بهاره رهنما | استوری بهاره رهنما

آبروریزی بهاره رهنما در پاریس | جریان محجبه شدن بهاره رهنما چیست؟

فن پیج بهاره رهنما با انتشار استوری جدید در اینستاگرام خود چالش برانگیز شد.

آبروریزی بهاره رهنما در پاریس | جریان محجبه شدن بهاره رهنما چیست؟
کدخبر : 7704
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهاره رهنما، بازیگر معروف و پرحاشیه ای است که با ازدواج مجددش با امیر خسرو عباسی، خود را پر حاشیه ساخت. بهاره رهنما، این روز ها دست به کار نویسندگی زده و با این کار، زندگی خود را پر حاشیه تر از سابق ساخته است. بهاره رهنما با لاغر ساختن خود، در مشاوره های رژیم لاغری نقش مؤثر و مفیدی را از خود نشان می دهد. بهاره رهنما از دوره ی جوانی شروع به کار در زمینه ی تئاتر و بازیگری کرده و هنوز در این زمینه نیز فعال و مشغول به کار می باشد. بهاره رهنما آن دسته از افراد پر حاشیه ی کشور است که با کوچک ترین حرکات و رفتارات، جنجال به پا می کند.

فن پیج بهاره رهنما (بازیگر مطرح سینما و تلوزیون)، با انتشار عکس بهاره رهنما در استوری اینستاگرام، با واکنش های مختلفی از طرفداران بهاره رهنما مواجه شد.

بهاره رهنما

زندگی شخصی بهاره رهنما

بهاره رهنما زاده ی سال 1352 (استان اراک)، و فرزند پروین قائم مقامی (بازیگر) است. خواهر او فرزانه رهنما (بازیگر) که زاده ی استان اصفهان است، می باشد.

وی صاحب دختری به نام پریا قاسم خانی است که این روز ها در خارج از ایران به سر می برد. دختر او تجربه ی بازی در زمینه های تئاتر و حتی بازیگری در فیلم  سینمایی دایره ی زندگی و مرد هزار چهره را دارد.

همسر سابق بهاره رهنما، پیمان قاسم خانی (فیلنامه نویس، کارگردان، بازیگر) است که به دلایل شخصی در زندگی مشترک، بعد از چندین سال تجربه ی زندگی طولانی با یکدیگر، از هم جدا شدند.

بهاره رهنما در کنار بازیگری ، نمایش نامه نویسی و کارگردانی تئاتر را نیز تجربه کرد. اوعلاقه زیادی به کتابخوانی داشته و تابحال حدود 10 کتاب نوشته است. همچنین او سابقه تهیه کنندگی آلبوم «علی شوکت» خواننده جوان موسیقی راک را هم در کارنامه خود دارد. در آلبوم شوکت چند قطعه آلبوم از ترانه های کتاب زن باران نوشته بهاره رهنما اجرا شده است.

بهاره رهنما که سال های متوالی از اضافه وزن زیادی برخوردار بود، گذاشتن بالون در معده را امتحان کرد اما این روش نتیجه نداد و اضافه وزن بیشتری را به دنبال داشت، او سپس عمل اسلیو معده را برای لاغری و کاهش وزن انجام داد که این عمل منجر به کاهش وزن 40 کیلویی او شد.

بهاره رهنما در فضای مجازی فعالیت زیادی دارد، او بازیگر پر حاشیه ای است که هر روز حواشی جدیدی برایش رقم می خورد.

سیروان خسروی با انتقاد از وضعیت کشور در یک پست اینستاگرامی سلبریتی ها را مقصر دانست و خانم رهنما سیروان را متهم به جلب توجه با بی ادبی کرد که در نهایت سیروان خسروی بخاطر توئیت های بهاره رهنما از وی شکایت کرد و توانست او را به تحمل 50 ضربه شلاق تعزیزی محکوم کند.

 همچنین حضور بهاره رهنما در شام ایرانی حواشی زیادی را برای او رقم زد، همچنین او چندی پیش طی اظهارات عجیب گفته بود «هر کس پس از 30 سال کار نتواند رفاه و آسایش برای خود و اطرافیانش فراهم کند بی دست و پاست» که این اظهارات با واکنش کاربران در فضای مجازی همراه شد.

شام ایرانی مجموعه‌ای ویدئویی است که سری اول آن به کارگردانی بیژن بیرنگ بوده و فصل های بعدی این برنامه را محمد شایسته، سروش صحت، سعید ابوطالب کارگردانی کرده‌اند. شرکت در شام ایرانی برای خانم رهنما با حاشیه های فراوانی همراه بود.

مریم امیر جلالی ، شهرزاد کمالزاده، بهاره رهنما و فلور نظری در یک گروه قرار داشتند.

فعالیت های بهاره رهنما

بهاره رهنما از بازیگر های فعال در زمینه های اجتماعی نیز می باشد. وی در بیوی اینستاگرام خود، عبارت «#زنان_مستقل_شاد» را گذاشته که تداعی مدافع حقوق زنان است. 

بهاره رهنما بازیگر فعالی است، او در کنار بازیگری، سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد و در برندهای مختلف بعنوان مدلینگ حضور دارد. همچنین کنار فعالیت های مختلف خود رستوران داری نیز می کند و رستوران «گوزن» در سعادت آباد تهران متعلق به ایشان می باشد.

بهاره رهنما

بهاره رهنما ازدواج کرد؟

وقت صبح مدعی شده: بهاره رهنما؛ بازیگر سینما و تلویزیون پس از طلاق از حاجی، تصویری از نهار آنچنانی خود با یک مرد ناشناس در سواحل ترکیه منتشر کرده.

 بررسی این تصویر نشان داد که مرد ناشناس انگشتری در انگشت ازدواج اش دارد. این مسئله حالا باعث شده تا برخی ادعای ازدواج بهاره رهنما با این فرد را مطرح کنند. اما بهاره رهنما این مسئله را رد کرده است.  او گفته است این مرد تنها یک دوست حرفه ای است.

بهاره رهنما

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه