خبر خوش برای مستمری بگیران | بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران

بیت الله برقراری مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر در نشست خبری با رسانه‌ها اظهار داشت: امسال اجرای طرح بیمه شدن یک میلیون نفر جدید در صندوق را در دستور کار قرار خواهیم داشت. با این اقدام می خواهیم جامعه هدف بیشتری را تحت پوشش بیمه صندوق قرار دهیم.

خبر خوش برای مستمری بگیران | بیمه تکمیلی برای مستمری بگیران
کدخبر : 8115
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر از تحت پوشش قرار گرفتن مستمری‌بگیران در بیمه تکمیلی خبر داد.

وی افزود: در اصل ۲۹ قانون اساسی بر بیمه همگانی کردن تاکید شده است و امروز ۱۷ سال از تشکیل صندوق بیمه اجتماعی می گذرد.

برقراری، تاکید کرد: امروز جامعه هدف ما یک سوم از جمعیت کشور را تشکیل می دهد و این طیف از جامعه وفادارترین افراد به انقلاب هستند و آن‌ها بیمه اجتماعی می شوند و مستمری بازنشستگی نیز دریافت خواهند کرد.

وی اضافه کرد: ما در این صندوق در صورت بیمه ،مستمری را به بازماندگان پرداخت می کنیم و این از خدمات صندوق است.

وی تاکید کرد: امروز روستاییان عشایر و کشاورزان از طریق بیمه سلامت بیمه هستند اما بازنشستگی آنها بر عهده ما است و در تلاشیم تا بیمه درمانی این افراد از بیمه سلامت به صندوق اجتماعی انتقال یابد.  این در دستور کار است تا بودجه سلامت به صندوق اجتماعی منتقل شود و آنها را به بیمه درمانی کنیم.

برقراری تاکید کرد: بیش از ۲ میلیون بیمه شده در صندوق بیمه اجتماعی داریم که ۱ میلیون و پانصدهزار نفر آنها فعال هستند، می خواهیم یک میلیون نفر در سال جاری بیمه شده جدید داشته باشیم و این از طریق مدل های علمی با مطالعات دقیق و ظرفیت‌ها و نگاه انقلابی و جهادی صورت خواهد گرفت.

وی ادامه داد: ما در  تلاشیم که پس از پوشش بیمه ای بیمه شدگان  برای آنها دفترچه های درمانی را صادر کنیم و با بیمارستان‌ها در استان‌ها قرارداد ببندیم تا بتوانند به جامعه هدف ما خدمات ارائه دهد.

برقراری به تلاش برای توجه به بیمه تکمیلی مستمری بگیران اشاره کرد و گفت: در تلاشیم تا مستمری بگیران تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار بگیرند و مطالعات در این باره صورت بگیرند و فرایندهای قانونی طی می شود پس از آن  بازنشستگان می توانند از مزیت های بیمه های تکمیلی برخوردار باشند.

وی تاکید کرد: حق بیمه براساس سطوح در آمدی ۸ گانه، ۵درصد است و هر سال توسط هیات امنای سازمان تامین اجتناعی و صندوق های تابعه و با پیشنهادات ما تغییر می یابد، با حمایت های وزیر کار سطوح در آمدی ۶۰ درصد اضافه شده که در طول عمر صندوق بی نظیر بوده است و باعث افزایش مستمری بازنشستگان صندوق می شود.

مدیرعامل صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستائیان و عشایر ابراز کرد: امروز پشتیبانی صندوق امداد ۱ به ۱۰ نفر آیت و در وضعیت مطلوبی قرار داریم، اما اگر با آهنگ قبلی، بخواهیم حرکت کنیم باید نگران باشیم، امروز این حمایت‌ها به ازای هر یک نفر به ۲۰ نفر بیمه پرداز می رسد.

وی با اشاره به میزان دریافت حق بیمه از بیمه شدگان، گفت: ما یک میلیون و پانصدهزار بیمه شده فعال داریم که در مجموع ۲۵۰۰ میلیارد تومان سهم حق بیمه پرداخت می کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه