رضا رویگری | بیماری رضا رویگری

رضا رویگری به آرامش ابدی رسید | رضا رویگری در خانه جدیدش

اخبار جدیدی از وضعیت رضا رویگری به دست رسیده است.

رضا رویگری به آرامش ابدی رسید | رضا رویگری در خانه جدیدش
کدخبر : 8395
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رضا رویگری بازیگر ایرانی است که چند وقتی به علت بیماری و کهولت سن در فضای مجازی بسیار پر حاشیه شده است.اتفاق اخیری که برای رضا رویگری پیش آمده را کردن رضا رویگری در خانه سالمندان توسط همسرش بوده است.این اتفاق برای رضا رویگری از طرف هنرمندان و دوستداران این بازیگر بسیار مورد انتقاد قرار گرفت و حواشی زیادی بوجود آورد.در ادامه به آخرین حاشیه از زندگی رضا رویگری می پردازیم.

رضا رویگری

رضا رویگری، هنرمند پیشکسوت کشورمان که مدتی پیش دچار حاشیه‌های بسیاری شده بود، این روزها در آرامش، در خانه‌ای که برایش مهیا شده به سر می‌برد و به گفته خودش حالش خوب، اما همچنان تحت درمان است.

رویگری می‌گوید: «نسبت به قبل حالش خیلی بهتر است، روحیه اش خوب شده و حتی چندین کار برای بازی به او پیشنهاد شده اما فعلا باید صبر کند تا ببیند وضعیت درمانش تا کجا پیش می رود.»

این بازیگر درباره اینکه این روزها چه می‌کند و از وضعیتی که دارد راضی است؟ خاطرنشان کرد: خدا را شکر نسبت به قبل حالم خیلی بهتر است. در خانه‌ای که مستقر شدم، آقایان قرایی و اصغری از طرف صداوسیما همراه خانواده‌هایشان خیلی برایم زحمت کشیدند. دو پرستار هم شبانه‌روز در کنارم هستند و فیزیوتراپ هم دارم که به منزل می‌آید و کارم را انجام می‌دهد. خداراشکر از وضعیت موجود راضی‌ام و امیدوارم حالم بهتر شود؛ دیگر راضی‌ام به رضای خدا.

رویگری ضمن تشکر از دوستانی که در این مدت او را تنها نگذاشتند، گفت: خدا را شکر می‌کنم که نگذاشتند من تنها بمانم. این روزها همچنان تحت درمان هستم. با فیزیوتراپی‌هایی هم که داشتم، پاهایم خدا را شکر کمی بهتر شده‌اند و راه افتاده‌ام. در حال حاضر چند روزی است که با عصا راه می‌روم و از آن حالتی که نمی‌تواستم از جایم بلند شوم درآمده‌ام. خداراشکر فعلا مشکلی ندارم و به لحاظ معیشتی و سایر مسائل هم فعلا همه چیز خوب پیش می رود.

وی درباره اینکه آیا هنرمندان هم به دیدنش می آیند؟ پاسخ داد: برخی دوستان و هنرمندان گهگاهی به دیدنم می‌آیند. اخیرا هم چندین کار برای بازی پیشنهاد شده است که باید ببینم وضعیتم چطور می‌شود. خودم که خیلی دوست دارم کارم را ادامه بدهم و بازی داشته باشم اما با این حال فعلاً ممکن نیست، باید کمی وضعیتم تغییر کند و بهتر شوم.

رضا رویگری در پایان گفت: هیچ حرفی ندارم، جز اینکه بگویم خدا را شکر. امیدوارم از این حالی که هستم بهتر شوم. از همه دوستانی هم که کمکم بودند تشکر می کنم. این روزها بیشتر در خانه تلویزیون تماشا می‌کنم و اینطور خودم را مشغول می کنم. به امید روزهای بهتر.

پنجم اردیبهشت ماه امسال ویدئویی کوتاه از رضا رویگری، منتشر شد که در آن اعلام میشد این بازیگر از یک هفته قبل به آسایشگاه کهریزک برده شده و برای رهایی از آنجا از مردم کمک خواسته بود.

رضا رویگری در نهایت پس از سه هفته بستری شدن در آسایشگاه کهریزک، ۱۸ اردیبهشت در منزلی که همراه با پرستار مهیا شده بود، ساکن شد.

همسر رضا رویگری در رابطه با اتفاقات اخیر و حواشی ازدواجش با رضا رویگری توضیحاتی ارائه داد.

رفتار غیر انسانی همسر رضا رویگری با او

رضا رویگری با اشاره به اینکه همسرش به مدت یک هفته است که او را در آسایشگاه به حال خود رها کرده، افزود: متاسفانه هیچ راه تماسی با دوستان و آشنایان خود ندارد.

رضا رویگری بازیگر پیشکسوت سینما و تلویزیون که این روزها در آسایشگاه کهریزک به سر می‌برد، گفت که امیدوار به کمک مردم عزیزم هستم.

رضا رویگری تاکید کرد: تلفن همراهم را گرفته اند و نمی توانم با کسی صحبت کنم. شما به مردم بگویید من را حلال کنند.

رضا رویگری (زادۀ 26 دی 1325 شمیران تهران)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و خواننده ایرانی است. او همچنین در حرفهٔ نقاشی نیز فعال بوده و در سالهای اخیر در نمایشگاه‌هایی در ایران و آمریکا، آثارش را به نمایش گذاشته است. وی خوانندهٔ سرود معروف «ایران ایران» (الله الله) دراول انقلاب می‌باشد. او همچنین به عنوان خواننده، آلبوم کازابلانکا را در سال ۱۳۹۲ منتشر نمود.

او در جشنواره های نانسی، ورشو و چند شهر آلمان و آمریکا نمایش هایی را اجرا کرده است. بازی در سریال های تلویزیونی را با سریال «محله بهداشت» شروع نمود.

با فیلم «عقابها» به کارگردانی زنده یاد خاچیکیان به سینما آمد و ۲۸ فیلم سینمایی بازی کرد و برای کارهای خود آهنگسازی نیز کرد. او در چند نمایشگاه نقاشی در ایران و آمریکا شرکت کرد و یک کنسرت نیز در سال ۱۹۹۶ در آمریکا برگزار نمود.

رضا رویگری سال 1395 دچار سکته مغزی شد که این اتفاق وی را خانه نشین کرد.

رضا رویگری

بیماری رضا رویگری از زبان خودش: بعد از کنسرتی که با گروه «آریژ» در کشور لبنان داشتم، به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان ایران بستری شدم و بعد از جراحی به دلیل لخته شدن خون، سکته مغزی کردم و دوباره برای مشکلات ریوی به بیمارستان مراجعه کردم.

رویگری پیرامون آخرین وضعیت سلامتی خود گفت: این روز‌ها در خانه‌ام و مریض و وضع مالی خوبی هم ندارم. فیزیوتراپی و هزینه اجاره خانه و هزینه‌های روزمره زندگی توان من را گرفته و روز‌های سختی را می‌گذرانم.

وی در همین راستا افزود: هیچکس در این روز‌ها حالی از من نپرسیده است، انگار نه انگار اصلا من وجود دارم و هنوز نفس می‌کشم. تا وقتی که می‌توانستم کار کنم از من کار کشیدند و حالا که به سختی راه رسیده‌ام گوشه خانه افتاده‌ام و کسی خبری از من نمی‌گیرد. این همه سال برای هنر و فرهنگ این مملک و مردم خوبم زحمت کشیدم، اما در آخر این وضعیت من است. کار‌های خوب ارزشی و مهمی را بازی کردم که بسیاری از بازیگران در کارنامه خودشان این مجموعه‌هایی که من کار کردم را ندارند.

وی با اشاره به ضرورت واکسیناسیون سراسری بیان کرد: روزانه اخباری مربوط به کرونا را دنبال می‌کنم و از این اتفاقاتی که هر روزه شاهد آن هستیم ناراحتم. متاسفانه با شیوع ویروس کرونا از ابتدا تا الان خیلی از دوستان و همکاران و مردم عزیزمان را از دست دادیم. این موج جدید هم ظاهرا کشنده‌تر است و امیدوارم واکسیناسیون سراسری با جدیت و سریع‌تر انجام شود. من واکسن کرونا نزدم و نمی‌دانم در صورت مبتلا شدن چه کاری می‌توانم بکنم.

رضا رویگری خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان فرهنگی و دوستان از حال من باخبر شوند و در این وضعیت که به کمک نیاز دارم دریغ نکنند. سریال‌های «مختارنامه»، «معصومیت از دست رفته»، «سال‌های مشروطه»، سرود «ایران ایران» و ... را برای این مملکت و مردم انجام دادم. به لحاظ حرکتی مشکل دارم و هزینه‌های درمان هم بالا است. گاهی آرزو می‌کنم کاش بازیگری را کنار می‌گذاشتم تا شاید به این وضعیت دچار نمی‌شدم.

به ورزش علاقه فراوانی دارد و بیشتر عصرها اگر سرصحنه نباشد، باید او را در باشگاه بدنسازی ببینید. سعی می کند غذاهای دریایی میل کند و به پوست صورتش برسد، او یکی از محبوب ترین بازیگران میانسال است. آدم حساس و دل نازکی است، می گوید:کودک درونم حضور پررنگی در زندگی ام دارد.

رضا رویگری

رضا رویگری یک پسر دارد که در آلمان زندگی میکند و یک نوه به نام آوا دارد که در سال 1386 در گوا هند به دنیا آمده است.

رضا رویگری بواسطه معرفی خانم خجسته کیا که دنبال یک بازیگر خوش صدا بود به عرصه بازیگری معرفی شد و برای اولین بار در نمایش اویس و رامین طعم بازیگری را تجربه کرد. او بعد از چند سال فعالیت در تئاتر در سال 1356 با مجموعه تلویزیونی لحظه در تلویزیون دیده شد ولی پس از آن برای چند سال فعالیت خود را تنها در تئاتر ادامه داد و تا سال 61 در تلویزیون حضور نداشت.

 رضا رویگری یک کنسرت نیز در سال 1996 در آمریکا برگزار نمود.رضا رویگری تاکنون سه آلبوم موسیقی با نام های «از عشق گفتن» و «غوغا» و «کازابلانکا» به بازار هنر عرضه کرده است.

وی همچنین، خوانندهٔ سرود معروف ایران ایران (الله الله) در اول انقلاب می باشد.

فیلم سینمایی رضا رویگری

لازانیا (1396)

همه چی عادیه (1395)

خوب، بد، جلف (1395)

فیلسوف های احمق (1394)

رفقای خوب (1393)

دوربین (1393)

360 درجه (1393)

باورم کن (1393)

قرار بعدی همان جا (1392)

شاباش (1391)

چهارباندی (1391)

گناهکاران (1390)

راه بهشت (1390)

صداست که می ماند (1390)

یک داستان عاشقانه (1390)

اخراجی ها 3 (1389)

شور شیرین (1389)

زمهریر (1388)

پشت در خبری نیست (1388)

موج سوم (1387)

چشمک (1387)

دل شکسته (1387)

قرنطینه (1386)

مجنون لیلی (1386)

جنایت و جنحه (1384)

ستاره ها 1:ستاره می شود (1384)

بوتیک (1382)

شک (1380)

مسافر ری (1379)

جوانی (1377)

شیخ مفید (1374)

بلوف (1372)

آلما (1371)

خوش خیال (1371)

طعمه (1371)

ماه عسل (1371)

مردی در آینه (1371)

افسانه مه پلنگ (1370)

خانه خلوت (1370)

دیدار در استانبول (1370)

آخرین مهلت (1369)

دخترم سحر (1368)

رانده شده (1368)

شب بیست و نهم (1368)

وسوسه (1368)

شاخه های بید (1367)

سرزمین آرزوها (1367)

غریبه (1366)

کانی مانگا (1366)

اجاره نشین ها (1365)

یوزپلنگ (1364)

عقاب ها (1363)

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه