مهراب قاسمخانی | ازدواج مهراب قاسمخانی و مارال فرجاد

مهراب قاسمخانی سکوتش را شکست | کنایه تند مهراب قاسم خانی به مرگ پلنگ

مهراب قاسمخانی در واکنش به تلف شدن پلنگ مازندرانی واکنش نشان داد.

مهراب قاسمخانی سکوتش را شکست | کنایه تند مهراب قاسم خانی به مرگ پلنگ
کدخبر : 6878
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

  مهراب قاسمخانی از بازیگرانی است که در چند وقت اخیر سر و صدای زیادی در فضای مجازی به راه انداخته است. اخیرا در فضای مجازی شایعه ازدواج مارال فرجاد و مهراب قاسمخانی بر سر زبان هاست که این دو بازیگر نه تایید کرده اند و نه تکذیب. مهراب قاسمخانی با انتشار عکسی دو نفره از خودش و مارال به این شایعه ها دامن زد. همچنین تبریک تولد خاص مهراب قاسمخانی به مارال فرجاد به شایعه ازدواج دامن زد. در ادامه آخرین حواشی از مهراب قاسمخانی را می بینید.

مهراب قاسمخانی

دزدی از خانه مهراب قاسم خانی 

مهراب قاسمخانی

مهراب قاسمخانی مورد حمله قرار گرفت

مهراب قاسم خانی در تازه ترین استوری خود نوشت که به بچه ها رو ندهید که به اعتقاد کاربران بیانگر این موضوع است که از سمت فرزندانش مورد حمله قرار گرفته است.

مهراب قاسمخانی

مهراب قاسم‌خانی فعالیت جدی‌اش در صدا و سیما را در سال ۱۳۷۸ و با برنامه "ببخشید شما؟" که برنامه‌ای طنز به کارگردانی مهران مدیری بود آغاز نمود. اما به گفته خود او اوج کارهای هنری‌اش به مجموعه تلویزیونی پاورچین برمی‌گردد. در زمستان ۱۳۸۲ تا بهار ۱۳۸۳ مجموعه طنز نقطه‌چین را با نوشته‌های خود یاری رساندند. پس از آن در پاییز و زمستان همان سال به همراه برادر بزرگ خود پیمان قاسم خانی و همسرش شقایق دهقان، مهدی مظلومی را در ساخت طنز کمربندها را ببندیم یاری رساندند.

پس از مدتی در پاییز و زمستان ۱۳۸۴ از فیلم‌نامه‌نویسان شب‌های برره شد و سال ۱۳۸۵ را با باغ مظفر به پایان رساند. کار بعدی او در تلویزیون نیز مجددا همکاری با پیمان قاسم خانی در نوشتن فیلمنامه سریال مرد هزار چهره به کارگردانی مهران مدیری بود که نوروز ۱۳۸۷ از تلویزیون پخش شد. وی در تابستان و پاییز ۱۳۸۸ سریال مسافران را به کارگردانی رامبد جوان روی آنتن داشت. یکی از موفق ترین کارهای مهراب، سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت بود که تابستان ۱۳۹۰ از شبکه سوم سیما پخش شد. آخرین کار پخش شده از او سریال پژمان به کارگردانی سروش صحت است.

او در سال ۱۳۸۸ به همراه برادرش پیمان قاسم خانی فیلم‌نامه سن پترزبورگ را برای بهروز افخمی نوشت.

مهراب قاسمخانی

ازدواج مهراب قاسم‌خانی

مهراب قاسم خانی در ازدواج اول خود، که حاصلش یک دختر به نام نیروانا بود، موفق نبود. مهراب قاسم خانی در سریال پاورچین ساخته مهران مدیری به عنوان طراح دکور و نویسنده ایفای نقش کرد. شقایق دهقان هم در سریال پاورچین حضور داشت. کلید آشنایی از آن زمان زده شد و با یک‌دیگر ازدواج کردند. این پیوند دومین ازدواج مهراب قاسم‌خانی به حساب می‌آید و حاصل آن یک پسر به نام نویان بود. عمده فعالیت شقایق دهقان در سریال‌ها‌ی نود شبی مهران مدیری می‌باشد. از بازی‌های معروف او ایفای شخصیت خانم شیرزاد در سریال ساختمان پزشکان به کارگردانی سروش صحت در سال ۱۳۹۰ است.

علایق و خصوصیات مهراب قاسم خانی

آقای قاسم خانی به فیلم های خارجی علاقه دارد و به گفته ی خودش به تئاتر و فیلم های ایرانی علاقه زیادی ندارد.

او طرفدار تیم پرسپولیس می باشد و می گوید چون خانواده اش بسیار فوتبالی بوده اند و از بدو تولد در خانواده ای کاملا پرسپولیسی متولد شده است مجبور بوده است که پرسپولیسی شود. همچنین او به علی دایی علاقه دارد و طرفدار اوست و به گفته خودش عکسش را روی دیوار چسبانده است.

از خصوصیات جالب و خاص وی می توان به این اشاره کرد که او کت و شلوار نمی پوشد و به گفته خودش یک دست کت و شلوار دارد که هیچ وقت آن را نپوشیده است.

از دیگر خصوصیات منحصر به فرد او می توان به این مورد اشاره کرد که او هرگز دکتر نمی رود و در مواقع سرما خوردگی صبر می کند تا سرما خوردگی خودش خوب شود و الان دو سال است که دندان هایش مشکل دارد و به دکتر مراجعه نکرده است.

مهراب قاسمخانی

فیلم شناسی «مهراب قاسم‌خانی»

پژمان

دزد و پلیس

ساختمان پزشکان

مسافران

سن پترزبورگ

مرد هزار چهره

باغ مظفر

شب‌های برره

کمربندها را ببندیم

نقطه‌چین

پاورچین

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه