فال روزانه | فال واقعی

فال روزانه 23 اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟

فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد اشاره به تمام اتفاقاتی که در زندگی برای تان رخ می دهد ندارد.

فال روزانه  23 اردیبهشت | تقدیر امروز برایتان چه نوشته؟
کدخبر : 7384
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

فال روزانه متولدین فروردین

امروز ذهن شما قدرت بسیار زیادی پیدا کرده است و هر اطلاعاتی که وارد مغزتان شوند دیگر راه فراری پیدا نخواهند کرد و همان جا باقی خواهند ماند. از این فرصت استفاده کرده و اگر می خواهید چیزی را یاد گرفته و یا درسی را بخوانید از این قدرت فوق العاده ای که در اختیار دارید بهره ببرید. امروز پیش رفتن بر اساس برنامه قبلیتان ممکن است کاری دشوار و همراه با چالش باشد، زیرا هر جایی که نگاه می کنید فرصت ها و موقعیت های زیادی را می بینید که شما را به سوی خود فرا می خوانند. با وجود این که می دانید برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید، ولی مثبت اندیشی فعلیتان باعث می شود کارها به نظرتان آسانتر بیایند. در رابطه عاطفی تان شرایطی پیش خواهد آمد که مجبور به یک تصمیم گیری می شوید. اگر می خواهید دیگران در کارتان دخالت نکنند، بهتر است در کارشان دخالت نکنید. یک اتفاق ساده شما را به یاد گذشته ای می اندازد که از آن فراری هستید. برای رفتن به یک سفر بهتر است هر چه زودتر برنامه ریزی کنید. شنیدن حرفی از یک دوست به هم تان می ریزد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت

امروز می توانید خودتان را برای به وجود آمدن تغییراتی مثبت در زندگی عاطفیتان آماده کنید. این تغییرات در نتیجه ی تغییراتی درونی در وجود خود شما هستند که در اثر افزایش اعتماد به نفس شما به وجود آمده اند. علاوه بر این، شما حس و حال بسیار خوبی دارید و ظاهرتان حتی از درونتان هم بهتر است. وقتی شما در چنین شرایطی باشید تعجبی ندارد که طرف مقابلتان نیز واکنشی مثبت نسبت به این تغییرات شما نشان دهد. از این شرایط بیشترین بهره ی ممکن را ببرید و کمی با هم وقت بگذرانید. امروز هنگام آشپزی و یا استفاده از هر چیز داغی مواظب خودتان باشید، در غیر این صورت احتمال اینکه خودتان را بسوزانید زیاد خواهد بود. در رابطه عاطفی تان قدر و جایگاه تان را بشناسید، شخصی با حضورش به زندگی تان نور و برکت می بخشد. برای رسیدن به نیتی که در دل دارید، بهتر است اول با خودتان و طرف مقابل تان صادق باشید و خواسته تان را به طور صریح بیان کنید. برای انجام کاری مجبور به گرفتن کمک مالی از دیگران هستید.

 فال امروز متولدین خرداد

شما امروز احساسی بسیار خوب و ظاهری حتی بهتر از آن دارید، اما وقتی به دور و بر خانه تان نگاه می کنید به نظرتان می آید که ظاهر خانه تان با ظاهر خودتان هماهنگی ندارد و به اندازه ی لازم خوب نیست. امروز می تواند روز بسیار خوبی برای شروع تغییر در خانه و محیط زندگیتان باشد. لازم نیست به فکر خرید اشیای گران قیمت بیفتید. در ابتدای راه با تمیز کردن گوشه و کنار خانه تان به طور عمقی شروع کنید. وقتی همه جا را تمیز کرده و از شر وسایل اضافی راحت شدید می توانید به فکر تغییرات بزرگتر و جدی تر بیفتید. امروز از وقت تلف کردن در محل کارتان لذت بسیاری می برید و حتی دوست دارید همکارانتان را نیز با خود همراه کنید. بهتر است مواظب باشید مورد خشم رئیستان قرار نگیرید. دوستی قدیمی به سراغ تان خواهد آمد با او سرد برخورد نکنید. او به شما پیشنهادی خواهد داد. برای کسب یک مجوز به جایی مراجعه خواهید کرد و مجبور می شوید خلاف میل تان کاری را انجام دهید. برای انجام کاری که درباره آن تجربه کاری ندارید، موافقت نکنید. اعتبار خودتان را پیش دیگران زیر سوال می برید.

فال روزانه متولدین تیر

پیدا کردن یک راه حل برای نیاز‌های تامین نشده شما برای رسیدن شما به احساس رضایت خاطر کافی نخواهد بود. شما به دنبال چیزی بیش از آن هستید و حاضرید در این راه با هر مانعی مواجه شوید تا به نتیجه مورد نظرتان دست پیدا کنید. اگر خیلی عجله به خرج ندهید ترکیب نیاز‌ها و اراده محکم شما می‌تواند شما را به آنچه که می‌خواهید برساند. سعی نکنید کسی که دوست دارید را تحت فشار قرار دهید، چرا که این کار تنها باعث ایجاد حساسیت و عصبانی شدن او خواهد شد و بجای عشق تخم نفرت را در دل او خواهد کاشت. بهترین راه برای رسیدن به شادی و سعادت بیان احساساتتان همراه با انعطاف پذیری و آرامش خواهد بود. در مورد مسائل عاشقانه و عاطفی شرط بندی نکنید، هیچ کس قابل پیش بینی نیست. شنیدن یک خبر می تواند روی تصمیم گیری مالی تان اثر بگذارید. از دوستی هدیه ای خواهید گرفت که شما را به هم نزدیک تر می کند. برای رفتن به جایی و انجام کاری خیر از شما دعوت می شود، در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

فال و طالع بینی متولدین مرداد

امروز یکی از آن فرصت‌های تکرار نشدنی برای عمیق‌تر کردن رابطه عاطفیتان با استفاده از جذابیت و زیرکی خود خواهید داشت. ولی شوخی‌های بیش از حدی که برای مخفی کردن حس نگرانیتان می‌کنید تنها باعث بدتر شدن اوضاعتان خواهد شد. بهترین روش برای رسیدن به نتیجه مطلوب ایجاد حس راحتی و آرامش در خودتان و در طرف مقابلتان است. امروز ممکن است از شما دعوت شود تا در یک فعالیت گروهی شرکت کنید، حتما از این دعوت نامه استقبال کنید. این فرصتی فوق العاده برای به کار گرفتن خلاقیتتان و استفاده از انرژی زیادی است که در وجود خود احساس می‌کنید. در پایان روز بعد از این همه فعالیت با خیال راحت به خواب رفته و همچون کودکی خواهید خوابید. خودتان را برای تغییر آماده کنید. این تغییر می تواند به نفع تان باشد، به شرط آن که نسبت به آن به موقع و درست عمل کنید. در مورد یک مسئله عاطفی دائم گذشته را مرور و مقایسه نکنید. شرایط جدید شما با گذشته فرق می کند. شخصی از شما کمک مالی می خواهد. چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است.

 فال امروز متولدین شهریور

امروز شما در حال و هوای عاشقی هستید. اگر هنوز عاشق نشده باشید امروز فرصت پیدا کردن عشق زندگیتان و نجات یافتن از تنهایی به سراغتان آمده است. شما با یک نفر آشنا خواهید شد که شما را از خود بیخود می کند و با تمام وجودتان عشق را احساس خواهید کرد. امروز اگر قرار است پولی را به حساب کسی واریز کنید حوساتان را خوب جمع کنید، در غیر این صورت ممکن است پول را به حساب شخص اشتباهی وارد کرده و یا مبلغی اشتباه را وارد کنید. همچنین این نکته را به خاطر داشته باشید که در هر معامله و هر کاری که باید پولی را پرداخت کنید، حتما از طرف مقابلتان رسید دریافت کنید. کسی که دائم از شما توقعات مختلف دارد، متوجه رفتارش کنید و از خواسته های خودتان با او صحبت کنید. زیر بار انجام کاری که بلد نیستید و سر رشته ای از ان ندارید نروید. عذر خواهی کنید تا به خودتان و دیگران بدهکار نشوید. در مورد مسئله ای اوضاع آن طور که پیش بینی کرده بودید پیش نخواهد رفت. دست پاچه نشوید.

 طالع بینی روزانه متولدین مهر

شما روحی سخاوتمند دارید و اگر امروز احتیاط کافی نداشته باشید این سخاوت ذاتی می تواند شما را به دردسر بیندازد. شما وقتی پولی به دست می آورید و یا حتی با خبر می شوید که قرار است پولی به دستتان برسد شروع به خریدن هدایای مختلف برای دوستان و خانواده تان می کنید. نمی شود شما را به خاطر این ویژگی های ذاتی سرزنش کرد، اما راه های بهتر و البته کم خرج تری هم برای نشان دادن محبتتان به عزیزانتان وجود دارند. امروز ممکن است بین شما و پدر و مادرتان بحث هایی پیش بیایند. حتی اگر فکر می کنید که آنها شما را درک نمی کنند بهتر است خیلی مواظب حرف ها و رفتار خودتان باشید و یادتان باشد که چه کسی در برابرتان ایستاده است. این روزها طرف مقابل تان خسته و تند مزاج است، باید با او آرامتر رفتار کنید. نرمی سنگ را آب می کند. در سایه تلاش و کوشش بی وقفه شما شرایط مالی و مادی تان رو به بهبودی است. با استفاده از این موقعیت دریچه ای به سوی آرامش و نشاط باز کنید. روزهای سختی تان را فراموش نکنید.

 فال روزانه متولدین آبان

امروز تمام فکر و ذکر شما موفقیت در زمینه ی حرفه ای است و هیچ هدف دیگری برایتان اهمیت ندارد. با این حال چیزهای دیگری، از جمله مسائل حانوادگی، هستند که باعث پرت شدن حواس شما شده و نمی گذارند روی کارتان تمرکز کنید. به جای این که تمام توان و انرژی خود را صرف کار و مادیات کنید بهتر است زمان بیشتری را صرف خانواده و عزیزانتان کنید. فاصله بین رویاهایتان با واقعیت ممکن است آنقدر زیاد باشد که حتی ندانید برای رسیدن به آنها از کجا باید شروع کنید. به جای اینکه با داشتن انتظار بیش از اندازه از خودتان و بلند پروازی بیش از حد، اهدافتان را منطقی انتخاب کنید و مرحله به مرحله پیش بروید. انجام کاری که فکرتان را مشغول کرده توام با سختی و دردسر است. گوشتان بدهکار حرف های حسودان و بداندیشان نباشد و نگرانی به دل راه ندهید، کار خودتان را بکنید. شما ذاتاً مهربان هستید دیگران را با زخم زبان و عصبانیت خود نرنجانید. چیزی که از دست داده اید به زودی بدست می آورید.

 فال روزانه متولدین آذر

شما آرزو دارید که ای کاش می توانستید رویاهای خود را به واقعیت تبدیل کنید، اما متوجه محدودیت هایی که در مسیرتان قرار گرفته و مانع پیشرفت شما می شوند نیز هستید. به جای این که سعی کنید غیر ممکن ها را به واقعیت بدل کنید و وقتتان را با این کار هدر دهید سعی کنید هر چیزی که با واقعیت در تضاد است را فعلا کنار گذاشته و روی واقعیت ها تمرکز کرده و نگرشی منطقی داشته باشید. به جای این که باانتقاد کردن از خودتان اعتماد به نفس خود را از بین ببرید روی پیشرفت هایی که این چند وقت اخیر داشته اید تمرکز کنید. شروع کردن روزتان با کمی تأیید و تحسین از خودتان و کارهایی که کرده اید روحیه و انگیزه لازم برای رسیدن به مقصد را به شما خواهد داد. در رابطه عاطفی تان طرف مقابل از شما دلخور است و شما به روی خودتان نمی آورید، اگر همین طور ادامه بدهید با مشکلات بزرگتری روبرو خواهید شد. یک خرید را بهتر است بیش از این عقب نیندازید. صداقتتان بهترین راه پیروزی شماست. شما در طلب چیزی یا کسی هستید که می خواهید بی رنج و زحمت بدست آورید.

 فال روز متولدین دی

درست است که این روزها خیلی ها می گویند «خواستن توانستن است» و «شما با قدرت فکرتان می توانید هر کاری را انجام دهید»، اما گاهی غیر ممکن را نمی توان با قدرت اراده و انرژی مثبت هم ممکن کرد. اعتماد به نفس شما قابل تحسین است، اما برای رسیدن به اهداف جاه طلبانه تان کافی نیست و شما به چیزی فراتر از تفکر مثبت نیاز دارید. شما در یکی از نقاط عطف رابطه عاطفیتان قرار گرفته اید و باید تصمیم بگیرید یا یک قدم جلوتر رفته و این رابطه را جدی تر کنید و یا عقب نشینی کرده و خودتان را به احساس امنیتی که به دنبالش هستید برسانید. مواظب باشید، زیرا امروز اگر منطقتان را به کار نگیرید ممکن است تصمیمات و انتخاب های اشتباهی داشته باشید. بهتر است حرفی که عمل کردن به آن برایتان سخت است جلوی دیگران راحت به زبان نیاورید. چشم به در بسته ای دوخته اید و غصه می خورید، کافیست سرتان را برگردانید در دیگری به روی شما باز است که بسیار برایتان پر منفعت است، روحی و مالی. با درخواست شما برای انجام کاری موافقت خواهد شد کمی صبر کنید.

فال متولدین بهمن

امروز قدرت تخیل و خلاقیت شما به اوج خود رسیده است و می توانید این توانایی های خود را به صورتی مفید و کاربردی در محل کارتان مورد استفاده قرار داده و با نتایجی که به دست می آورید همکاران و رؤسای خود را تحت تأثیر قرار دهید. شخصی که دوست دارید از شما دور شده است و این موضوع شما را دلتنگ و دلگیر کرده است. شما دارید با خودتان فکر می کنید که او دیگر دوستتان ندارد و این بعد مکانی احساس او را نیز از بین برده است. کمی منطقی تر برخورد کنید و دست از قضاوت کردن بردارید. این احساسات منفی شما فقط از دلتنگی ریشه می گیرند و همین که عشقتان را ببینید همه ی این افکار را فراموش خواهید کرد. حالا وقت ایستادگی است جا نزنید، حواستان به خودتان و خواسته تان باشد تا همیشه نتیجه کار بر وفق مرادتان باشد. در امر تحصیل یا کار به موفقیتی دست می یابید که حیرت سایرین را بر می انگیزد، به خاطر داشته باشید که هرگز نباید مغرور بشوید، غرور بین شما و اطرافیان فاصله می اندازد.

 فال روزانه متولدین اسفند

امروز از طریق یکی از دوستان و یا همکارانتان شانس به دست آوردن درآمدی هرچند اندک از طریق کار کردن در خانه برای شما فراهم خواهد شد. یکی از نزدیکانتان به خانه تان خواهد آمد تا در انجام کار‌های امروزتان به شما کمک کند و ساعات خوبی را با هم خواهید گذراند. امروز یکی از آن روز‌های هیجان انگیز، شلوغ و پرکار است که تمام روز کاری برای انجام دادن خواهید داشت. احساسات بیان نشده شما روابط عاطفیتان را به گونه‌ای که انتظارش را ندارید تحت تأثیر قرار خواهد داد. شاید برای اجتناب از ایجاد تنش در رابطه تان سعی در کتمان احساسات خود داشته باشید، ولی نتیجه‌ای که از گفتن آن‌ها به دست خواهید آورد بسیار موثر خواهد بود. ماهی را هر وقت از آب بگیرید تازه است، بیش از این بهای حضور اشتباهتان در یک رابطه را ندهید. در مورد مشکل کاری یا تحصیلی پیش آمده شما اشتباه می کنید، بپذیرید و تغییری در رفتارتان بدهید. جلو شخصی که تهدیدتان می کند بایستید، تاوانش هر چه باشد بهتر از هر روز مردن و زنده شدن است. بیماری که نگرانش هستید خوب می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه