رتبه بندی معلمان | رتبه بندی فرهنگیان

تیر خلاص قالیباف به رتبه بندی معلمان | جزییات تازه از رتبه بندی معلمان

رئیس مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته معلم گفت: رتبه بندی معلمان، پیشانی خدمت مجلس انقلابی به فرهنگیان است.

تیر خلاص قالیباف به رتبه بندی معلمان | جزییات تازه از رتبه بندی معلمان
کدخبر : 7064
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

​طرح رتبه بندی معلمان دغدغه‌ای دیگر در حوزه آموزش و پرورش است که پس از گذشت حدود ۱۰ سال از تصویب آن اکنون تصویب لوایح آن در مجلس شورای اسلامی در دست بررسی است.طرح رتبه بندی معلمان از اقداماتی است که در وهله اول برای ارتقای کیفیت آموزشی و سپس در راستای بهبود وضعیت معیشت معلمان در نظر گرفته شده است.طرح رتبه بندی معلمان یکی از طرح های پر سرو صدای این روزها در مجلس است . زیرا با انجام طرح رتبه بندی معلمان حقوق معلمان افزایش چشمگیری خواهد داشت.در ادامه به آخرین اخبار از طرح رتبه بندی معلمان می پردازیم.

رتبه بندی معلمان

محمدباقر قالیباف در نطق پیش از دستور جلسه علنی امروز (یکشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیشاپیش فرارسیدن عید سعید فطر را به تمام مسلمانان جهان به خصوص ملت شریف و مؤمن ایران اسلامی تبریک و تهنیت می‌گویم.

وی افزود: ماه رمضان سرشار از برکات الهی است و مؤمنان و سعادتمندان با بندگی خالصانه در این ماه از این برکات بهره مند شدند. از تمام مردم عزیز ایران التماس دعای خیر برای توفیق تمامی نمایندگان مجلس در عمل به وظایف خود و سربلندی در مقابل ملت ایران را دارم.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: فرارسیدن سالروز شهادت معلم انقلاب و استاد همیشه زنده و پایدار شهید مرتضی مطهری را گرامی می‌دارم. مرحوم آیت الله مطهری به معنای واقعی کلمه پرچمدار بینش نوین اسلامی و احیای تفکر اسلامی در عصر حاضر بود و می‌توان از ایشان به عنوان یکی از بزرگترین مجاهدان اصلی جهاد تبیین در تاریخ انقلاب اسلامی نام برد. اندیشه‌های آن شهید امروز راهنمای تفکر ناب اسلامی و بهترین میزان اندیشه‌های انقلابی به دور از افراط و تفریط است.

قالیباف ادامه داد: دستگاه‌های فرهنگی کشور و مجاهدان عرصه‌های جهاد تبیین باید از اندیشه‌های آن شهید عزیز همچون یک دارایی ارزشمند و کم نظیر حراست کنند و برای نشر آنکه ناب‌ترین نمونه ظهور اندیشه‌های انقلاب اسلامی بود، حداکثر تلاش خود را به کار بگیرند و کم رنگ شدن مطهری، کم رنگ شدن اندیشه انقلاب اسلامی است و باید به دقت از این موضوع مراقبت کرد و در جهت نشر اندیشه‌های آن شهید بزرگوار به خصوص در میان نسل جوان و دانشجویان کوشید.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین روز معلم را که به این مناسبت نامگذاری شده، گرامی می‌دارم و هفته گرامیداشت معلم را به تمامی فرهنگیان عزیز در سراسر کشور تبریک می‌گویم. وظیفه مسئولان در هر سطحی تلاش برای تکریم معلمان است چرا که همه ما به نحوی زیر بار منت و مرهون الطاف معلمان هستیم و بزرگداشت معلم، بزرگداشت جامعه است.

قالیباف متذکر شد: در مجلس یازدهم از روز اول پیگیری تصویب قانون رتبه بندی معلمان و عمل به وعده‌های برزمین مانده در دستور کار قرار گرفت و توفیق داشتیم با تلاش شبانه روزی این مطالبه قدیمی را به سرانجام برسانیم و بخشی از دین خود نسبت به معلمان را ادا کنیم. رتبه بندی معلمان، پیشانی خدمت مجلس انقلابی به فرهنگیان است و از آنجا که ریل گذاری قانونی لازم برای اجرای این قانون در مجلس شورای اسلامی به انجام رسیده است، انتظار می‌رود دولت با تسریع در تصویب مراحل نهایی اجرایی شدن قانون رتبه بندی معلمان، هرچه سریع‌تر و در همین روزهای پیش رو به مطالبات معلمان جامه عمل بپوشاند. ان شاءالله در ادامه مسیر نیز با نظارت دقیق بر اجرای این قانون بتوانیم در مقابل معلمان کشور سربلند باشیم.

وی بیان کرد: درباره اتفاقات تلخ ناامنی‌های این روزها در افغانستان باید بگویم که آمریکا با بهره گیری از داعش به دنبال ایجاد ناامنی در این کشور است تا با ایجاد فتنه قومی و مذهبی در افغانستان، مردم مظلوم این کشور را در بحرانی بی سابقه فرو برده و از دولت مستقر در کابل باج خواهی کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: جمهوری اسلامی ایران، تأمین امنیت را وظیفه کابل می‌داند که متأسفانه تاکنون نتوانسته به وظیفه خود عمل کند و در این زمینه تأکید می‌کنیم تشکیل دولت فراگیر که همه ارکان افغانستان را نمایندگی کند، از اولین الزامات در تأمین امنیت پایدار محسوب می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه