ساره بیات | استوری جدید ساره بیات

قرار ملاقات عاشقانه ساره بیات | راز بزرگ ساره بیات افشا شد

ساره بیات با انتشار عکس جدید دررفضای مجازی جنجال تازه ای به پا کرد

قرار ملاقات عاشقانه ساره بیات | راز بزرگ ساره بیات افشا شد
کدخبر : 8585
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 ساره بیات از بازیگر های کم حاشیه در کشور است. ساره بیات، بازیگر معروف سینما است که توانست کار خود را در جوانی با تئاتر شروع کند. ساره بیات در سریال ها و فیلم های سینمایی پر حاشیه، نقش های پر رنگی را از خود بر جا گذاشته است. ساره بیات در فیلم سینمایی جدایی نادر از سیمین، توانست جایزۀ بهترین بازیگر زن را در جشنوارۀ فیلم برلین دریافت کند. ساره بیات در کنار بازیگری به فعالیت های مربوط به طراحی لباس و نقاشی نیز می پردازد.

ساره بیات

زندگی شخصی ساره بیات

ساره بیات، همسر علیرضا افکاری ( آهنگساز و تنظیم‌کننده) است که پیش از این، منوچهر هادی (کارگردان) اعلام کرده بود که ساره بیات به زودی ازدواج خواهد کرد.

ساره بیات

خواهر ساره بیات، سروین (همسر رضا قوچان نژاد، فوتبالیست تیم ملی) است که با همسر خود در خارج از کشور زندگی می کنند.

از فعالیت های سینمایی ساره بیات، می توان به جدایی نادر از سیمین، عنکبوت، رحمان ۱۴۰۰ و فیلم های سینمایی معروف دیگر اشاره کرد.

زندگی نامه ساره بیات

ساره بیات زادۀ 14 مهرماه 1358 در مشهد اسـت. فارغ‌التحصیل رشته هنر از دانشگاه و بازیگری از موسسه کارنامه می‌باشد.از سال 1380 وارد تئاتر شد و در جشنواره پلیس در نخستین کارش، جایزه بهترین بازیگری رابه همراه دیپلم افتخار کسب کرد.

ساره بیات، پس ازدریافت مدرک بازیگری از موسسه کارنامه، بـه مجموعه یک مشت پر عقاب دعوت شد و بعد از اتمام آن با فیلم سینمایی مقلد شیطان، در سال 80 وارد فضای بازیگری و سینما شد کـه با بازی در این کار نیز نامزد دریافت جایزه هم شد.

ساره بیات در سریال عاشقانه کـه از شبکه خانگی بـه کارگردانی منوچهر هادی منتشر شده اسـت، در نقش پگاه بـه ایفای نقش پرداخته اسـت. وی می گوید: خانوادم با بازیگری مخالف بودند، برای همین مـن پنهانی رشته تحصیلی دانشگاهم را هنر انتخاب کردم کـه از راه هنر یواشکی وارد بازیگری بشوم ولی نشد و دانشگاه هنر خواندم و بعد کـه دانشگاه بـه پایان رسید، با کلاس‌ های بازیگری ذهن خانواده‌ ام را آماده کردم.

افتخارات ساره بیات

ساره بیات درسال 89 با بازی درخشانش در فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین»، دیپلم افتخار بهترین بازیگر مکمل زن از بیست و نهمین جشنواره فیلم فجر، و «خرس نقره‌ای» بهترین بازیگر زن بـه طور مشترک با لیلا حاتمی و سارینا فرهادی از جشنواره فیلم برلین را کسب کرد. جدایی نادر از سیمین فیلمی با ژانر درام، بـه کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی اصغر فرهادی می‌باشد.

فیلم های ساره بیات

فیلم سینمایی «عادت نمیکنیم» «آااادت نمى کنیم» دومین ساخته ابراهیم ابراهیمیان، از فیلم هایی است که ساره بیات در آن نقش ایفا کرده و از 12 خرداد ماه بـه سرگروهی سینما اریکه ایرانیان اکران شده اسـت. داستان ( عادت نمی‌کنیم ) درباره احمدرضا مقدم، استاد برجسته دانشگاه اسـت کـه بـه واسطه شک مهتاب همسرش، مسیر تازه ای پیش روی خود می یابد. این شک در بستر خانواده ریشه می‌دواند و بـه آرامی همه ی داشته‌ های احمدرضا را تحت الشعاع قرار میدهد.

«عادت نمیکنیم» مضمونی اجتماعی وشهری دارد و درباره بـه وجود آمدن تنش میان دو خانواده از دو طبقه مختلف اجتماعی اسـت.

ساره بیات

فیلم «عادت نمی‌کنیم» دربخش سودای سیمرغ سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت. این فیلم دربخش های بهترین بازیگر نقش اول زن «ساره بیات» و بهترین بازیگر مکمل مرد «حمیدرضا آذرنگ» نامزد سیمرغ بلورین شده بود.

ساره بیات در رابطه با شغلش می گوید: بـه چیزی کـه میخواستم رسیدم. فکر می‌ کنم بـه هر چیزی کـه دراین حرفه می‌ خواستم تا بـه امروز رسیده‌ام. شاید خیلی کم‌ توقع باشم ولی بـه آن چیزی کـه خواستم رسیدم، خیلی سخت بـه این جا رسیدم و شاید برای همین اسـت کـه خیلی جایگاهم را دوست دارم.

همسر ساره بیات

علیرضا افکاری، آهنگساز و تنظیم کننده در 4 اردیبهشت 1400، با نوشتن متنی خبر ازدواج خود با ساره بیات را به صورت رسمی رسانه ای کرد که این خبر همه را ناگهان غافلگیر کرد.

او در اینستاگرامش نوشت:

«همسرم، بانوی زیبای من… در تمام سال‌های گذشته زندگی مشترکمان، سال‌هایی که در کنارت زیستم، شد ماحصل آثاری که بر دل مخاطبین خوش نشست.

برای تاثیر حضور سالیانت در خلق این آثار و زندگیم، برای داشتنت، برای بودنِ همیشگیت در کنارم و عشقی که هر دم به زندگیم رنگی بدیع می‌بخشد از تو سپاسگزارم.

باشد تا همواره در فراز و نشیب دورا ، در عشق غوطه ور باشیم و جاودان، و این قطعه خاطراتِ مشترکمان که همچون قطعات دیگرم تقدیم به چشم‌های مهربان تو بوده و هست.»

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه