بریدن سر دختر ۱۵ ساله وسط خیابان + جزئیات

در همین حال، نامزد بی رحم او تیغ دسته آبی قنادی را بیرون آورد و نامزدش را روی سنگفرش‌های پارک بر زمین خواباند و گلویش را برید.

بریدن سر دختر ۱۵ ساله وسط خیابان + جزئیات
کدخبر : 5482
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

دیوان عالی کشور حکم قصاص نفس قاتلی را تایید کرد که نامزد ۱۵ ساله اش را در یک جنایت هولناک با خوراندن قرص برنج به قتل رساند و گلوی او را نیز برید.

بیست و یکم آبان سال گذشته بود که پسر جوانی نامزد ۱۵ ساله اش را بر ترک موتورسیکلت نشاند و به طرف کمربندی سبزوار حرکت کرد. او نقشه پلیدی را در سر می‌پروراند و از مدتی قبل دچار سوءظن شده بود و چنین تصور می‌کرد که نامزدش با پسر دیگری در فضای مجازی ارتباط دارد.

دختر نوجوان هم بی خبر از نقشه شیطانی همسرش، درحالی از «دوست داشتن» سخن می‌گفت که نمی‌دانست تا دقایقی دیگر آخرین جمله «دوستت دارم» را بر زبان جاری می‌کند. جوان ۲۲ ساله تیغ تیز قنادی را از محل کارش برداشته بود و آن را با خود حمل می‌کرد تا این که موتورسیکلت را در پارک کاجستان متوقف کرد.

دختر نوجوان در حالی با شادمانی از موتورسیکلت پیاده شد که احساس می‌کرد روز‌های خوش جوانی را در کنار نامزدش سپری می‌کند. در همین هنگام پسر جوان دو قرص سفیدرنگ را که از قبل خریده بود به نامزدش داد و از او خواست تا قرص‌ها را استفاده کند.

«مهسا» نیز که شناختی از نوع قرص نداشت با اعتماد و اطمینان همسرش به عنوان قرص تقویتی، بر دهانش گذاشت، اما چند ثانیه بیشتر طول نکشید که حال وخیمی پیدا کرد و دچار حالت تهوع وحشتناکی شد.

در همین حال، نامزد بی رحم او تیغ دسته آبی قنادی را بیرون آورد و نامزدش را روی سنگفرش‌های پارک بر زمین خواباند و گلویش را برید. دختر جوان که ناباورانه به چشمان خشمگین همسرش می‌نگریست با گلوی خون آلود و به زحمت جمله «حسین دوستت دارم» را بر زبان جاری کرد، اما نامزد بی رحم که با یک تصور پوچ همسرش را به کاجستان کشانده بود تا او را به قتل برساند، توجهی به آخرین جمله عاشقانه همسرش نکرد.

در این لحظه دو جوان رهگذر با دیدن این صحنه وحشتناک به سمت او آمدند تا جوان مذکور را از این جنایت هولناک بازدارند، ولی او با نشان دادن تیغ خون آلود، فریاد زد «موضوع خانوادگی است و به شما ربطی ندارد!»

در حالی که دو جوان ترسیده بودند «حسین – ف» سوار موتورسیکلت شد و با رها کردن پیکر زخمی همسرش، از محل گریخت، طولی نکشید که ماموران گشت کلانتری ۱۳ سبزوار با تماس شهروندان، به سمت پارک کاجستان عزیمت کردند، این در حالی بود که امدادگران اورژانس نیز وارد پارک شدند تا پیکر خون آلود دختر ۱۵ ساله را به مرکز درمانی انتقال دهند.

این دختر که تازه متوجه شده بود چرا نامزدش از ارتباطات فضای مجازی از او سوال می‌کرد با کلماتی بریده به نیرو‌های اورژانس گفت: به نامزدم بگویید: «من دوستش دارم!»

در حالی که امدادگران اورژانس با کمک‌های اولیه تلاش می‌کردند این دختر نوجوان را از مرگ نجات دهند، ذرات قرص‌های سمی در وجود او ریشه می‌دواند تا این که وقتی به بیمارستان رسید دیگر جانی در بدن نداشت و بر اثر عوارض ناشی از مصرف قرص‌های کشنده، جان خود را از دست داد.

از سوی دیگر نیرو‌های انتظامی با صدور دستورات ویژه‌ای از سوی دادستان سبزوار به پیگیری این پرونده جنایی پرداختند و بلافاصله هویت متهم به قتل را شناسایی کردند چرا که «مهسا» قبل از مرگ نام همسرش را بر زبان رانده بود!

با دستگیری این جوان که حدود ۲۲ سال دارد، تحقیقات گسترده‌ای از سوی بازپرس پرونده آغاز شد و نامزد این دختر نوجوان به صراحت ارتکاب قتل را پذیرفت. او گفت: حدود پنج ماه قبل «مهسا» را به عقد خودم درآوردم، اما از مدتی قبل فهمیدم که او از طریق شبکه‌های فضای مجازی با جوانی به نام «سینا» ارتباط دارد و تصاویری برایش ارسال کرده است.

این سوء‌ظن افکارم را به هم ریخت تا این که امروز (روز حادثه) از محل کارم تیغ قنادی را برداشتم و به سراغ همسرم رفتم. او را سوار موتورسیکلت کردم و از او درباره فضای مجازی و ارتباط با یک پسر دیگر پرسیدم، ولی او قبول نکرد که من هم ناراحت شدم و با چاقو به گردنش زدم بعد هم با دیدن خودروی گشت پلیس از محل گریختم!

متهم در دیگر مراحل تحقیقات همچنین به خوراندن قرص‌های کشنده به نامزدش اعتراف کرد و بدین ترتیب با تکمیل تحقیقات در دادسرا، این پرونده جنایی به دادگاه کیفری یک استان خراسان رضوی ارسال شد.

با توجه به اهمیت و حساسیت ماجرا، که موجب خدشه دار شدن امنیت عمومی شده بود، پرونده مذکور با نظر مقامات قضایی استان در شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مورد رسیدگی قرار گرفت.

در جلسات محاکمه که به ریاست قاضی جواد شاکری و مستشاری قاضی هادی دنیادیده برگزار شد، متهم برای تایید سلامت روانی به پزشکی قانونی انتقال یافت و پس از آن که متخصصان و روان پزشکان سلامت روانی وی را تایید کردند، او به تشریح جزئیات این حادثه هولناک پرداخت و گفت: در شیرینی فروشی کار می‌کردم که به رابطه همسرم با فرد دیگری در فضای مجازی مشکوک شدم، اما او از چیزی خبر نداشت.

به همین دلیل او را در ایستگاه اتوبوس سوار موتورسیکلت کردم و به سمت حاشیه کمربندی به راه افتادم در حالی که درباره عکس‌های فضای مجازی از او سوال می‌کردم دو قرص را هم که خریده بودم به او دادم تا بخورد! وقتی استفراغ کرد من هم با تیغ گلویش را بریدم. او هنوز صحبت می‌کرد و می‌گفت: «حسین دوستت دارم!»، ولی من سوار بر موتورسیکلت از آن جا فرار کردم!

مدتی بعد و در جلسات دیگر محاکمه، او ارتکاب قتل را انکار کرد و با راهنمایی وکیل مدافع خودش گفت: با همسرم قرار گذاشتم وقتی سر قرار آمد او را سوار کردم و مدتی دور زدیم به درخواست او آب معدنی خریدم که در پارک کاجستان گوشی همسرم را گرفتم در حالی که قصد داشتم با تیغ قنادی خودم را بزنم همسرم مانع شد که تیغ به گلوی او خورد.

درباره قرص‌ها نیز نمی‌دانستم چه عواقبی برایم دارد به همین دلیل از ترس به خوراندن قرص‌ها به همسرم اقرار کردم!

اگر چه متهم و وکیل مدافع تلاش کردند تا ماجرای این جنایت را به مرگ غیرعمد ارتباط دهند، اما قضات با تجربه دادگاه کیفری یک خراسان رضوی با طرح چند سوال ساده، مهر تایید بر وقوع جنایت زدند و بدین ترتیب همسر ۲۲ ساله مقتول را به قصاص نفس محکوم کردند، اما این رای مورد اعتراض وکیل مدافع و متهم قرار گرفت و برای بررسی دقیق‌تر به دیوان عالی کشور ارسال شد.

 قضات سپید موی دیوان عالی کشور نیز که سال‌ها به این گونه پرونده‌های جنایی رسیدگی کرده اند در همان جلسات اولیه مطالعه دقیق پرونده، بر رای شعبه ششم دادگاه کیفری یک خراسان رضوی مهر تایید زدند و این گونه پرونده «جنایت هولناک در کاجستان» برای طی مراحل قانونی و اجرای حکم به دادسرای عمومی و انقلاب بازگشت.

شایان ذکر است، پس از انتصاب قاضی جواد شاکری به سمت ریاست یکی از شعبه‌های دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی، قاضی هادی دنیادیده نیز ریاست شعبه ششم دادگاه کیفری یک استان را به عهده گرفت.

منبع: روزنامه خراسان

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه