اشکان خطیبی | اشکان خطیبی بازیگر

ضجه های اشکان خطیبی برای همسرش اینستاگرام را بهم ریخت | بیماری زن اشکان خطیبی چیست؟

اشکان خطیبی در سریال خاتون برای نگار جواهریان که زنش است ضجه می زند در ادامه ویدئویی از بخشهای این سریال را مشاهده خواهید کرد

ضجه های اشکان خطیبی برای همسرش اینستاگرام را بهم ریخت | بیماری زن اشکان خطیبی چیست؟
کدخبر : 8415
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

اشکان خطیبی بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر کشور است. اشکان خطیبی با آناهیتا درگاهی ازدواج کرده است. اشکان خطیبی از بازیگران مطرح و محبوب کشور است که این روز ها با کارگردانی و نویسندگی خود تئاتر برگزار می کند. اشکان خطیبی کارنامۀ درخشانی را از آن خود ساخته است. اشکان خطیبی این روز ها در سریال خاتون ایفای نقش می کند. 

بیوگرافی اشکان خطیبی

اشکان خطیبی بازیگر سینما و تلویزیون ایران و متولد 19 مهر 1358 در تهران، مجری و بازیگر است.

این هنرمند توانای کشورمان فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی می باشد که در کنار بازیگری به اجرا، تهیه کنندگی، کارگردانی، خوانندگی و نوازندگی و تدریس نیز می پردازد.

اشکان خطیبی در سرآسیاب ملارد استان البرز و در خانواده هنری متولد شد. پدر او اهل شعر و ادبیات و مادر ایشان علاقمند به کارهای هنری بود. اشکان خطیبی برادری به نام عرفان دارد که در زمینه موسیقی تعلیم دیده است.

اشکان خطیبی

ازدواج اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سال 91 ازدواج نمود اما پس از مدتی از همسر خود جدا شده و بار دیگر در 37 سالگی در سال 95 با آناهیتا درگاهی ازدواج کرد.

آناهیتا درگاهی نقاش و بازیگر توانای سینمای ایران و متولد 8 بهمن 1365 در تهران است که در سال 1393 با محمد پروین (بازیکن فوتبال) پسر علی پروین ازدواج کرد اما این زوج کمتر از یکسال از هم جدا شدند و در سال 95 با اشکان خطیبی ازدواج نمود.

اشکان خطیبی

ورود اشکان خطیبی به دنیای هنر

اشکان خطیبی در سال 77 بعد از معرفی از طرف تئاتر دانشجویی در فیلم دفتری از آسمان به ایفای نقش پرداخت اما این فیلم پخش نشد و بعد از آن تئاتر را به صورت حرفه ای دنبال کرد و با بزرگانی همچون هما روستا، علیرضا کوشک جلالی و بیشتر از همه محمد رحمانیان همکاری داشته است.

اولین تجربه کارگردانی اشکان خطیبی در تئاتر به سال 81 و نمایش «مرگ و دوشیزه» مربوط می شود. اشکان خطیبی تاکنون در نمایش هایی همچون «زمستان»، «مانیفیست چو»، «خدای کشتار»، «مجلس ضربت زدن» و ... به ایفای نقش پرداخته است.

اشکان خطیبی در عرصه تلویزیون و سینما

اشکان خطیبی به بازیگری علاقه زیادی نداشته و به دلایل مالی وارد این عرصه شد . او می گوید :

«به بازیگری علاقه چندانی نداشتم و شروع بازیگری ام دلیلی دم دستی ای داشت. به پول احتیاج داشتم و در آن سال ها نمی توانستم از هیچ حرفه دیگری آن طور که از بازیگری پول درمی آوردم، درآمد داشته باشم. تئاتر کم درآمد و پرخرج بود و با بازی در تلویزیون می توانستم خرج کارهای تئاتری ام را در بیارم. این طوری شد که بازیگر شدم.»

ورود اشکان خطیبی به تلویزیون به سال 1378 و ایفای نقش در سریال همسفر به کارگردان باقری جعفری باز می گردد. او سال 83 در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک ایفای نقش نمود و وارد عرصه سینما شد.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در عرصه موسیقی

این هنرمند در سال دوم دانشگاه و پس از آشنایی با بابک سعیدی(آهنگساز و استاد موسیقی ) یک بند موسیقی بنام باند آپولون را تشکیل داده و سپس در تئاترها به عنوان آهنگساز شروع به فعالیت نمودند.

وی تا سال 96 سرپرستی یک گروه موسیقی بنام ترافیک را برعهده داشت و در نواختن پیانو، ویولن، گیتار و گاهی هم ساز دهنی تخصص فراوانی دارد.

خطیبی با گروهی از دوستان خود موزیک ویدوی جذابی به نام دستاتو بده من را در روزهای منتهی به نوروز 99 منتشر نمود که با استقبال فراوانی روبرو شد.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در عرصه تدریس ، داوری و اجرا

اشکان خطیبی در زمینه ترجمه زبان انگلیسی دارای دو مدرک معتبر است و گاهی نمایش نامه های انگلیسی را به فارسی ترجمه می کند.

او در خارج از کشور تدریس بازیگری صحنه را مدتی بر عهده داشت اما اکنون در حال آموزش بازیگری در یک موسسه هنری است. اشکان خطیبی معتقد است افرادی که قبل از همه صحنه را تجربه کنند همیشه موفق ترند و آموزش های اساسی می بینند، به همین دلیل یکی از سبک های تدریس ایشان، تدریس روی صحنه تئاتر می باشد.

اشکان خطیبی در عرصه اجرا نیز تبحر دارد و به عنوان مجری در برنامه هایی همچون «خانه طرح نو»، «بهارستان» و «فرمول یک» و «گپ» حضور داشت. او در سال 96 یکی از مربی های مسابقه خنداننده شو در برنامه خندوانه بود و در استعدادیابی چهره های نوظهور استندآپ حضور داشت.

داوری اشکان خطیبی در برنامه خندوانه

اشکان خطیبی علاوه بر این فعالیت ها رستورانی به نام نعنا را اداره می کرد اما به دلیل مشغله بازیگری فرصت کافی برای رستوران داری نداشته و آن را کنار گذاشت.

درخشش اشکان خطیبی در خاتون

سریال «خاتون» به نویسندگی و کارگردانی تینا پاکروان، سریالی عاشقانه و تاریخی است که نقش های اصلی آن را نگار جواهریان و اشکان خطیبی بر عهده دارند. خاتون داستان زندگی زنی به نام خاتون است که بازی آن را نگار جواهریان برعهده دارد، این فیلم داستان زندگی این زن را در دوره ناآرام اشغال ایران به دست متفقین، بازگو می کند.

اشکان خطیبی بعد از هفت سال دوری با سریال «خاتون»، به بازیگری بازگشت. اشکان خطیبی در این سریال، نقش همسر خاتون، شیرزاد ملک که افسری بلند مرتبه (معاون رکن دو ارتش) و نظامی سخت گیر است را برعهده دارد که در شهریور 1320، با چالش هایی بزرگی در زندگی خود روبه رو می شود.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در سینما نیمکت

سینما نیمکت محصول سال 1393 فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمد رحمانیان و تهیه کنندگی تورج منصوری است که در آذر 1395 به مدت ده شب در پردیس سینمایی چارسو به اکران درآمد.

داستان این فیلم درباره مردی عاشق فیلم و سینماست که درگیر اتفاقاتی در زندگی اش می شود. اشکان خطیبی برای حضور در «سینما نیمکت» و ایفای نقش در این فیلم 20 کیلو وزن کم کرده و در مدت زمان کوتاهی نواختن ویولن و اجرای 27 قطعه موسیقی را آموخت و گریم بسیار سنگینی را روی چهره خود تحمل نمود ولی علی رغم همه تلاش های این بازیگر توانا نقش او به خوبی دیده نشد و سکانس هایی از این فیلم به دلایلی پخش نشد.

علاوه بر اشکان خطیبی، علی عمرانی، مهتاب نصیرپور، هومن برق نورد، اصغر پیران، رضا ناجی، حسین عرفانی، رضا پور ایمان و ... در آن ایفای نقش کرده اند.

قدر نشناسی از اشکان خطیبی در این فیلم سبب دوری هفت ساله او از بازیگری شد. ایفای نقش اشکان در سینما نیمکت و دیده نشدن نقش او واکنش بسیاری از هنرمندان به ویژه پرویز پروستویی را نیز به دنبال داشت.

اشکان خطیبی

اشکان خطیبی در این راهش نیست

این راهش نیست، محصول 1382 مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا میهن دوست است که داستان کشاورز نمونه روستایی به نام فریدون است که نمی خواهد زن بگیرد و به دلیل فرار از ازدواج با دختر دایی اش از روستا فرار می کند و به تهران می آید اما در همان ابتدای کار شیفته دختری می شود.

در این مجموعه بازیگران سرشناسی مثل حمیده خیرآبادی، حبیب دهقان نسب ، رضا بابک و ثریا قاسمی هم حضور داشتند.اشکان خطیبی در این فیلم همبازی نگار جواهریان نیز بوده است که این فیلم از اولین حضورهای هر دوبازیگر جلوی دوربین محسوب می شود.

اشکان خطیبی در بچه های نسبتا بد

بچه های نسبتاً سریالی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی سیدکمال طباطبایی است که در مهرماه 1392 از شبکه یک سیما پخش شد. این مجموعه، یک سریال عاطفی و اجتماعی و داستان چهار جوان خلافکار است که یک گاو صندوق را که دو هزار سکه بهار آزادی در آن وجود دارد، می دزدند. اشکان خطیبی در این سریال نقش همایون را بر عهده داشت.

اشکان خطیبی

فیلم شناسی اشکان خطیبی

 

اشکان خطیبی در تلویزیون

خنداننده شو 1 و 2 : رامبد جوان ، 1396_1397

بچه های نسبتاً بد :سیروس مقدم ،1392

مجموعهٔ گپ :رامبد جوان، 1391–92

مهرآباد :سید فرید سجادی حسینی ،1392

تهران پلاک 1 :مهدی مظلومی، 1391

تکیه بر باد :محمود معظمی، 1391

سهمی برای دوست :مسعود اطیابی، 1391

در مسیر زاینده رود :حسن فتحی (کارگردان) ، 1389

گل های گرمسیری :محمدمهدی عسگرپور، 1387

از نفس افتاده :قاسم جعفری ، 1385

آخرین گناه :حسین سهیلی زاده، 1385

روشنایی های شهر :مسعود کرامتی، 1383

اگه بابام زنده بود:همایون اسعدیان، 1382

این راهش نیست :نوید میهن دوست،1381

زمانی برای خاکستر:حمید بهرامی، 1380

دوران سرکشی :کمال تبریزی،1380

همسفر :باقر جعفری، 1378

تله فیلم"مزد عشق" به کارگردانی"محمود مقامی"؛ 1385

تله فیلم"بهار قبل و بعد" به کارگردانی"شاهد احمدلو"؛ 1386

 تله فیلم"اکباتان" به کارگردانی "سعید اسدی"

 تله فیلم"انتهای بزرگراه "به کارگردانی "فرزاد موتمن"؛1391

اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی

اشکان خطیبی و بهنوش طباطبایی در سریال در مسیر زاینده رود 

اشکان خطیبی در شبکه خانگی 

خاتون به کارگردانی تینا پاکروان، ١4٠٠

شام ایرانی به کارگردانی بیژن بیرنگ،1390

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه