احسان علیخانی | احسان علیخانی عصر جدید

تیکه سنگین ژاله صامتی به احسان علیخانی | احترام عجیب داوران به احسان علیخانی

احسان علیخانی سومین فصل از برنامه عصر جدید را در سال 1401 استارت زد.

تیکه سنگین ژاله صامتی به احسان علیخانی | احترام عجیب داوران به احسان علیخانی
کدخبر : 6261
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

احسان علیخانی تهیه‌کننده ، مجری تلویزیونی ، دستیار کارگردان و کارگردان اهل ایران است. احسان علیخانی در حال حاضر علاوه بر اجرا در عصر جدید، کارگردانی جوکر را نیز انجام می دهد. مهمترین حواشی زندگی احسان علیخانی راجع به دستمزد پرداختی به او مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان را برای مجری‌گری یک‌ماهه ویژه برنامه ماه عسل است. علاوه بر این، مبلغی بالغ بر دویست میلیون تومان را برای حق «تهیه کنندگی» دریافت کرده‌است.احسان علیخانی این روز ها با برنامه عصر جدید روی آنتن شبکه سوم می رود و این برنامه توانسته مخاطبان زیادی را در سراسر کشور جلب کند در ادامه به آخرین حواشی زندگی احسان علیخانی می پردازیم.

در برنامه عصر جدید و در اخرین قسمتی که بر روی آنتن رفت، یک گروه رزمی شرکت کردند.  و احسان علیخانی همراه با داوران به بحث و گفت و گو و شوخی در مورد کلمات رزمی پرداختند.

بیوگرافی احسان علیخانی

احسان علیخانی متولد پانزدهم آبان ماه 1361 در شهر تهران اسـت. او دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. در هیچ یک از گفت‌وگو‌های او نشانی از پدرش نیست.

اما مادرش پرستار بازنشسته‌ اسـت که رفاقتی نزدیک با احسان دارد. او یکبار در برنامه ماه عسل با مهمان برنامه که فرزند طلاق بود، همدردی کرده و عنوان کرد بدون پدر بزرگ شده اسـت و از این حرفش برداشت شد کـه وی نیز فرزند طلاق اسـت. خود احسان نیز ازدواج نکرده و مجرد اسـت.

تحصیلات احسان علیخانی

احسان علیخانی تحصیلات خودرا در مقطع کارشناسی در رشته مدیریت بازرگانی در دانشگاه تهران گذراند. او با رتبه سه رقمی وارد دانشگاه شد و اکنون مجری، دستیار کارگردان و کارگردان برنامه‌های زنده تلویزیونی پر بیننده‌ای چون ماه عسل درسال‌های اخیر بوده اسـت.

 احسان علیخانی

احسان علیخانی و ورود به دنیای هنر و رسانه

علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان بعنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس بـه تلویزیون وارد و بـه ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزر سازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

نخستین بار در برنامه تلویزیونی پسرهای ایرونی بعنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه جزر و مد با ماه عسل یک چهره شد.

فعالیت‌ های هنری احسان علیخانی

= ماه عسل «۱۳۸۶٬۱۳۸۷٬۱۳۸۸٬۱۳۹۰٬۱۳۹۲٬۱۳۹۳٬۱۳۹۴٬۱۳۹۵٬۱۳۹۶٬۱۳۹۷»

= سه ستاره «۱۳۹۳»

= تهیه‌کننده و مجری ویژه برنامه تحویل سال شبکه سه از سال ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۶

= پشت صحنه «۱۳۹۱٬۱۳۹۲»

= بهار نارنج «ویژه برنامه تحویل سال ۱۳۹۴»

= دو نیمه سیب «۱۳۹۰٬۱۳۹۱٬۱۳۹۲»

= جزر و مد «۱۳۸۴٬۱۳۸۵»

= صبح آمد «۱۳۸۳»

= صبح بخیر ایران

= پسرای ایرونی «تابستان۱۳۸۳»

= قله‌های افتخار

= باشگاه مهرورزان

= تهیه‌کننده برنامه‌های محرمانه – عطر بارون – مثل هیچ‌کس – نور بالا – لطفاً ملاحظه شود

= کارگردانی مستندهای شیخ بهایی – المپیاد فیزیک اصفهان

= کارگردانی ۲ دوره جشن سالگرد شبکه سه

= کارگردانی ۲ دوره جشن قهرمان قهرمانان

= بازی در سریال پرونده‌های مجهول «۱۳۸۰ جمال شورجه» شبکه ۲

= تهیه کنندگی فیلم بدون تاریخ بدون امضا «۱۳۹۵»

 احسان علیخانی

دستمزدهای میلیاردی احسان علیخانی

درسال 1394 خبرهایی منتشر شد مبنی بر این‌کـه احسان علیخانی برای اجرای یک ماهه در ماه عسل مبلغ یک میلیارد و دویست میلیون تومان و بالغ بر دویست میلیون تومان نیز بعنوان حق تهیه کنندگی دریافت کرده است. این مسئله باعث ایجاد حواشی و انتقادات فراوانی شد.

کـه چطور در حالیکه اکثر مردم در شرایط بد اقتصادی قراردارند عده ای از افراد باید چنین درآمدهای زیادی داشته باشند؛ آن هم افرادی کـه در برنامه‌هایی چون ماه عسل احساسات دینی و خیرخواهانه مردم را هدف قرار می دهند. احسان علیخانی در نهایت در یکی از قسمت‌های برنامه‌ی ماه عسل در تاریخ 12 تیرماه سال 1394 دریافت رقم مذکور را تکذیب کرد.

مدیر عامل استقلال برادر احسان علیخانی

خبری منتشر شد مبنی بر این‌کـه احسان علیخانی با رضا حسنی خو «مدیر عامل وقت استقلال»، برادر اسـت. با این‌کـه این دو فامیلی متفاوتی دارند اما این نسبت فامیلی تکذیب نشد و با ایجاد حاشیه‌های فراوان موجب شد حسنی خو از مدیر عاملی استقلال استعفا دهد.

احسان علیخانی و جنجال موسسه مالی ثامن الحجج

در تیر ماه 97 در پی انتشار تخلفات تعاونی اعتبار «مؤسسه اعتباری در شرف تأسیس» ثامن الحجج، از دو تن از هنرمندان و مجریان صدا و سیما با نام‌های «م – م» و «ا – ع» نیز نام برده شد کـه سریعا ذهن‌ها را متوجه مهران مدیری و احسان علیخانی میکرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه