آهنگ بهنام بانی دو تا دل عاشق + متن ترانه

آهنگ بهنام بانی دو تا دل عاشق + متن ترانه
کدخبر : 5615
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

بهنام بانی خواننده موسیقی پاپ است که از محبوبیت بسیاری برخوردار است.الگو بهنام بانی در خوانندگی ناصر عبداللهی است. مهمترین حاشیه ایجاد شده برای بهنام بانی شکستن سن هنگام اجرای کنسرت است. در ادامه به آخرین حاشیه از بهنام بانی می پردازیم.

لب دریا کنار تو دل من بی قرار تو خوبه تو این همه آدم من شدم دار و ندار تو

میدرخشی مثل الماس تو هم عاشق شدی پیداست

گوشه ی دل تو جامه دلت اندازه ی دریاست

دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه

تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه

دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه

تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه

صدای خنده های تو میگه باید برای تو جون دادش

بگو شبیه تو دیده کی دلم به جز تو دیگه میخوادش

کسی به تو نمیرسه ندیدم هیج جا مثل احساس تو

همینه میزنه سرم که از یه دنیا بگذرم واسه تو واسه تو

دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه

تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه

دوتا آدمیم با دو تا دل عاشق با من تا آخرش باش بگو باشه

تو دنیا محاله واسم مثل تو پیدا شه پیدا شه

شوک بزرگ به بهنام بانی

فیلمی از بهنام بانی خواننده مطرح کشور در رویارویی با بدلش در فضای مجازی منتشر شده است که جنجال زیادی بین کاربران ایجاد کرده است.

غوغای بهنام بانی در لایو اینستاگرام 

بهنام بانی در لایو اینستاگرام خود جرکت عجیبی انجام داد که باعث بوجود آمدن جنجال در فضای مجازی شد.

بهنام بانی (زادهٔ ۱۱ مهر ۱۳۶۶ - دامغان) خواننده ایرانی است. وی در ۸ سالگی قاری قرآن در صف مدرسه بود و از همان بچگی آرزوی خوانندگی و کنسرت را در سر داشت. دوران دانشجویی خود را در رشتهٔ مهندسی عمران در سال ۸۴ در شاهرود آغاز کرد و از همان هنگام در زمینهٔ موسیقی فعالیت می‌کرد ولی به گفتهٔ خودش کامیابی‌ای نداشت و صدایش شنیده نشد. حمیدرضا حامی، ناصر عبداللهی و محمد اصفهانی خوانندگان مورد علاقه بهنام بانی می‌باشند. 

وی علت گرایشش به موسیقی را، پدرش می‌داند، پدر بهنام وی نوازنده آکاردئون بود. بهنام بانی در ۱۰ سالگی نزد پدرش تمرینات موسیقی را شروع کرد سپس در دوران نوجوانی بصورت حرفه‌ای نزد استادان موسیقی مانند محمد نوری به آموزش پرداخت.

مرحوم ناصر عبداللهی هم الگوی من بوده، البته من ژانرم را عوض کردم. در میان خواننده‌ های نسل جدید هم سینا شعبانخانی، مسعود صادقلو و شهاب مظفری را دوست دارم.

بهنام بانی

از سن 19 سالگی از سال 85 همزمان با دوران دانشجویی در شاهرود با گروه موسیقی روژان آشنا شد و با آنها همکاری کرد، در اصل خواننده اول گروه روژان مهدی یغمایی بود که بعد از جدا شدن او از این گروه، بهنام بانی خواننده اصلی گروه شد و با این گروه چندین کنسرت در اجتماع کوچیک را برگزار کرد.

اولین آهنگ بهنام بانی که باعث معروف شدن او شد آهنگ علاقه خاص بود ولی در عین حال آهنگ من یه دیونم با استقبال بیشتری مواجه شد و آهنگ عاشقم کرده باعث تثبیت جایگاهی وی در حوزه موسیقی شد

بهنام بانی با اولین کنسرت خود یک رکورد جدید در مارکت موسیقی ایران به ثبت رساند. به  تمام ۴۱۰۰ بلیت نخستین کنسرت بهنام بانی در سالن همایش میلاد تهران در کمتر از ۱۵ دقیقه به فروش رسید. پس از تهران به ترتیب در شهرهای جزیره کیش، متل قو، چالوس، رشت و ساری کنسرت برگزار گردید که در تمام کنسرت‌ها آهنگ‌های علاقه خاص، من یه دیوونم، چی بگم، عاشقم کرده، همه دنیام، بَسَمه، اخماتو وا کن، چه بخوای چه نخوای و چند ترک جدید دیگر به رهبری حامد برادران اجرا شد.

بهنام بانی هنوز ازدواج نکرده است و می گوید فعلا تصمیمی برای انجام این کار ندارد.

به دلیل وزن زیادش تحت نظر مربی ورزش، فعالیت می کند و در مدت کوتاهی 15 کیلو لاغر کرده است و روزی 4 ساعت ورزش می کند، می گوید معتقد است خواننده باید صداش خوب باشه تا هیکل …

سه سال پیش بود دقیقا، عروسی خواهرم بود، که من بهره برداری از سبیل کردم که این پیشنهاد از طرف یکی از دوستام بود، البته خیلی مخالفت داشتم ولی با کاراکترم جوره و خودم خیلی دوسش دارم.

بهنام بانی

تک آهنگ‌ها

توقع ندارم

وای دل بی قرارم (تیتراژ برنامه باغ ملی)

چه بخوای چه نخوای

اخماتو وا کن

بسمه

همه دنیام

چی بگم؟

عاشقم کرده

من یه دیوونم

علاقه خاص

زندگیمون قصه نبود

زیبای بی همتا

مرز دیونگی

بیخیال

بیا اینجا

فصل عاشقی

ای کاش

قرص قمر

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه