بچه مهمونی | بچه مهمونی طهماسب

بچه مهمونی ازدواج کرد | جنجال بچه مهمونی برای ازدواج

قسمتی از برنامه مهمونی را در ادامه میبینید.

بچه مهمونی ازدواج کرد | جنجال بچه مهمونی برای ازدواج
کدخبر : 7979
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بچه مهمونی یکی از عروسک های پر طرفدار برنامه ی «مهمونی» در شبکه نمایش خانگی است. بچه مهمونی پس از پخش برنامه ی «مهمونی»، سر و صدای زیادی بین مردم کرد. به گفته ی ایرج طهماسب (کارگردان و مجری برنامه مهمونی)، بچه مهمونی در کنار وجهه ی طنز و کمدی بودن خود، از وجهه ی اجتماعی برخوردار است. صدا گذار عروسک بچه مهمونی، هوتن شکیبا (بازیگر سینما و تلوزیون) است. بچه مهمونی و دوستانش در میزان محبوبیت، به رقابت با عروسک های کلاه قرمزی می پردازند.

بچه مهمونی بلاگر شد

بچه مهمونی برنامه را ترک کرد

ایرج طهماسب با عروسک‌های «شاباش»، «دی جی»، «کته»، «قیمه»، «خوشگلِ بابا» و… در قسمت اول «مهمونی» در شبکه نمایش خانگی میزبان علاقه‌مندان به خود شد.

ایرج طهماسب چهره شناخته‌شده و محبوب دنیای هنر که نامش برای بسیاری از مردم یادآور نام «کلاه قرمزی» و «پسرخاله» است، برنامه جدیدی با نام «مهمونی» را با حضور عروسک‌هایی تازه روانه شبکه نمایش خانگی کرد. برنامه‌ای که در آن عروسک «بچه» حضور دارد. 

بچه مهمونی

مروری بر زندگی ایرج طهماسب (طراح عروسک بچه مهمونی)

ایرج طهماسب فارغ‌التحصیل رشتهٔ تئاتر از دانشکدهٔ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. او فعالیت هنری خود را از دهه شصت به عنوان برنامه ساز و مجری آغاز کرد. 

او بازیگری، کارگردانی و نویسندگی فیلم‌هایی همچون کلاه‌قرمزی و پسرخاله، یکی بود یکی نبود، دختر شیرینی‌فروش، کلاه‌قرمزی و سروناز، زیر درخت هلو، عینک دودی و کلاه‌قرمزی و بچه‌ننه را در کارنامهٔ هنری‌اش دارد. طهماسب همچنین در مجموعه‌های آرایشگاه زیبا، النگ و دولنگ، خانوادهٔ عجیب و کلاه‌قرمزی به نقش‌آفرینی پرداخته و در برنامهٔ صندوق پُست (اولین حضور شخصیت عروسکیِ کلاه‌قرمزی در تلویزیون)، به‌عنوان مجری حضور داشته‌است. او همسر مرجان مدرسی و برادر ناصر طهماسب (دوبلور و مدیر دوبلاژ) است. او همکاری خوبی را با حمید جبلی در فیلم‌ها و مجموعه‌های خود دارد.

ایرج طهماسب پس از مشکل انتشار کلاه قرمزی در تلوزیون، اقدام به تولید برنامه ی جدید مشابه برنامه ی «کلاه قرمزی» پرداخت. برنامه ی «مهمونی»، برای نوروز سال 1401 ساخته شده و در نماوا برای کاربران به صورت هفتگی منتشر می شود.

ایرج طهماسب که ناچار شد از عروسک های محبوبش دل بکند، حالا با عروسک های تازه اش دارد خاطره سازی می کند و دل مخاطب خود را می برد.

حضور عروسک «بچه» در برنامه ی مهمونی و حواشی آن

عروسک «بچه»، از عروسک هایی است که پس از نمایش او، طرفدار های زیادی نسبت به خود پیدا کرد. بچه مهمونی نماد کودکان کار که در خیابان ها گل فروشی می کنند، می باشد. این عروسک در کنار بامزگی و طنز بودن خود، وجهه ی اجتماعی کودکان کار را در جامعه دارد. 

چه در برنامه مهمونی یکی از محبوب ترین شخصیت های این روزهاست. با شروع پخش برنامه مهمونی با اجرای ایرج طهماسب، این عروسک محبوبیت زیادی پیدا کرده و فضای مجازی از ویدئوهای او پر شده است.

بچه، شیرین زبان است و کمی بی ادب. باهوش است و حرفش را بدون تعارف می زند. عاشق ساندویچ ماکارونی است و برای به دست آوردنش لازم باشد جرف گوش می شود و لازم باشد بی ادب می شود.

ارزش مهمان های مشهور برنامه برای بچه مهمونی، به همین ساندویچ ماکارونی بستگی دارد. اگر مهمانی مثل محسن کیایی این شائبه را برایش ایجاد کند که ساندویچش را خورده، داد و فریاد راه می اندازد. به موقع هم با «تور رو خدا» گفتن های بامزه هایش دل ایرج طهماسب را نرم می کند.

عروسک بچه مهمونی با طراحی خوب این عروسک، نویسندگی خوب دیالوگ ها و صداپیشگی خوب هوتن شکیبا، یکی از محبوب ترین شخصیت های عروسکی شده و پیش بینی می شود مثل کلاه قرمزی، سال های طولانی محبوبیت خود را حفظ کند.

بچه مهمونی

صدا گذار بچه مهمونی کیست؟ آشنایی با صدا گذار بچه

پس از مطرح و محبوب شدن عروسک بچه میان مردم، برای افراد سوال به وجود آمد که چه کسی صدای بچه مهمونی را صدا گذاری می کند؟ 

هوتن شکیبا از سری صدا گذارانی است که در کنار صدا گذاری محشر و فوق العاده اش، بازیگری نیز انجام می دهد.

زندگی شخصی هوتن شکیبا (صدا گذار بچه مهمونی)

هوتن شکیبا، ۲۴ خرداد ۱۳۶۳ در تهران متولد شد و در سنندج بزرگ شد. او کارشناس کارگردانی تئاتر از دانشگاه سوره و کارشناس ارشد بازیگری از دانشگاه هنر است. از کارهای او می‌توان به بازی در فیلم‌های سینمایی طبقه حساس، هلن، شبی که ماه کامل شد و مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها اشاره کرد. وی همچنین صداپیشگی دو عروسک دیبی و خونه بغلی را برای مجموعه‌های کلاه قرمزی و عروسک «بچه» و «شاباش» را برای مجموعه مهمونی در کارنامه دارد.

وی با بازی در مجموعهٔ تلویزیونی لیسانسه‌ها (۱۳۹۵–۱۳۹۸) به شهرت رسید و مدتی بعد برای بازی در فیلم شبی که ماه کامل شد (۱۳۹۷) جایزهٔ سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد را دریافت کرد.

یچه مهمونی

فحاشی و بی ادبی بچه مهمونی حاشیه ساز شد

بچه مهمونی، به دلیل زندگی در کوچه خیابان های شهر، اهل فحش و بد دهنی است. اگر بچه ناراحت یا عصبی شود، سریع شروع به فحاشی رکیک در مقابل مهمان های برنامه می کند. ایرج طهماسب با طراحی این عروسک، سعی در فرهنگ سازی و درک متقابل افراد در ازای بداخلاقی کودکان کار داشته است.

همانطور که بچه مهمونی سریع عصبی و ناراحت می شود، سریع نیز خوشحال می شود. کافی است مهمان های برنامه برای او ساندویچ خرید کنند، آنگاه بچه به صورت خیلی لطیفی برخورد می کند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه