فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 30 اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه  30 اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 7623
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

شما احساس می‌کنید که چیزی عوض شده است، اما نمی‌توانید دقیقا بگویید که چه چیزی تغییر کرده است. احساس می‌کنید کاراگاهی هستید که به دنبال حقیقت می‌گردد، ولی اگر این کار را ادامه دهید این درگیری ذهنی تبدیل به یک وسواس شده و نمی‌گذارد به کار‌های دیگرتان رسیدگی کنید. هیچ اشکالی ندارد که بخواهید با چیز‌های جدیدی که دارند در زندگیتان به وجود می‌آیند آشنا شوید و از آن‌ها سر در بیاورید، ولی هیچ لزومی ندارد که همین امروز به همه چیز پی ببرید. امروز پس از پایان کار‌هایی که در لیست وظایف روزانه تان هستند با دوست‌های دیگرتان جمع شده و به خانه یکی از دوستانی که مدتی است از جمعتان دور شده است بروید. در مورد یک مسئله مالی، اختلافات خانوادگی را کنار بگذارید تا بتوانید درست تصمیم گیری کنید. برای گرفتن یک مجوز هرچه سریع تر باید اقدام کنید. یک پیشنهاد وسوسه تان می کند. بدون جهت گیری و عجله نسبت به آن با دید باز فکر کنید. در مورد یک رابطه عاطفی انرژی تان را صرف مسائل مهم کنید

فال روزانه متولدین اردیبهشت

گاهی برای اینکه اوضاع را بهتر کنید لازم است که ابتدای راه بازگردید و همه چیز را از نو شروع کنید. چنین کاری ممکن است ناراحت کننده و اعصاب خرد کن باشد، اما اگر هدفتان این است که پایه ی محکمی بسازید و زندگی و آینده تان را روی آن بنا کنید تمام زحماتی که در این راه مجبور هستید بکشید ارزش نتیجه ای که در پایان به دست خواهید آورد را دارند. زیاد به سوابق کاری خود نبالید، شما باید پیشرفت کنید و آنچه در گذشته انجام داده اید ربط زیادی به آنچه الان باید انجام دهید ندارد. اگر نمی خواهید برای خودتان دردسر درست کنید بهتر است امروز زیاد در کار دیگران دخالت نکنید و تا جای ممکن سکوت اختیار کنید. یک اتفاق بد را تبدیل به یک فرصت بسیار خوب می کنید. حواستان باشد، بهتر است حتی اگر شده، کمی از مبلغی که به دست تان می رسد، پس انداز کنید. در مورد مسئله ای احساسی اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. احساستان را به زبان بیاورید و انتظار نداشته باشید تا طرف مقابلتان حتما خودش متوجه همه چیز شده باشد.

فال امروز متولدین خرداد

امروز نه گفتن به دیگران برای شما کار بسیار دشواری است چرا که فکر می‌کنید همانطور که خودتان برای رسیدن به رویا‌ها و اهدافتان نیاز به فرصت و کمک دیگران دارید، شما هم باید آن‌ها را یاری کنید تا به خواسته هایشان برسند از طرفی هم فکر می‌کنید بهتر است در این راه روی پای خودشان ایستاده و بیش از حد به دیگران وابسته نباشند. امروز در این مورد تا می‌توانید سخاوت به خرج دهید و خیالتان راحت باشد که کار اشتباهی نخواهید کرد. همسرتان را به یک شام دو نفره در یک رستوران خوب دعوت کنید و با او در مورد هر چیزی که دلتان می‌خواهد حرف بزنید، از مشکلات در رابطه عاطفیتان گرفته تا مسائل خانوادگی و کار و هرچیز دیگری که فکرش را بکنید. این روزها مسئولیت هایتان در خانه بسیار زیاد و کلافه کننده شده، احساس گناه را کنار بگذارید و اجازه دهید تا اطرافیان دست یاری به سویتان دراز کنند. یکی از دوستانتان نیاز به پشتیبانی شما دارد، او را به طریقی که می خواهد حمایت کنید، فراموش نکنید که او هم قبلا همین کار را برای شما انجام داده.

فال روزانه متولدین تیر

در حال حاضر تحت شرایط کیهانی موجود دارید با نگاهی منطقی به زندگیتان فکر می‌کنید، این خیلی خوب است، ولی باید مواظب باشید این تفکرات منطقیتان را به دیگران تحمیل نکنید و اگر کسی با شما مخالفت کرد حالت تدافعی به خودتان نگیرید. همه چیز را در نظر بگیرید، حتی حرف کسانی که با نقشه هایتان مخالف هستند و فکر می‌کنند خودشان بهتر می‌دانند که چه کار باید بکنید، شاید بتوان نکات مثبتی در حرف هایشان پیدا کرد. خوشبختانه شما مجبور نیستید هیچ چیزی را به هیچ کسی غیر از خودتان ثابت کنید. مجرد‌ها خودشان را برای غافلگیر شدن در این روز‌ها آماده کنند، ممکن است عشق قدیمی شما به سراغتان بیاید و یا یک نفر که فکرش را هم نمی‌کنید در انتظار شما باشد. به یک سفر می روید. به جمعی دعوت خواهید شد، این دعوت را بپذیرید. احساس متفاوت نسبت به حوادث درست و نادرستی که پیرامونتان رخ می دهد دارید. از توانایی فوق العاده ای که در قضاوت دارید استفاده کنید، اما فراموش نکنید تصمیم شما تصمیم نهایی نیست. به دیگران زمان بدهید. تا خودشان به نتیجه مناسب برسند.

 فال و طالع بینی متولدین مرداد

کار‌های کوچکی در خانه پیش خواهند آمد، سعی کنید در انجام آن‌ها کمک کنید.  وقت آن رسیده است که کمی برای خانه خرج کنید. امروز در مورد روابط عاطفیتان احساساتی دوگانه و همراه با تردید و دودلی دارید، از طرفی فرصتی فوق العاده برای عمیق‌تر کردن رابطه فعلیتان برایتان پیش آمده است و از طرفی هم می‌دانید که باید با صداقت بیشتری در این مسیر پیش بروید. نکات منفی و مثبت هر یک از گزینه‌های پیش رویتان را در نظر گرفته و در نهایت بگذارید قلبتان شما را به انتخاب راه درست راهنمایی کند، فقط یادتان باشد تسلیم هوس‌های زودگذر نشوید و آن‌ها را با احساسات واقعیتان اشتباهی نگیرید. از چیزی به خاطر کسی در زندگی تان گذشته اید. گذشته ها گذشته، حالا به خودتان و خواسته هایتان فکر کنید. برای عاشقی کردن هیچوقت دیر نیست. درهای دلتان را باز کنید و عشق را به آن مهمان کنید. یک ملاقات کاری بهتر از آنچه توقع دارید، پیش می رود. یک خرید یا فروش به تعویق خواهد افتاد.

فال امروز متولدین شهریور

امروز بهتر است مواظب باشید که لقمه ی بزرگتر از دهانتان برندارید. حتی اگر خودتان از اینکه در حال حاضر می توانید عملکردی چند برابر بهتر از حالت معمول داشته باشید هم بهتر است که احتیاط کافی داشته باشید و زیاد بر اساس حدس و گمان پیش نروید. به جای اینکه انتظارهای غیرمعقول از خودتان داشته باشید و راه شکست را در پیش بگیرید بهتر است که هدف هایتان را کوچکتر انتخاب کرده و در پایان روز با خوشحالی موفقیت هایتان را جشن بگیرید. هرچند بلندپروازی ویژگی قابل تحسینی است، اما اگر با عملگرایی همراه نشود چیزی جز شکست و سرخوردگی به همراه نخواهد داشت، پس با اعتماد به نفس اما عاقلانه گام بردارید. در رابطه عاطفی تان خاموشی طرف مقابل را جدی بگیرید، با او صحبت کنید و فرصت درد دل به او بدهید. این روزها سرتان به اخبار به درد نخور گرم شده و از هدف اصلی تان دور مانده اید. با خودتان خلوت کنید و ساعتی را به کارهایی که باید انجام دهید اختصاص بدهید. کمتر خود خوری کنید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

امروز قدرت ادراکتان قوی‌تر و احساستان عمیق‌تر از روز‌های دیگر است. عکس العمل‌هایی که نشان می‌دهید آنقدر واضح و مشخص هستند که هر تلاشی برای مخفی کردن احساستان کاملا بیهوده است. در حال حاضر اهمیت آنچه می‌گویید از این که چطور آن را به زبان می‌آورید خیلی کمتر است. هیچ اشکالی ندارد که آنچه در دلتان می‌گذرد را با دیگران در میان بگذارید، ولی باید سعی کنید در حین انجام این کار آرام و خونسرد باشید. رابطه عاطفیتان همچنان دارد فراز و نشیب‌هایی را پشت سر می‌گذارد و به ثبات مورد نظرتان نرسیده اید، پس مواظب باشید با واکنش‌های ناگهانی و تحت تأثیرلحظه کاری نکنید که رابطه خود را به خطر بیندازید. به یک رابطه دوستانه قدیمی فرصت دوباره بدهید. هر دوی شما تغییر کرده اید. در امر تحصیل یا کار به موفقیت مهمی دست می یابید. برای جلب موافقت شخصی که برایتان اهمیت زیادی دارد تلاش و او را مجاب کنید. از انتقام گیری بگذرید. این کار باعث تلف کردن وقت و انرژی شما خواهد شد.

فال روزانه متولدین آبان

این روز‌ها مثل همیشه محتاط و با دقت رفتار نمی‌کنید و دوست دارید افکارتان را بی آن که آن‌ها را از هیچ فیلتری گذرانده باشید با اطرافیانتان در میان بگذارید. حتی اگر بدانید حرف هایتان ممکن است نتایجی منفی داشته باشند هم دلتان می‌خواهد آن‌ها را به زبان بیاورید. متأسفانه حرف‌های نسنجیده ممکن است به ضرر شما تمام شده و پیشرفتتان را با مشکل مواجه کنند. این روز‌ها دست سرنوشت دارد شما را به جا‌های تازه‌ای می‌کشاند، بهتر است به جای این که تمام توان و انرژی خود را روی یک روی متمرکز کنید صبر کنید و ببینید چه مسیر تازه‌ای قرار است پیش رویتان قرار بگیرد. شاید آنچه در انتظارتان است خیلی بهتر از آن چیزی باشد که خودتان خواسته اید. وام یا مبلغی که به دنبالش هستید در آخرین لحظه به دستتان می رسد. خبری می شنوید به آن با دید منفی نگاه نکنید. یک سوتفاهم ساده تبدیل به یک مسئله بغرنج شده و هرچه بیشتر پیش می رود هم اوضاع بدتر می شود، آرام باشید و از موضوع فاصله بگیرید تا اتفاقات را بهتر ببینید.

 فال روزانه متولدین آذر

امروز کنترل چندانی روی برنامه روزانه تان ندارید و گاه و بیگاه اتفاقات غیر منتظره‌ای شما را از مسیر اصلیتان منحرف کرده و وقتتان را خواهند گرفت. شاید این موضوع باعث شود توانایی خود در انجام شایسته کار‌ها را زیر سوال ببرید، ولی هدر دادن وقتتان با این افکار منفی و شک و تردید نسبت به خودتان هیچ نفعی به حال شما نخواهد داشت. پذیرفتن آنچه نمی‌توانید تغییر دهید شما را قادر می‌سازد که توان و انرژیتان را صرف انجام کار‌هایی کنید که می‌توانند شما را به اهدافتان نزدیک کنند. شما حتما به خوبی از قانون جذب آگاه هستید و می‌دانید که فکر و ذهن خودتان را روی هر چیزی که متمرکز کنید همان برایتان اتفاق خواهد افتاد. عاشق باشید تا دنیا به رویتان لبخند بزند. خبری احوالتان را از این رو به آن رو می کند. در مورد مسئله ای بیهوده نگران هستید، موقعیت‌تان را با دیگران بسنجید. یکی از دوستانتان روزهای سختی را می گذراند، احوالش را بپرسید و تنهایش نگذارید. شنیدن یک خبر شگفت زده تان می کند.

 فال روز متولدین دی

امروز با پایان‌ها و آغاز‌های تازه‌ای مواجه خواهید بود. وقتی تحولاتی که در زندگی شما دارند صورت می‌گیرند شروع شوند دیگر هیچ چیزی قاد نخواهد بود جلوی آن‌ها را بگیرد. هیچ لزومی ندارد که بخواهید دلسرد و نا امید شوید، چرخه جدیدی که دارد در زندگیتان آغاز می‌شود چند روزی به زمان نیاز دارد تا شکل بگیرد، انتظار نداشته باشید همه چیز خیلی زود تغییر کند. اگر به رویاهایتان ایمان داشته باشید و اجازه دهید همه چیز همان طوری که قرار است پیش برود به وقتش به همه خواسته هایتان خواهید رسید. کسی را دوست دارید، ولی جسارت این که پا پیش گذاشته و حرف دلتان را به او بزنید در خود احساس نمی‌کنید، هیچ واسطه‌ای در میان نگذارید و خودتان حرفتان را بزنید. ملاقات جالبی پیش رو دارید که شادی به دلتان می اندازد. خانواده برای هر کسی نقش مهمی بازی می کند، از حمایت آن ها استفاده کنید. بین شما و شخصی فاصله افتاده اعتماد به نفستان را دستکم نگیرید، این فاصله باعث ناراحتی تان می شود بهتر است شما زودتر پیش قدم شوید.

 فال متولدین بهمن

این روز‌ها جنبه‌های مختلفی از زندگیتان دارند تغییر پیدا می‌کنند و نمی‌توانید ذهنتان را تنها روی یکی از آن‌ها متمرکز کنید و فقط به آن بپردازید. در هر صورت برای یافتن نقشه‌ای که شما را به سوی آینده‌ای درخشان راهنمایی می‌کند باید به درون خودتان و گذشته تان نگاه کنید. لزومی ندارد که در مورد این سفر درونیتان با دیگران حرف بزنید، این یک سفر انفرادی است و انتخاب با خودتان است که تا چه حد و با چه کسانی در مورد آن حرف بزنید. فقط این را یادتان باشد که کسانی که سکوت شما را درک نمی‌کنند از کلامتان نیز چیزی نخواهند فهمید. راز دلتان را با کسانی در میان بگذارید که لایق شنیدن آن هستند و درکش می‌کنند. شما از شنیدن تعریف و تمجید های دیگران مست و سرخوش می شوید، احتیاط کنید برای رسیدن به محبوبیت زیاده روی نکنید. از هدف هایتان دور نیافتید. برنامه های جدیدی برای پیشرفت زندگی تان بریزید. این هفته از تصمیم های ناگهانی دوری کنید و هر کاری را از روی عقل و با حساب و کتاب انجام بدهید.

فال روزانه متولدین اسفند

لحظه ای از راه خواهد رسید که شما دیگر نخواهید توانست در برابر تحولاتی که دارند در زندگی حرفه ای شما به وجود می آیند مقاومت کنید. سیستمی که دارید در آن کار می کنید بالاخره شما را در شرایطی قرار خواهد داد که راه فراری از آن نخواهید داشت، اما این شرایط لزوما به ضرر شما نخواهد بود و می تواند درست نقطه ی آغاز پیشرفت شما باشد. شما بخواهید یا نخواهید مجبور خواهید بود که مسیرتان را تغییر دهید، پس تا هنوز وقت هست خودتان را برای این تغییرات آماده کنید. امروز در مورد این که به چه کسانی اعتماد می کنید بسیار محتاط باشید چرا که مهربانی و یکدلی شما به صورت متقابل پاسخ نخواهد دید و ممکن است به نا امیدی و ناراحتی شما منجر شود. سحرخیزی را امتحان کنید و بگذارید هر روزتان سرشار از شوق و هیجان باشد. برای رسیدن به چیزی که سالهاست در سرتان است جستجو و تحقیق را شروع کنید. این هفته شخصی با حرفهایش شما را به مرز جنون می کشد، از او فاصله بگیرید به هر قیمتی که شده. نگران سلامتی عزیزی هستید صبور باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه