شقایق دهقان | حواشی سلبریتی

پشیمانی شقایق دهقان از طلاقش | شقایق دهقان دلتنگ همسر سابقش شد

شقایق دهقان با انتشار استوری جدیدی در فضای مجازی باعث بوجود آمدن شایعه هایی در فضای مجازی شد.

پشیمانی شقایق دهقان از طلاقش | شقایق دهقان دلتنگ همسر سابقش شد
کدخبر : 5008
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون است. همسر شقایق دهقان، مهراب قاسم‌خانی، نویسنده معروف تلویزیون است. شقایق دهقان با ایفای شخصیت «خانم شیرزاد» در مجموعه تلویزیونی ساختمان پزشکان به شهرت رسید. شقایق دهقان در برنامه خندوانه، به اجرای استندآپ کمدی پرداخت. شقایق دهقان در سال ۱۳۹۶ به عنوان داور بخش استندآپ کمدی جشنواره هنری پارسی‌زبانان اروپا انتخاب شد.

شقایق دهقان

 قرار عاشقانه شقایق دهقان

اخیرا عکسی از شقایق دهقان در فضای مجازی دست به دست می شود که شایعه های بسیاری برای این بازیگر بوجود آورده است.

شقایق دهقان

بیوگرافی شقایق دهقان

نام: شقایق

نام خانوادگی: دهقان

تاریخ تولد: 1357/12/4 در آلمان

همسر: مهراب قاسم‌خانی

فرزند: نویان قاسم‌خانی

عکس جدید شقایق دهقان

عکس زیر از یک فروشنده اسپانیایی به شدت شبیه شقایق دهقان است و در فضای مجازی موجب شوخی های زیادی با شقایق شده است.

شقایق دهقان در کپشن عکس زیر نوشت: «دوستان با اجازتون رفتم اسپانیا و زندگی جدیدی رو شروع کردم!»

شقایق دهقان

فعالیت شقایق دهقان در فضای مجازی

شقایق دهقان، بازیگر سینما و تلویزیون در فضای مجازی عکس جدیدی به اشتراک گذاشت. شقایق دهقان در کپشن این پست نوشت:

«خورشید گرم و نورانى و امیدبخش دارى! تویى که صورت مثل روز روشنت یهو شب میشه، شب میشه اما هنوز توش یه هلال ماه نو میدرخشه! و همه ى اینا فقط، از ذات و طبیعت کسی میتونه سرریز بشه که تو قلب یه پاییزِ خیس، تو آب و هواى متغییر یکى از شهر هاى شمالىِ وطن، توى خاموشى و تاریکى و وحشتِ آغاز جنگ در طول اعلام وضعیت قرمز تا سفید و صداى فریاد رعد و برق و ریزش بى امان تگرگ به دنیا اومده باشه!

به دنیا اومده باشه تا ثابت کنه جهان نامتعادله ولى قشنگه، پُر از تناقضه اما قشنگه! پُر از جنگ و وحشت و خشونته اما قشنگه!

تولدت مبارک سى سى

تولدت مبارک بنفشه وحشى

پ.ن دوستان عزیزم کیک دست منه درست، اما تولد من نیست تولد خواهرمه خیلى ممنونم از لطف و محبت همگیتون

شقایق دهقان

شقایق دهقان در ۴ اسفند ۱۳۵۷ در شهر گیسن آلمان به دنیا آمد. پدر و مادر شقایق دهقان اصالتی بختیاری دارند اما آن موقع برای تحصیل پدر شقایق ساکن آلمان بودند. البته این اقامت مدت کوتاهی پس از تولد شقایق (سه ماهگی) به اتمام رسید و به ایران برگشتند. پدر شقایق مهندس مکانیک است و به علت موقعیت شغلی به همراه خانواده در شهرهای مختلف زندگی کرده‌اند.

شقایق دهقان و خانواده‌اش تا ۶ سالگی به خاطر شغل پدر در نیروگاه نکا مازندران، در این شهر زندگی کرده و پس از آن در شرایط جنگ و موقعیت خطرناک آن منطقه، به تهران بازگشته و در محله قیطریه ساکن شدند. شقایق دهقان پس از ازدواج مدتی در محله دیگری زندگی کرد اما به خاطر علاقه به منطقه قیطریه باز هم به همین محله برگشته و ساکن است. او دیپلم ریاضی دارد و اگر چه سه بار در رشته ادبیات نمایشی و رشته نمایش دانشگاه آزاد قبول شده به خاطر مشغله کاری به دانشگاه نرفته و تحصیل را ادامه نداده است.

دهقان که به قول خودش تا هفده سالگی زندگی آرام و یکنواختی داشته فعالیت هنری اش را در همین سن با ثبت نام در یکی از کلاس‌های عروسک‌گردانی فرهنگسرای امیر کبیر در قیطریه آغاز کرد. دو سال بعد در بحبوحه امتحانات نهایی سال چهارم دبیرستان، از طرف یکی از معلم‌های کلاس عروسک‌گردانی به یک گروه تئاتر عروسکی که برای جشنواره عروسکی آماده می‌شدند معرفی شد. این معرفی برای او سرآغاز فعالیت هنری و بازیگری شد، زیرا از طریق یکی از همکارهایش به گلچهره سجادیه (بازیگر) معرفی شد و طی همکاری با گروه او در یک نمایش جدی بازی کرد. در این زمان برای برنامه کودک هم نویسندگی می‌کرد.

پس از آن به پیشنهاد یکی از کارگردان‌های «گروه کودک تلویزیون» در سریالی بازی کرد و فعالیتش در تلویزیون در گروه کودک آغاز شد. شقایق دهقان در بخش‌های کوچکی از مجموعه طنز تلویزیونی «سیب خنده» بازی کرد، اما شهرتش را با بازی در سریال پاورچین مهران مدیری به دست آورد و از آن به بعد یکی از بازیگران مطرح تلویزیون شد که البته اغلب در نقش‌های طنز بازی می‌کند. او در چند فیلم سینمایی هم بازی کرده که آخرین آن‌ها «ناگهان درخت» نام دارد. 

در سال ۱۳۸۱ هنگامی که شقایق دهقان ۲۴ ساله، مشغول همکاری و بازی در سریال پاورچین شد با مهراب قاسمخانی که نویسنده و طراح صحنه این سریال بود، فرصت آشنایی بیشتری به دست آورد.

اگرچه از چند سال پیش همدیگر را می‌شناختند، اما در طی این سریال به هم علاقه‌مند شده و با هم ازدواج کردند. مهراب قاسمخانی پیش از این یک بار ازدواج کرده و یک فرزند دختر به نام نیروانا داشت. نیروانا در زمان این ازدواج ۴ ساله بوده است. ۶ سال بعد شقایق دهقان و مهراب قاسمخانی صاحب یک فرزند پسر به نام نویان می‌شوند. 

این زوج در سال 99 از یکدیگر جدا شدند.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه