احسان علیخانی | احسان علیخانی در عصر جدید

خواستگاری احسان علیخانی از شرکت کننده خوش صدا | احسان علیخانی در عصر جدید غوغا کرد

قسمتی از برنامه عصر جدید با اجرای احسان علیخانی را می بینید.

خواستگاری احسان علیخانی از شرکت کننده خوش صدا | احسان علیخانی در  عصر  جدید غوغا کرد
کدخبر : 8482
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

احسان علیخانی تهیه‌کننده، مجری تلویزیونی، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. احسان علیخانی فارغ‌التحصیل رشتهٔ مدیریت بازرگانی است. مهمترین حواشی زندگی احسان علیخانی راجع به دستمزد پرداختی به او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق «تهیه کنندگی» دریافت کرده‌است. احسان علیخانی دریافت ۳ میلیارد تومان بابت حمایت مالی شدن از مؤسسه ثامن الحجج را پذیرفت؛ اما گفت این مبلغ را به عنوان تهیه‌کننده رسمی معرفی شده از سوی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران به این مؤسسه و برای تأمین هزینه تولید ۶ سری برنامه و نه یک سری دریافت کرده است. در ادامه به آخرین حواشی زندگی احسان علیخانی می پردازیم.

پشیمانی احسان علیخانی از تبریک به زهرا امیرابراهیمی 

توهین احسان علیخانی به شرکت کننده عصرجدید

تیکه سنگین بنفشه خواه به احسان علیخانی

هدیه دردسر ساز احسان علیخانی به خانم بازیگر 

 سکته کردن خانم داور در برنامه عصر جدید

احسان علیخانی خبر از ازدواجش داد

احسان علیخانی

احسان علیخانی وصیت کرد

احسان علیخانی

گیردادن احسان علیخانی به رقص خانم بازیگر

شعر عاشقانه احسان علیخانی برای عشق قدیمی اش

احسان علیخانی

ماجرای عشق و عاشقی در عصر جدید

پارتی بازی احسان علیخانی با زنگ طلایی

لحظه زجرآور در برنامه عصر جدید

احسان علیخانی نوشت : این روزها با دوستانم براتون عصر جدید میسازم و جوکر 

خوشحالم که این روزها با جوکر میتونم گاهی بخندونمتون و با عصر جدید ، گاهی ، هیجان زدتون کنم 

سالها ماه رمضان ، ماه عسل ساختم ولی ٥ سال شد که استعفا دادم و خداحافظی کردم ، دلایل حرفه ایش زیاده که طرحش بماند برای روزگاری ولی شاید یکی از دلایل شخصی برای این تصمیم ، احساس مسئولیت شدید برای خودم بود و ناراحتی از تصویر عجیب و غیر واقعی که تعدادی در ذهنشون از من ساخته بودن و توقع غیر منطقی که از من داشتند که خیلی برام آزاردهنده بود ، برای همین احساس کردم یا باید دیوونه بازی هامو انتخاب کنم یا ادامه ماه عسل ، و چون دیدم قراره یک بار عمر کنم دیوانه بازی هامو انتخاب کردم ، من در احوالات شخصی و زیست مرسوم و طبیعی خودم ، قطعا سرشار از اشتباه ، غلط ، تناقض و مسائل جدی حل نشده با خودم هستم و گاهی عاجز از سرکشی خودم ؛ اما تعدادی شدیدا اصرار دارن که تو رو در زندگی شخصیت ، دقیق شبیه تم و جنس کاری که میسازی ارزیابی کنن و با همون متر همیشه تو رو اندازه بگیرن ، بدون در نظر گرفتن احوالات شخصی تو ، یعنی گذشتت ، دردهات ، رنج هات ، آرزوهات ، اختلال ها ، مرض هایی که داری ، حسرت هایی که میخوری و تمام آزمون و خطاهات و…

سن که میره بالا ، دوست داری بیشتر شبیه خودت باشی حتی به غلط 

ولی ماه عسل دانشگاه عجیبی بود برام که منو از یه پسر خام و خُل تبدیل کرد به پسری با مقداری کمتر از خامی و خُلی ، که در این دانشگاه هم تجدید شدم هم مشروط شدم و گاهی قبول شدم و نمره خوب گرفتم و در آخر ، فارغ التحصیل 

مراسم عقد احسان علیخانی در آنتن زنده 

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد 15 آبان 1361 در تهران ، مجری و برنامه ساز است.

فارغ التحصیل لیسانس رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد که از دستیاری شروع کرد و حالا تهیه کننده ، کارگردان و مجری تلویزیون می باشد.

مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته  خودش بهترین دوستش است. در دوران مدرسه درسخوان اما شیطون بوده و برای مهار شیطنت مدیر مدرسه او را مبصر کلاس کرد. در دوران دبیرستان 1 سال در تیم نوجوان پرسپولیس و 1 سال سایپا بازی کرد و بعلت 3 بار شکستگی پا دیگر قادر به بازی در چمن نبود و سراغ فوتسال و تنیس رفت. 

در مقطع پیش دانشگاهی خیلی به بازیگری و کارگردانی علاقه داشتم اما با مشورت هایی که کردم به این نتیجه رسیدم به مقوله هنری بعنوان شغل دوم نگاه کنم.

به همین خاطر برای کنکور درس خواندم تا اینکه سال 1379 وقتی 18 ساله بودم با رتبه 770 وارد رشته مدیریت بازرگانی دانشگاه تهران شدم.

برپا کننده جشن ها و مراسم مدرسه در دبیرستان و اجرای تئاتر بوده است. سال ۱۳۷۹ با رتبه ۷۷۰ با رشته مدیریت بازرگانی وارد دانشگاه تهران شد در سال ۷۹ با دستیاری کارگردانی در سریال ها و فیلم های سینمایی وارد کار هنری شد

مثل پرونده های مجهول ، بهشت آبی و هفت ترانه.با دیدن اجرای جواد یحیوی به کار اجرا علاقه مند شده ، اولین برنامه زنده اش در سال ۱۳۸۰ بوده ، او اجراهایی مانند صبح آمد و ماه عسل و.. را برعهده داشته است. سال ۸۱ بعنوان کارگردان آیتم وارد شبکه ۱ شد و در سال ۸۲ خیلی اتفاقی جلوی دوربین رفت و اجرا را شروع کرد.

احسان علیخانی همانند سالهای گذشته با ویژه برنامه ماه عسل میهمان شبکه سوم سیما و خانه های مخاطبان شد. ماه عسل 94 با تغییر در دکور و همچنین شیوه دعوت میهمانان نوید جذابیت بیشتر و تازگی را در سری برنامه های ماه عسل میدهد.

ماه عسل نام برنامه ای زنده است که در ماه رمضان هرروز از شبکه 3 سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شده است. تا پیش از رمضان 1391 تهیه کنندگی و اجرای این برنامه را احسان علیخانی بر دوش داشت، حتی سال 87 هم فرزاد حسنی مجری این برنامه بود، اما در سال 91 تهیه کننده این برنامه مجید یوسفی و مجری این برنامه علی ضیا انتخاب شدند. موضوع این برنامه در قالب اجتماعی است. مهمانان این برنامه می تواند از هر قشری باشد از جمله:معلول، شاعر، نخبه و ... مجدداً در سال 92 اجرای این برنامه به احسان علیخانی سپرده شد و این امر در سال 93 تکرار شد.

علیخانی در سال 1398 اجرای مسابقه استعدادیابی عصر جدید را بر عهده داشت. رویا نونهالی، آریا عظیمی نژاد، سیدبشیر حسینی و امین حیایی داوران مسابقه عصر جدید هستند و احسان علیخانی به عنوان مجری در این برنامه حضور دارد.

اجرا و برنامه سازی احسان علیخانی :

عصر جدید «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (شبکه 3)

عصر جدید «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه سال تحویل 1398 شبکه 3)

بهار نارنج «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه سال تحویل 1397 شبکه 3)

تهیه کننده فیلم سینمایی (بدون تاریخ، بدون امضاء) - 1395

ماه عسل (1386٬1387٬1388٬1390٬1392٬1393٬1394٬1395٬1396٬1397)

طراح، تهیه کننده و مجری برنامه ماه عسل (ویژه برنامه ماه رمضان شبکه سه) سال های 1392٬1393٬1394٬1395٬1396٬1397

سه ستاره «مجری و تهیه کنندهٔ برنامه» (ویژه برنامه انتخاب بهترین های تلویزیون در سال های 1394٬1395٬1396 از نگاه مردم)

سه ستاره (1393)

تهیه کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال 1387 تا 1398

پشت صحنه (1391٬1392)

بهار نارنج (ویژه برنامه تحویل سال 1394)

دو نیمه سیب (1390٬1391٬1392)

جزر و مد (1384٬1385)

صبح آمد (1383)

صبح بخیر ایران

پسرای ایرونی (تابستان 1383)

قله های افتخار

باشگاه مهرورزان

تهیه کننده برنامه های محرمانه - عطر بارون – مثل هیچ کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود

کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان

کارگردانی 2 دوره جشن سالگرد شبکه سه

کارگردانی 2 دوره جشن قهرمان قهرمانان

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه