فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 24 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برشای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه 24 خرداد | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 8509
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

این که بفهمید تصمیماتی برای زندگیتان گرفته اید که بر اساس فرضیات و اطلاعات اشتباهی بوده اند بسیار ناراحت کننده است. از طرفی این که بفهمید کسی خواسته یا ناخواسته شما را به مسیری اشتباه راهنمایی کرده شما را عصبانی می کند، ولی از طرفی هم اطلاعات جدیدی به دست آورده اید که از صحت آنها مطمئن هستید و می توانید بر اساس آنها و در زمان حال تصمیمات جدیدی بگیرید. به جای این که با حسرت و پشیمانی به گذشته نگاه کنید، با امیدواری راهتان را به سوی آینده ادامه دهید؛ این شما هستید که آینده خودتان را می سازید. در زمینه مسائل عاطفی دیگر وقت آن رسیده که تصمیم نهایی خودتان را بگیرید، درنگ و دودلی به نفع هیچ یک از طرفین نیست. جواب درخواستی که کرده اید به دستان خواهد رسید، کمی بیشتر صبر کنید و دست به هیچ اقدام دیگری نزنید.چیزی که در پی فهمیدنش بودید متوجه شده اید و تمام ابرها از جلوی چشمتان کنار رفته است، حالا وقت آن رسیده که با واقعیت موجود طوری برخورد کنید که کمترین آسیب را ببینید. نتیجه کمکی که در گذشته به شخصی کرده بودید را به زودی خواهید دید.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز باید سعی کنید که فقط به فکر خودتان باشید. به زندگیتان، آنچه برایتان اهمیت دارد، شرایط فعلی، اهداف و برنامه هایتان خوب فکر کنید. انجام این کار باعث خواهد شد که زندگی به چشمتان خیلی ساده تر از قبل شود. این تفکر به شما کمک خواهد کرد تا چنانچه بخواهید مشکلاتی که با برخی از عزیزان خود دارید را حل کنید خیلی راحت از پس انجام این کار بربیایید. از این انرژی تا جایی که می توانید بهره مند شوید تا ذهن خود را آرام کرده و به زندگی خود آرامش ببخشید. اجازه ندهید عذاب وجدان شما را به این فکر بیندازد که دوباره خودتان را به خاطر عزیزانتان در درجه ی دوم قرار دهید، برای یک بار هم که شده به خودتان اولویت بدهید.  در مورد نیتی که در دلتان است پس از مدتها بالا و پایین کردن، تصمیمی خواهید گرفت یادتان باشد اگر یک تصمیم قاطع بگیرید و با تمام سختی ها پای عمل کردنش بایستید بهتر است که راه ساده تر را انتخاب کنید و روزگارتان را با غم و اندوه سپری کنید، هر چیزی اندازه ای دارد. سکوت بیش از اندازه از شما در چشم دیگران یک نادان می سازد.

 فال امروز متولدین خرداد

شما آرزوی این را دارید که پیشتاز باشید و جلوتر از همه پیش بروید، ولی در کمال تعجب هیچ حرکتی برای به دست آوردن این رویای خود نمی کنید. نیازی به گفتن این نکته نیست که اگر هر چه زودتر از این حالت آشفته و سردرگم بیرون نیایید نخواهید توانست به اهداف و خواسته هایتان برسید. الان وقت نقشه پردازی های بزرگ برای فتح تمام دنیا نیست، قدم به قدم پیش بروید تا پیش از آن که خودتان هم فکرش را بکنید به خط پایان برسید. به نظرتان می رسد که اطرافیانتان خیلی خودخواه بوده و هیچ توجهی به شما و نیازهایتان ندارند. خودتان را به خاطر این موضوع ناراحت نکنید. اعتماد به نفستان را دوباره بدست خواهید آورد. در مقابل زورگویی و خودخواهی طرف مقابل تان بایستید و ترس و نگرانی هایتان را کنار بگذارید. اوضاع روزگارتان بدتر از وضعیتی که در حال حاضر برای خودتان درست کرده اید نمی شود. مشکل حقوقی ای دارید و کارهایتان به هم گره خورده، این گره با دندان باز نمی شود، از مشاور درست راهنمایی بخواهید.

فال روزانه متولدین تیر

امروز با کارهایی که اطرافیانتان انجام می دهند به این که دوستان واقعیتان چه کسانی هستند پی خواهید برد و نگاه تازه ای به آنها پیدا خواهید کرد. شاید حتی متوجه این موضوع شوید که بعضی ها از اعتماد شما سوء استفاده کرده اند. ولی این ناراحتی و دلخوری برای شما فرصتی فراهم می کند که روابط خود را بر پایه و اساس واقع بینانه ای قرار دهید که به جای توهم بر مبنای واقعیت ساخته شده است. مسائل کاری و حرفه ای ذهن شما را خیلی به خودشان مشغول کرده اند و در فکر استفاده از فرصتی هستید که برایتان فراهم شده است. امروز وقت مناسبی برای این فکرها نیست، کار و افکار مربوط به آن را برای فردا بگذارید. از هزینه کردن واهمه نداشته باشید، بعضی خرج ها را اگر امروز نکنید فردا باید بهای بیشتری بپردازید. این روزها دلتنگی امانتان را بریده، امّا چاره ای نیست فعلا باید دندان روی جگر بگذارید و صبر کنید. این اواخر خودتان را مشغول کاری کرده اید که اگر به آن دل بدهید نتایجش برایتان بسیار خوب است، هم سرتان گرم می شود هم دلتان.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

یک روز آرام و بی دردسر دیگر دارد برای شما شروع می شود و شما در بهترین موقعیت ممکن برای لذت بردن و استفاده از این آرامش قرار دارید. زندگی گاهی بسیار زیبا به نظر می رسد و شما حق ندارید این همه زیبایی را با فکر کردن به خاطرات ناخوشایند گذشته خراب کنید. امروز ممکن است در رابطه با مسائل عشقی و عاطفی برای شما روز نسبتا سختی باشد. مسئله اینجاست که شما احساس می کنید فاصله ای بین شما و طرف مقابلتان ایجاد شده است که دارد روز به روز هم بیشتر می شود و به جای نزدیک شدن دارید از هم دورتر و دورتر می شوید. در هر صورت این مشکل را نخواهید توانست با سکوت و در خود فرو رفتن حل کنید.  به هر حرف مردم گوش نکنید این گوشتان در باشد و آن یکی دروازه، اتفاقی که از افتادنش می هراسید می آید و می رود و می بینید که آب از آب تکان نمی خورد بیهوده خودتان را عذاب ندهید، اهمیت مسائل را در ذهنتان بزرگ تر از آنچه که هست نکنید. حالا زمان خوبی برای خرید است به شرط آنکه انتخاب درستی بکنید و همه ی جوانب را در نظر بگیرید.

فال امروز متولدین شهریور

شما این اواخر احساس خستگی می کنید و این حس خستگی فقط به خاطر فشار و استرس زیادی است که در این مدت به شما وارد شده است. امروز خوشبختانه موجی از انرژی به سراغ شما خواهد آمد و به شما کمک می کند که در مورد این نگرانی ها صحبت کنید. هیچ تردیدی در مورد صحبت کردن در ارتباط با مشکلات و نگرانی هایتان با افراد مورد اعتماد زندگیتان به دل راه ندهید. نگرانی، عصبانیت و ترس دشمن سلامت جسم و روان شما هستند. برای رهایی از این احساسات منفی ورزش را در برنامه ی امروزتان حتما جای دهید. حرف زدن با آنهایی که دوست دارید هم بدون شک به بهتر شدن حالتان کمک خواهد کرد. درگیری های احساسی و عاطفی تان جز با نشستن و حرف زدن برطرف نخواهد شد. شما بی اندازه مهربان و مردم دار هستید و درب خانه تان همیشه باز است. همین است که برکت همیشه در زندگی تان جاری ست. جسمتان این روزها به شدت خسته است. از ورزش غافل نشوید و به سلامتتان بیشتر اهمیت دهید. عزیزی راه دور، بسیار دلتنگ شماست.

طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز فرصت بسیار خوبی برای بیان افکار و احساساتتان می تواند باشد. امروز صحبت کردن برای شما خیلی راحت تر از همیشه است و کلمات خیلی راحت به روی زبانتان جاری می شوند، خواه طرف مقابلتان عزیزی باشد که با شنیدن کلمات محبت آمیز شما غرق در شادی خواهد شد، خواه همکاری که به کمک و همفکری شما نیاز دارد. شما معمولا فردی عملگرا هستید و فکر می کنید بهتر است به جای حرف زدن عمل کنید، به همین دلیل هم خیلی اهل حرف زدن نیست و تا وقتی موردی ضروری پیش نیاید ترجیح می دهید سکوت کنید، اما اطرافیانتان و به ویژه آنهایی که دوستتان دارند نیاز دارند که بیشتر با شما صحبت کنند . او را از حال خود بیشتر باخبر کنید. مشکلات مالی پیش آمده این روزها به آهستگی بر طرف خواهد شد، کمی دیگر با وضعیت موجود مدارا کنید و حواستان به دخل و خرجتان باشد. شخصی را که بسیار دوستتان دارد را نگران کرده اید، شاید بهتر باشد کمی خوددارتر برخورد کنید، مراقب زبانتان باشید مبادا حرفی زده باشید و دل او را لرزانده باشید.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز خودتان را برای غافلگیر شدن توسط شخصی که دوست دارید آماده کنید. خودتان هم بسیار احساساتی تر از همیشه هستید و این رفتار طرف مقابلتان شما را سر ذوق خواهد آورد. شما هم در مقابل راهی برای خوشحال کردن عشقتان و آوردن خنده به لب هایش انجام دهید. طی چند روز آینده شما در مرکز توجه خواهید بود، اما بهتر است مواظب باشید بیش از اندازه در لذت تحسین و تشویق دیگران غرق نشوید زیرا موانعی در انتظارتان هستند که به دقت و توجه بیشتری از جانب شما نیاز دارند. این نگاه های تحسین آمیز برای همیشه ادامه نخواهند داشت و مسائلی مهم تر از به دست آوردن تایید دیگران هم وجود دارند.  برای انجام یک کار اداری بهتر است هرچه سریع تر اقدام کنید. زود از کوره در نروید وگرنه پشیمان می شوید. رویایی که در سرتان می پرورانید به حقیقت می پیوندد. برای دریافت مدرکی گرچه طاقتتان طاق شده باید کمی بیشتر صبر کنید. دلتنگی هایتان به پایان می رسد و چشم و دلتان به دیدن عزیزی که مدت هاست راه دور است، روشن می شود. با کوچکترها مهربان تر باشید.

فال روزانه متولدین آذر

همه ی ما گاهی حاضریم برای رسیدن به خواسته هایمان حتی کوه ها را هم جابجا کنیم و تمام انرژی و انگیزه ی خود را به کار می گیریم تا به هدفمان دست پیدا کنیم، اما هنوز چیزی نگذشته است که احساس می کنیم که تمام زحماتمان بیهوده بوده اند و یا حتی هدفمان ارزش این همه زحمت را نداشته است. شما هم امروز دچار چنین حالتی شده اید و نمی دانید که چکار باید بکنید و چه راهی را در پیش بگیرید. موفقیت هایتان را دست کم نگیرید و نیمه ی پر لیوان را ببینید تا بتوانید انگیزه تان را حفظ کنید. اگر چیزی باب میلتان پیش نمی رود دچار نا امیدی نشوید و از تلاش برای ایجاد تغییر در زندگی و شرایط خود دست نکشید.  این همه دل دل نکنید آنچه که در سرتان می گذرد را به زبان بیاورید. هر حرفی که می شنوید باور نکنید. شخصی شما را از خبری آگاه می کند که از شنیدنش هیجان زده می شوید، احساسات خودتان را کنترل بکنید او از گفتن این خبر به شما نیت خوبی ندارد. به کاری یا جایی که نباید سرک نکشید. این روزها فشار کاری تان بسیار زیاد بوده و روحا و جسما بسیار خسته اید.

فال روز متولدین دی

امروز نمی دانید چکار باید بکنید و فقط دارید بیهوده تقلا می کنید. احساس می کنید که اطرافیانتان شما را درک نمی کنند و دارند جلوی شما را می گیرند ولی بهتر است کمی به آنها حق بدهید، بعضی چیزها هستند که شما از آنها بی اطلاع بوده و یا هنوز صلاحیت لازم برای انجامشان را ندارید. متاسفانه تا زمانی که به واقعیت پی نبرده و تمام اطلاعات لازم را به دست نیاورده اید نمی توانید تصمیم قطعی و درستی بگیرید. پس ذهنتان را به کار انداخته و برای سوال هایی که فکرتان را مشغول کرده اند جواب پیدا کنید. امروز به شدت در فکر آینده رابطه عاطفی خود هستید و این که اگر آینده ای برای آن می بینید الان برای رسیدن به این آینده مشترک چه باید بکنید. پیشنهاد یک سفر تفریحی به شما می شود، فرصت مناسبی است تا با شادی تازه ای به زندگی خود رونق بدهید. احتیاج به یک موفقیت چشمگیر دارید تا بتوانید به دیگران ثابت کنید که دارای چه شایستگی هایی هستید، این موفقیت را باید با تلاش بیشتر فراهم سازید. قدر کمک های دیگران را هرچند کوچک دانسته و به آن ارج نهید. روزهای آینده برای انجام بعضی برنامه ها ایام مناسبی نیست.

فال متولدین بهمن

تخیلات شما باعث شده اند که تصویرهایی زیبا و همان طوری که خودتان دوست دارید از اطرافیانتان و آنچه در زندگیتان باید اتفاق بیفتد در ذهن خودتان رسم کنید. این رویاها به شما انگیزه داده اند تا در زندگیتان تغییراتی ایجاد کرده و رابطه هایی را آغاز کنید و بر اساس احساسات درونیتان تصمیم بگیرید. ولی حالا ناگهان از خواب غفلت بیدار شده اید و می بینید که همه چیز دقیقا بر اساس همان چیزی که شما انتظارش را داشته اید پیش نرفته و باید توهمات خود را کنار گذاشته و با در نظر گرفتن واقعیت پیش بروید. به جای سرزنش کردن خودتان خوشحال باشید که پیش از آن که دیر شود به حقیقت پی برده اید و می توانید اشتباهات خود را جبران کنید. مدتی است که در خودتان فرو رفته ید و از جمع ها دوری می کنید، ناراحتی های گذشته را با خودتان حمل می کنید و از حالتان هم لذتی نمی برید، هیچکس جز خودتان به دادتان نخواهد رسید، برای بهتر شدن حالتان همین حالا دست به کار شوید، فردا برایتان دیر است. کاری را نیمه کاره رها کردید. با حلوا حلوا گفتن دهان شیرین نمی شود همین امروز پیش را بگیرید.

 فال روزانه متولدین اسفند

این روزها تشخیص این که به چه کسی می شود اعتماد کرد کاری دشوار است، به ویژه حالا که این طور به نظرتان می رسد که یک نفر که خیلی هم به شما نزدیک است دارد مخفیانه بر علیه شما و منافعتان اقدام می کند. ولی نباید تنها به خاطر حدس و گمان هایتان نزدیکانتان را از خود دور کنید، شاید آنچه می بینید احساس می کنید ناشی از تغییرات درونی خودتان باشد. به جای این که حالت دفاعی به خودتان بگیرید سعی کنید با طرف مقابلتان بی آن که او را به چیزی متهم کنید صحبت کرده و با ذهنی باز به حرف هایش گوش کنید، شاید حق با او باشد. یکی از دوستانتان با شما تماس گرفته و در مورد مشکلی از شما تقاضای مشورت و راهنمایی خواهد کرد، قبل از هر حرفی خوب گوش کنید. اگر سرتان را مثل کبک زیر برف کرده اید و فکر می کنید دیگران شما را نمی بینند کاملاً در اشتباهید بهتر است با خودتان صادق باشید و همین امروز فکری برای تغییر اساسی در رفتار و راه و روش پیش گرفته تان بکنید وگرنه دوستان را از اطراف خود می پراکنید. برای انجام کاری از شما درخواست کمک خواهد شد هر طور که از دستتان بر می آید کمکشان کنید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه