اعلام شیوه توزیع بسته‌های حمایتی دولت | چه کسانی بسته های حمایتی عید را می گیرند؟

رهبری معظم انقلاب به اطعام و طرح مواسات تاکید دارند و ما کاملا همراه هستیم و طی چند روز آینده اعلام می‌کنیم که چه تعداد در سطح وسیع این کار انجام می‌گیرد. در حال اقدام هستیم و ما طی یک مراسم اعلام می‌کنیم و این هم توصیه حضرت آقا بوده است.

اعلام شیوه توزیع بسته‌های حمایتی دولت | چه کسانی بسته های حمایتی عید را می گیرند؟
کدخبر : 5774
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

رییس بنیاد مستضعفان با بیان اینکه رفع محرومیت ابعاد مختلفی دارد که باید با دقت و به صورت فنی و برنامه‌ریزی شده جلو برویم و هر مقدار که اقدام می‌کنیم یک گام به سمت رفع محرومیت برمی‌داریم به شرط اینکه جلوی رشد فقر و محرومیت را هم با این تصمیمات اقتصادی بگیریم گفت: اگر تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به نتیجه برسد ما در محرومیت زدایی بیشتر موفق خواهیم بود. 

 پرویز فتاح درخصوص سوالی درباره برنامه بنیاد مستضعفان برای فقر مطلق گفت: بنده در جلسه‌ای که آیت الله رییسی، رییس جمهور آن صحبت را داشتند، حضور داشتم و با ایشان هم صحبتی کردیم. قبل از آن هم جلساتی بود. ایشان در آنجا معطوف به اینکه برنامه‌ریزی برای رفع فقر مطلق کنیم، صحبت کردند. یک استنباطی شد که در این دوره دو سه هفته‌ای باید رفع شود. این اثبات به نظر درست نبوده، چون بلافاصله بعد از جلسه به وزیر کار، رفاه و تامین اجتماعی دستور تشکیل جلسه دادند و ایشان جلسه را تشکیل دادند. در آن جلسه هم برخی از نهادها هستند و هم برخی از ارکان دولت هستند. باید برنامه ریزی شود که رفع فقر مطلق هدف بسیار مهمی در قانون اساسی و قوانین ما است اما زمان بر است و باید مدبرانه حرکت شود زیرا بعضا تصمیمات اقتصادی ما فقرآفرین می‌شود.

بسته های حمایتی

وی با اشاره به جهت‌گیری تصمیمات و هم قوانین ما و هم قوانین حمایتی، گفت: خوشبختانه می‌بینیم که هم مجلس و هم دولت قوانینی که اکنون تصویب می‌کنند جهت گیریشان اکثرا به سمت محرومیت زدایی است. رهبری معظم انقلاب تاکید موکد فرمودند که در همه قوانین به عدالت و بسط عدالت توجه شود.  

فتاح با بیان اینکه بنیاد یکپارچه همراه است، گفت: ما اکنون با دولت در همه این امور همراهشان هستیم. به طور مثال می‌خواهند برای محرومان مسکن بسازند ما هم زمینهایمان را رایگان آورده‌ایم و هم با کمیته امداد، بهزیستی و بنیاد مسکن تفاهم نامه امضاء کردیم و بیش از ۶۰ هزار واحد را می‌سازیم. همه اینها برای محرومان است. 

رییس بنیاد مستضعفان درخصوص بسته‌های حمایتی نیز اظهار کرد: رهبری معظم انقلاب به اطعام و طرح مواسات تاکید دارند و ما کاملا همراه هستیم و طی چند روز آینده اعلام می‌کنیم که چه تعداد در سطح وسیع این کار انجام می‌گیرد. در حال اقدام هستیم و ما طی یک مراسم اعلام می‌کنیم و این هم توصیه حضرت آقا بوده است. 

وی افزود: ما همه را از وزارت صمت به قیمت دولتی خریداری کردیم و بسته بندی شده است. 

فتاح در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه رفع محرومیت ابعاد مختلف دارد که باید با دقت و به صورت فنی و برنامه‌ریزی شده جلو برویم و هر مقدار که اقدام می‌کنیم یک گام به سمت رفع محرومیت برمی‌داریم به شرط اینکه جلوی رشد فقر و محرومیت هم با این تصمیمات اقتصادی بگیریم گفت: اگر تصمیمات اقتصادی دولت و مجلس به نتیجه برسد ما در محرومیت زدایی بیشتر موفق خواهیم بود. 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه