رئیسی : دولت خود را اولین مخاطب فرامین رهبری می‌داند

رئیس‌جمهور صیانت از هویت انقلاب را از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در سخنرانی‌شان دانست و گفت: دولت خود را اولین مخاطب فرامین رهبری می‌داند و تحقق فرمایشات ایشان را نیز با جدیت پیگیری می‌کند.

رئیسی : دولت خود را اولین مخاطب فرامین رهبری می‌داند
کدخبر : 8251
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در جلسه امروز دوشنبه هیئت دولت با تشکر از عنایت مقام معظم رهبری در قدردانی از اعضای دولت به دلیل توجه ویژه به آسیب‌دیدگان حادثه فروریختن ساختمان در آبادان بر ضرورت پیگیری جدی ۷ توصیه رهبری معظم انقلاب در سخنرانی روز ۱۴ خرداد در حرم امام راحل تأکید کرد.

رئیس‌جمهور صیانت از هویت انقلاب را از توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در این سخنرانی عنوان کرد و گفت: دولت خود را اولین مخاطب فرامین رهبری می‌داند و تحقق فرمایشات ایشان را نیز با جدیت پیگیری می‌کند.

رئیسی انجام مسئولیت‌ها در زمان مناسب را از الزامات تحقق فرامین رهبری برشمرد و افزود: هر کاری که در زمان مناسب خودش انجام شود به نتیجه مطلوب خواهد رسید و تأخیر در انجام وظیفه امری ناپسند و خسارت‌بار است.

رئیس‌جمهور در همین راستا به ابلاغ قانون «جهش تولید دانش‌بنیان» در روزهای اخیر اشاره کرد و با تأکید بر لزوم اجرای کامل این قانون اظهار کرد: قانون جهش تولید دانش‌بنیان راهکارهای خوبی برای حل مشکلات تولید و تولیدکنندگان ارائه کرده که اجرای دقیق آن موجب رونق و جهش واقعی تولید به ویژه تولیدات دانش‌پایه در کشور می‌شود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فرا رسیدن فصل تابستان و موعد جابجایی‌ها، لزوم نظارت وزارت راه و شهرسازی بر بازار مسکن را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: دولت باید علاوه بر تدبیر برای سامان دادن نرخ اجاره‌بها، اجازه ندهد سوداگران بازار مسکن را متلاطم و موجبات نگرانی مردم را فراهم کنند.

رئیس‌جمهور همچنین به برخی گلایه‌ها درباره عدم اجرای کامل ضوابط تسهیل پرداخت وام براساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از سوی بانک‌های عامل اشاره و خاطرنشان کرد: وقتی دستورالعملی ابلاغ می‌شود، باید کامل اجرا شود تا باعث گرفتاری و بدبینی مردم به بانک‌ها نشود.

رئیسی در بخش دیگری از سخنانش بر ضرورت حذف تشریفات زائد در دستگاه‌ها تأکید کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه