نقش های خنثی و معمولی داشت تا اینکه در سریال پربیننده «ستایش» بازی کرد. او در این مجموعه نقشش آنقدر منفی بود که همین موضوع باعث شد تا مردم از این بازیگر بدشان بیاید و حتی به گفته خود وقتی او را در خیابان می دیدند فحش و ناسزا هم بارش می کردند!

فریبا نادری

 فریبا نادری بازیگری بی حاشیه بود تا اینکه در برنامه «شام ایرانی» از خونه لوکسش رونمایی کرد. وی تاکنون دو ازدواج داشته است و شوهر دومش بسیار ثروتمند نیز می باشد. خانم بازیگر علاقه زیادی به عکس گرفتن از نوع سلفی دارد و اکثر تصاویرش در اینستاگرام از نمای بسیار نزیک است.

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می‌کرد!

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی‌کند و می‌گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می‌کرد.

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون ایران است . فریبا نادری اخیرا در فضای مجازی جنجالی شده است . فریبا نادری در یک مصاحبه گفت که مردم به او فحش می دهند اما عکس هم می گیرند. فریبا نادری بازیگر زن صدا و سیما ادعا می کند که همان مردمی که در فضای مجازی به فریبا نادری فحش می دهند در دنیای واقعی اگر او را ببینند با او عکس یادگاری می گیرند.

فریبا نادری می گوید رفتار مردم دوگانه است. در فضای مجازی به من فحش می دهند ولی در دنیای واقعی من را که می بینند اظهار محبت می کنند و با من عکس یادگاری می گیرند و من امیدوارم روزی فضای واقعی و مجازی مانند هم بشود و اینگونه نباشد که تا وارد فضای مجازی می شویم به بازیگران فحش دهیم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه