فروش فوق العاده سایپا | ثبت نام سایپا | پیش فروش سایپا

حراج بی نظیر سایپا شروع شد | آغاز فروش فوق العاده سایپا

سخنگو وزارت صمت از عرضه برخی از خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی از ۲۵ خرداد خبر داد.

حراج بی نظیر سایپا شروع شد | آغاز فروش فوق العاده سایپا
کدخبر : 8531
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فروش فوق العاده سایپا طرحی است که در آن، خودرو های تولید ملی به فروش می رسند. فروش فوق العاده سایپا سبب بالا رفتن توان خرید خودرو از سوی افراد جامعه می شود. طرح فروش فوق العاده سایپا نیازمند مدارک تکمیل کننده جهت ثبت نام در سایت است. همیشه برای ثبت نام فروش فوق العاده سایپا، زمان محدود و مشخصی در نظر گرفته می شود. افراد برای ثبت نام در طرح فروش فوق العاده سایپا، باید واجد شرایط مورد نظر باشند.

فروش فوق العاده سایپا

سخنگوی وزارت صمت اخیرا در گفتگوی زنده تلویزیونی، از عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش خبر داد.

به گفته امید قالیباف خودروهای شاهین، ساینا، ساینا F، کوییک F و کوییک R از تاریخ ۲۵ خرداد در قالب مدل‌های فروش متفاوت در دسترس متقاضیان قرار می‌گیرند.

دیجیاتو گزارش داد، از آنجا که خودروهایی به نام کوییک F و ساینا F وجود خارجی ندارند، یقین می‌رود منظور سخنگوی محترم در واقع کوییک S و ساینا S بوده است.

به هر حال، شروع عرضه بدون قرعه‌کشی برخی محصولات، می‌تواند نشانه خوبی از تحقق وعده معاون حمل و نقل صمت مبنی بر حذف نهایی لاتاری خودرو تا پایان سال جاری باشد.

وی افزود: علاوه بر عرضه خودروهای پرطرفدار سایپا بدون قرعه‌کشی تاکید کرد که تا پایان شهریور، حدود ۵۰ طرح فروش مختلف بدون قرعه‌کشی در سامانه یکپارچه فروش ارائه خواهد شد.

بدیهی است که حذف تدریجی قرعه‌کشی از روند فروش خودروها، به همکاری بیشتر خودروسازان در افزایش تیراژ و تولید خودروهای سالم و بدون نقص به بازار بستگی دارد.

ناگفته نماند که راه‌اندازی سامانه فروش یکپارچه نیز تا حد زیادی توانسته به ایجاد تعادل بین عرضه و تقاضا کمک کند و نقش بسزایی در حذف لاتاری داشته باشد. هرچند که در حال حاضر فروش مبتنی بر قرعه‌کشی در این سامانه فعال است.

فروش فوق العاده سایپا

مراسم اعلام نتایج اولین تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه برای سه طرح فروش فوق العاده، پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ویژه عموم مردم و حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، با حضور نمایندگان نهادهای نظارتی روز گذشته برگزار ‌و  چهارشنبه، 11 خرداد از طریق سامانه فروش یکپارچه خودرو به نشانی sale.iranecar.com/public/home منتشر خواهد شد.

 شرکت سایپا در مراسم اعلام نتایج طرح فروش فوق العاده محصولات تیبا2، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین فروش فوق العاده محصولات تیبا2، ساینا ای ایکس، تیبا اس ایکس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی وکوییک با گیربکس معمولی در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار کرد.

براساس آمار در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا 340 هزار و 697 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند.

ظرفیت محصولات عرضه شده سایپا در این طرح 20 هزار و 887 خودرو در نظر گرفته شده است.

دلیل مخالفت با مصوبه افزایش حقوق بازنشستگان چیست؟| خبر ویژه درباره حقوق بازنشستگان|مخالفت با مصوبه تامین اجتماعی بی‌توجهی به قانون است

در این طرح 4 هزار و 825 دستگاه خودرو تیبا2 عرضه می‌شود. علاوه بر این  هزار و 500 دستگاه  ساینا ای ایکس، 6 هزار و 845 دستگاه تیبا اس ایکس، 4 هزار و 904 دستگاه کوییک.آر با گیربکس معمولی، 897 دستگاه کوییک.اس و هزار و 916  دستگاه کوییک با گیربکس معمولی سایپا عرضه می شود.

همچنین در طرح فروش فوق العاده محصولات سایپا برای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت 16هزار و 114 نفر شرکت کردند که 4 هزار و 698 نفر واجد شرایط شناخته شدند و با توجه به تعداد متقاضیان این طرح، تمامی افراد متقاضی به صورت منتخبین اصلی مشخص شدند.

در طرح پیش فروش یکساله، محصولات ساینا.اس، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی و کوییک با گیربکس معمولی و همچنین پیش فروش یکساله محصولات کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی و ساینا.اس در راستای حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، برگزار شد.

در طرح پیش فروش محصولات سایپا 10 هزار و 768 نفر شرکت کردند که تمامی این افراد واجد شرایط شناخته شدند. ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در این طرح 19 هزار و 354 خودرو است در نظر گرفته شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه