قیمت طلا و سکه امروز | قیمت طلا و سکه در بازار

پیش بینی مهم از قیمت طلا و سکه در هفته پیش رو | تحلیل هفتگی قیمت طلا و سکه

طبق بررسی تحلیلگران بازار طلا ، این بازار این روزها رکود نسبی را تجربه می‌کند و اکثر معامله‌گران دست از معامله کشیده اند. البته از آنجایی که طی روزهای گذشته قیمت‌ها اندکی در بازار طلا و سکه کاهشی بوده است.

کدخبر : 5122
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

قیمت طلا و سکه در بازار در نوسان شدید به سر می برد. قیمت طلا و سکه در بازار از عوامل مختلفی تاثیر می‌پذیرد. قیمت طلا و سکه از اواسط مرداد به بعد روند افزایشی داشته است. قیمت طلا و سکه شدیدا متاثر از نرخ ارز است. قیمت طلا و سکه همچنین تحت تاثیر اخبار سیاسی و اقتصادی روز نیز قرار می‌گیرد.

قیمت طلا و سکه امروز

طبق بررسی تحلیلگران بازار طلا ، این بازار این روزها رکود نسبی را تجربه می‌کند و اکثر معامله‌گران دست از معامله کشیده اند. البته از آنجایی که طی روزهای گذشته قیمت‌ها اندکی در بازار طلا و سکه کاهشی بوده است و همچنین با نزدیک شدن به هفته‌های پایانی سال، برخی خریداران خرد از این کاهش قیمت‌ها استقبال کردند و تقاضا اندکی در بازار افزایش یافته است. به همین دلیل بود که در اواسط هفته شاهد افزایش حباب انواع سکه بودیم وحباب سکه تمام برای چند روز در محدوده ۵۰۰هزارتومان باقی ماند. 

نادر بذر افشان رییس اتحادیه طلا کشور در رابطه با پیش بینی قیمت طلا و انس جهانی در هفته پیش رو توضیحاتی را ارائه داد.

حالا بازار طلا و سکه محل تقابل دو سناریو است؛ از یکسو گروهی معتقدند قیمت ها فعلی با توجه به شرایط تورمی اقتصاد جهانی و قیمت انس جهانی برای خرید مناسب هستند و از سوی دیگر، برخی با توجه به احتمال بالای دستیابی به توافق هسته ای و کاهش بیش تر نرخ دلار، خرید در قیمت های کنونی را پر ریسک ارزیابی می کنند.

نکات مهم هنگام خرید و فروش طلا و سکه

با توجه به تفاوت طلا و جواهر ، در هنگام خرید و فروش آنها به توصیه های زیر عمل کنید:

همیشه فاکتور خرید را نزد خود نگه دارید زیرا در هنگام فروش طلا و یا جواهر شما بدون فاکتور ارزشی ندارد. فروشندگان معتبر در صورتیکه فاکتور معتبری داشته باشید فقط ۱۵ الی ۲۰ درصد از پول پرداختی شما را کسر می کنند اما اگر فاکتور معتبری نداشته باشید متحمل ضرر زیادی می شوید و حتی ممکن است محصول شما خریداری نداشته باشد.

دستمزد ساخت طلا و جواهر براساس طرح آن ها مشخص و تعیین خواهد شد.

اجرت ساخت طلاهای ماشینی که در تعداد بالا ساخته می شوند کم است اما انواع دست ساز تولید محدودی داشته و اجرت بیشتری دارند.

در جواهرات نوع سوار شدن سنگ و پیچیدگی طرح تعیین کننده ی میزان اجرت ساخت است. این نکته در مورد جواهرات دست ساز و ماشینی هم صدق می کند.

قیمت طلا و سکه امروز

مزایای خرید اینترنتی طلا

1- در جامعه امروزی همه پر مشغله اند و اکثرا در طول روز وقت کم می آورند و کمتر کسی زمان خیلی زیاد برای گشتن در تمام بازار و خرید طلایی که مورد پسند است را دارد، خرید به صورت مجازی در صرفه جویی در زمان کمک شایانی کرده و شما با انتخاب این روش از خرید می توانید حتی با وجود مشغله های زیاد، در هر تایم از شبانه روز، به ویژه در ساعاتی که سر شما خلوت تر است، این کار را با حوصله انجام دهید.

2- خیلی وقت ها پیش آمده که کل بازار را برای خرید محصولی کوچک می گردید و پس از اتلاف زمان بسیار، محصول مورد نیاز خود را پیدا نمی کنید، خرید اینترنتی به شما کمک می کند که هر زمان از روز که تایم آزاد داشتید، سری به موتور جستجو بزنید و وسیله مورد نظرتان را پیدا کرده و خریداری نمایید.

3- خرید طلا نیز از این موضوع مستثنا نیست، شاید در اینترنت، مدل بسیار زیبایی از طلا، مورد پسند شما باشد که آن را در هیچ جای بازار ندیده باشید، پس با کمی تحقیق در زمان آزادی که دارید، می توانید به راحتی طلای مورد نظر را خریداری کنید.

4- حتی ممکن است با خرید آنلاین طلا، محصولی با قیمت بهتر از قیمت واقعی بازار را پیدا کنید که اگر بارها و بارها در بازار به دنبال طلا با قیمتی در همین حدود بگردید، موفق به این کار نشده و باز هم به فروشگاه اینترنتی مراجعه کرده و همان طلا با همان قیمت را خریداری کنید.

5- خرید اینترنتی یکی از راحت ترین روش های خرید محسوب می شود، پس نباید راحتی را با سختی عوض کرده و هنوز هم در عصر تکنولوژی، به روش های حضوری خرید اکتفا کنید، اگر این کار را انجام دهید، شما چه فرقی با انسان هایی که در گذشته زندگی می کردند دارید؟

6- این یک حقیقت است و باید آن را بپذیرید، تنوعی که در محصولات متعلق به فروشگاه های اینترنتی وجود دارد، خیلی بیشتر از تنوع مربوط به محصولات فروشگاه های حضوری بوده و حالا انتخاب با شماست که بخواهید محصولی پر تنوع را مشاهده کرده و یا به همان محصولات کم تنوع قانع باشید.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه