علی شادمان | پست علی شادمان

اتفاق وحشتناک برای علی شادمان | علی شادمان زخمی شد

علی شادمان با انتشار عکس خود در اینستاگرام، نوشت: «مرا ببوس برای آخرین بار...

اتفاق وحشتناک برای علی شادمان | علی شادمان زخمی شد
کدخبر : 8088
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

علی شادمان بازیگر جوان و قدر ایرانی است. علی شادمان با بازی در فیلم سینمایی"میم مثل مادر"وارد عرصه سینما و بازیگری شد. علی شادمان متولد 1375 و اصالتا کرد ایلام است. علی شادمان در خانواده ای کم جمعیت متولد شده است و تنها دارای یک خواهر است. علی شادمان را این روزها در سریال یاغی در حال درخشش و ایفای نقش میبینیم.

علی شادمان

بازی علی شادمان در سریال یاغی

"یاغی" روایتگر درامی پر فراز و نشیب از سفر یک قهرمان است که شخصیت های متنوعی از طبقات مختلف اجتماعی در مسیر با او همراه می شوند یا برایش مانع می تراشند. یاغی باید از مرز درد و خستگی عبور کند.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و به تهیه‌کنندگی سید مازیار هاشمی در سال 1401 ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. در این سریال پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، فرهاد اصلانی، نیکی کریمی، آبان عسکری، مهدی حسینی نیا، مه لقا باقری، عباس جمشیدی فر، جواد خواجوی، ناهید مسلمی، امیر رضا دلاوری، بهرام ابراهیمی، نادر شهسواری، سیدمحمد هادی دیباجی، الیکا ناصری، محمد صابری، توفیق حیدری، سامان مهکویه، افشین حسنلو، حسن همتی، شهاب کرلو، محمد مطهری پور، سعید شریف، عباس ایمانی، علی محمد حسام فر، پگاه سعیدی، لادن ژاوه وند، هوشنگ قوانلو، صفر محمدی، امیر مقیمی، مائده تقوایی، مهرداد خانی و نیلوفر شهفری به هنرمندی پرداخته‌اند.

علی شادمان

بیوگرافی علی شادمان

علی شادمان متولد ۴ آذر ۱۳۷۵ در شهر ایلام اسـت و اصالت آن ایلامی اسـت، وی در گفت‌وگو ای می‌گوید کـه درخانواده ای تحصیل کرده بدنیا امده اسـت و پدرش پزشک مسعود شادمان، استاد تاریخ اسـت و دکترای تاریخ دارد.مادرش پزشک بتول رشنوادی، معلم علوم تجربی اسـت. وی می‌گوید کـه در چنین فضایی بزرگ شده اسـت و از کودکی با شعر و ادبیات و تاریخ سر و کار داشته اسـت! وی دارای یک خواهر کوچک تر بنام آریانا شادمان اسـت.

ورود علی شادمان به عرصه بازیگری

علی شادمان کار بازیگری خودرا درسال ۱۳۸۵ با ایفای نقش در فیلم سینمایی میم مثل مادر درکنار گلشیفته فراهانی آغاز کرد و همچنین در فیلمهای سینمایی صد سال بـه این سالها، زمانی برای دوست داشتن و کلانتری غیرانتفاعی و سریال سرزمین کهن بـه ایفای نقش پرداخته‌اسـت.او درسال ۹۲ در فیلم ساکن طبقه وسط بـه کارگردانی شهاب حسینی ودر سال ۹۰ در فیلم رؤیای سینما بـه کارگردانی علی شاه‌حاتمی ایفای نقش کرده‌اسـت. وی در جشنواره‌های متعدد داخلی و خارجی شرکت داشته‌اسـت ودر سال۲۰۱۰و ۲۰۱۱ نیز برنده دوجایزه ویژهٔ سینه کید و فیسی شد ودر همین دو سال بهترین بازیگر نوجوان سال شناخته شد.علی شادمان در سریال کیمیا بـه کارگردانی جواد افشار نیز کـه سال ۱۳۹۴ از شبکه دوم سیما پخش شد ایفای نقش کرده‌اسـت. وی با حضور در نقش کیوان در سریال کیمیا بـه خوبی شناخته شد. او در آخرین تجربه بازیگری خود در مجموعه دیوار بـه دیوار ایفای نقش کرده‌اسـت.

علی شادمان

اظهار نظر علی شادمان درباره ی والدین خود

تا همین حالا هرچیزی کـه در زندگی‌ام دارم را بی شک مدیون پدر و مادرم هستم و همیشه بهترین مشاورین مـن در زندگی ودر هر کاری بوده‌اند. هیچ‌وقت مانع مـن نشده‌اند و همیشه پشتیبان و حامی مـن در اینکار بوده‌اند ولی در کنارش نصیحت‌های خودشان را هم داشتند و مثلاً می گفتند اگر بازیگری را بعنوان شغل خود انتخاب کنی، ممکن اسـت در آینده بـه مشکلاتی برخورد کنی.بازیگری یا کلا مشاغل سینمایی تضمینی ندارند کـه شـما همیشه مشغول کار باشید و کسب درآمد کنید. همیشه بـه مـن توصیه می کردند کـه حداقل رشته دانشگاهی‌ام را چیز دیگری انتخاب کنم تا درکنار بازیگری بتوانم در عرصه دیگری هم فعالیت کنم ولی شخصا بعد از مدتی حس کردم کـه فلسفه زندگی مـن در سینما خلاصه میشود و بجز بازیگری، نویسندگی و کارگردانی هم جزو دغدغه‌های مـن هستند.

علی شادمان

علی شادمان و عکاسی به شکل حرفه‌ ای

بـه عکاسی علاقه زیادی دارم و میتوانم بگویم که بـه شکل حرفه‌ای این کار را انجام می دهم. البته سوژ‌ه‌هایم آزاد اسـت و روی سوژه خاصی در عکاسی تمرکز نکرده‌ام ولی بـه صورت کلی بـه‌شدت بـه عکاسی دلبستگی دارم و آنرا دنبال می‌کنم.از طرف دیگر بـه نوشتن متن و فیلمنامه نیز علاقه زیادی دارم و اینروزها مشغول نگارش یک فیلم نیمه‌بلند هستم و امیدوارم که تا قبل از پایان سال بتوانم آنرا بسازم.

علی شادمان

ناگفته های علی شادمان از خود

علی شادمان میگوید: من از کلاس چهارم وارد بازیگری شدم و از آن زمان تا به امروز مشغول بازیگری بوده‌ام هرچند سعی کرده‌ام در این 10سالی که مشغول کار هستم، در کارهایی بازی کنم که دوست داشته باشم و به همین دلیل است که در این مدت تنها در 9کار تصویری و یک کار تئاتر حضور داشته‌ام و اینطور نبوده که مدام در فیلم‌های مختلف مشغول کار باشم. سخت‌ترین کارم در این مدت سریال «سرزمین کهن» بود که 2سال درگیر آن پروژه بودم و در تمام این 2سال هرروز آفیش بودم و باید می‌رفتم سرکار!

هر روز ساعت 6 صبح باید می‌رفتم سر لوکیشن و تا غروب یا شب کار ادامه داشت و شب‌ها که به خانه برمی‌گشتم، معلم خصوصی می‌آمد تا درس‌ها را با او کار کنم و بعد از آن شام می‌خوردم و مرور درس‌ها را داشتم و دوباره فردا ساعت 6 صبح باید می‌رفتم سرکار و این داستان 2سال ادامه داشت ولی هرگز اجازه ندادم که کار به درس‌ خواندنم لطمه بزند. سریال «کیمیا » هم که باز کاری طولانی بود، همزمان با دوره پیش‌دانشگاهی‌ام بود ولی باز سعی کردم درس خواندنم را مدیریت کنم و خوشبختانه موفق هم بودم.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه