هشدار مهم علائم امیکرون | عارضه پوستی وحشتناک امیکرون

اکنون، پزشکان در مورد یکی از علائم امیکرون که ممکن است روی صورت شما ظاهر شود، هشدار می دهند.

هشدار مهم علائم امیکرون | عارضه پوستی وحشتناک امیکرون
کدخبر : 4883
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 نوع امیکرون به سرعت در سراسر جهان گسترش یافته است که اکنون ۹۹.۵ درصد موارد جدید در آمریکا را تشکیل می دهد. اما سرعت انتشار این نوع جدید ویروس تنها تفاوت آن با سویه های قبلی نیست.

متخصصان ویروس و پزشکان هشدار داده اند که کرونا مبتنی بر امیکرون ممکن است متفاوت از موارد گذشته باشد، هم از نظر شدت و هم از نظر علائم. و اکنون، پزشکان در مورد یکی از علائم امیکرون که ممکن است روی صورت شما ظاهر شود، هشدار می دهند.

این منبع بهداشتی در ادامه به نقل از NBC گزارش داد که جستجوهای گوگل برای "درد چشم" و "خارش چشم" از اوایل دسامبر، زمانی که نوع غالب امیکرون برای اولین بار در سراسر ایالات متحده گسترش یافت، در حال افزایش است. حتی چندین نفر در مورد تجربه خارش چشم ها با همه گیری های اخیر کرونا توییت کرده اند.

یکی از کاربران توییتر در مورد امیکرون خود گفت: "گلودرد،عطسه و خارش بینی و چشم ها." شخص دیگری تجربه مشابهی را توییت کرد. آن‌ها در توییتی نوشتند: «بالاخره این هفته با کرونا روبه‌رو شدیم. امیکرون تقریباً سه روز درد عضلانی، تب بالا، خارش چشم، حالت تهوع و سرفه‌های شدید خود را نشان می دهد. 

به گفته کلینیک مایو، مشکلات چشمی اغلب در انواع قبلی کرونا دیده نشده است، اما مسائلی مانند چشم سرخ، حساسیت به نور، چشم زخم و خارش چشم به طور کلی گزارش شده است. محقق ارشد در مرکز امنیت سلامت جان هاپکینز، به Prevention توضیح داد: «بسیاری از ویروس‌های تنفسی می‌توانند بر ملتحمه چشم تأثیر بگذارند.

به گفته سازمان بهداشت جهانی (WHO)، تحقیقات نوظهور نشان می‌دهد که Omicron بر خلاف برخی نسخه‌های قبلی ویروس، به جای ریه‌ها، بیشتر بر دستگاه تنفسی فوقانی تأثیر می‌گذارد. دیگو هیجانو، متخصص بیماری‌های عفونی کودکان در بیمارستان تحقیقاتی کودکان سنت جود در ممفیس، تنسی، به US News & World Report تایید کرد: «Omicron بیشتر شبیه یک عفونت دستگاه تنفسی فوقانی است.

در نتیجه، این گونه علائم بیشتری در نواحی مانند بینی، گلو و چشم ایجاد می کند. Tatevik Movsisyan، OD، رئیس خدمات مراقبت های چشمی پیشرفته در کالج بینایی سنجی دانشگاه ایالتی اوهایو، به این خبرگزاری گفت که تاثیر امیکرون به چشم ها می تواند باعث برخی از این احساسات ناراحت کننده شود. وی گفت: با هر ویروسی، پاسخ بدن التهاب است که می تواند باعث قرمزی و خارش چشم شود.

آدالجا گفت، اما اگر علائم دیگری از علائم سرماخوردگی را در کنار خارش چشم دارید ارزش آن را دارد که آزمایش دهید تا ببینید آیا به نوع امیکرون آلوده شده‌اید یا خیر. CDC خاطرنشان می کند که شایع ترین علائم گزارش شده منتسب به نوع امیکرون سرفه، خستگی، احتقان و آبریزش بینی است.

چشم پزشک در Penn Medicine، به Prevention گفت که پیشنهاد می کند از اشک مصنوعی بدون نسخه (OTC) برای تسکین چشم های تحریک شده استفاده کنید. به گفته گریسون آرمسترانگ، MD، مدیر خدمات اورژانس چشم پزشکی در Mass Eye and Ear، قطره های چشمی آنتی هیستامین OTC نیز ممکن است کمک کننده باشند.او به مجله گفت: "آنها از خارش جلوگیری می کنند." اما هر کاری که انجام می دهید، به چشمان خود دست نزنید. آرمسترانگ گفت: «این کار می‌تواند خارش را بدتر کند و اگر در اشک‌های شما باشد، عفونت را به افراد دیگر سرایت می‌کند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه