سود سهام عدالت | ثبت نام سهام عدالت

خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت

​مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران گفت: مشمولان برای دریافت سود سهام عدالت خود اقدامی نکنند و سودها تا پایان هفته به حسابشان واریز خواهد شد.

خبر خوش برای دارندگان سهام عدالت | واریز سود سهام عدالت
کدخبر : 5678
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

طبق آخرین خبر ها به نظر می رسد سود سهام عدالت همه سهامداران واریز شود. سود سهام عدالت هر سال در دو مرتبه به حساب سهامداران پرداخت می شود. باقی مانده، حواشی واریز سود سهام عدالت سال ۹۸ همچنان ادامه دارد و سهامداران را از اینکه این پول به حسابشان واریز نشود نگران کرده است. رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، در حال پیگیری موضوع عدم پرداخت سود سهام عدالت توسط برخی شرکت ها است. در ادامه آخرین خبر ها را از واریز سود سهام عدالت می خوانیم.

سود سهام عدالت

محسن خدابخش مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران گفت: از ۷ شرکتی که اعلام شد سود سهام عدالت را واریز نکرده اند، حالا فقط دو شرکت مخابرات و سیمان دشتستان هیچ سودی واریز نکرده اند که با آن  ها برخورد می شود.

خدابخش می گوید با توجه به پیگیری انجام شده طی همین هفته سایر شرکت ها که بخشی از سود خود را واریز کرده بودند، تمامی سود را نیز پرداخت خواهند کرد و  تا اواخر همین هفته سود‌ سهامدارن عدالت واریز می شود.

طبق گفته وزیر امور اقتصادی و دارایی مقرر شده به دارندگان سهام عدالت ۵۳۰هزار تومانی، ۵۵۰هزار تومان و به دارندگان سهام عدالت یک میلیونی، حدود یک‌میلیون تومان سود پرداخت شود.

مدیر نظارت بر بورس ها و ناشران  گفت: سرمایه گذاران در خرید و فروش سهام، ارزش سهام یک شرکت را بررسی کنند و  تحت تاثیر مظنه های آن قرار نگیرند.

به گفته خدابخش از ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ عمق نمایش سفارش‌ها از ۵ مظنه به ۲۰ مظنه خواهد رسید.

 در راستای رفع دغدغه‌های مطرح شده در جلسه با ریاست قوه‌قضائیه، هیات مدیره سازمان بورس و اوراق بهادار اقدام به بررسی نمایش عمق مظنه (سفارش‌های خرید و فروش) برای همه معامله‌گران کرد و تصمیم به افشای تمام مظنه‌ها گرفت.

سود سهام عدالت

احسان خاندوزی در جلسه شورای اداری استان گلستان اظهار کرد: واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه به حساب افراد واریز می شود، البته نارضایتی هایی نیز در خصوص درج اطلاعات و سود سهام عدالت وجود داشت که امیدوارم با واریز سود مشکلات مردم در این حوزه رفع شود.

وزیر اقتصاد و دارایی از واریز سود سهام عدالت از 21 اسفند ماه جاری خبر داد.

وی با بیان اینکه امیدوارم در شهریورماه سال ۱۴۰۱ بتوانیم طرح منطقه آزاد را به صورت رسمی کلید بزنیم، افزود: تصویب طرح جامع منطقه آزاد باید تا شهریور ماه انجام شود، اخیراً اعتبار 50 میلیارد تومانی برای هفت منطقه آزاد جدید در دولت تصویب شد که یک هفتم از اعتبار تعیین شده مربوط به منطقه آزاد اینچه برون است.

وزیر اقتصاد و دارایی با اشاره به واردات کالاهای اساسی به استان گلستان، یادآور شد: طبق هماهنگی های انجام شده واردات کالاهای اساسی از فروردین‌ماه واردات کالاهای اساسی به سه استان شمالی از مسیر کشورهای سی.آی.اس تامین می شود و افزایش ظرفیت گمرکی و ترانزیتی در این منطقه انجام خواهد شد.

خاندوزی با بیان اینکه شاخص وصل مالیاتی در استان گلستان مطلوب است، بیان کرد: گلستان استانی بر پایه کشاورزی است و خوشبختانه فرار مالیاتی در این استان بسیار پایین است.

وی به وضعیت  کارکنان موسسه مالی اعتباری کاسپین اشاره کرد و گفت: اولویت جذب کارکنان بانک‌ هایی که متقاضی استخدام نیرو هستند به کارگیری کارکنان موسسه کاسپین خواهد بود و این تغییر در ماه‌های آینده در شبکه بانکی انجام می شود.

برآورد دبیرخانه شورای عالی بورس این است که حدود ۵۵٠ هزار تومان سود به ازای هر یک از دارندگان سهام عدالت و تا قبل از پایان سال ١۴٠٠ پرداخت شود.

در بهمن‌ماه امسال تصمیم‌گیری‌های مربوط به پرداخت سود سهام عدالت سال ۹۹ در جلسه شورای عالی بورس انجام و «سید احسان خاندوزی»، وزیر اقتصاد نیز در سخنانی در پایان همان جلسه اعلام کرده بود که مجامع عمده شرکت‌ها در نیمه نخست سال ١۴٠٠ برگزار شد، اما سود دارندگان سهان عدالت به روش مستقیم و غیرمستقیم تاکنون پرداخت نشده است.

وی تاکید کرد: سود سهام عدالت برای سهامدارانی که دارای سهام یک میلیونی هستند، نزدیک به یک میلیون تومان است، اما برای مشمولان دارای سهام ۵٣٠هزار تومان حدود ۵۵٠ هزار تومان سود پرداخت می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه