اولین عکس چهره باز قاتل دختران فراری در تهران

دستور انتشار تصویر بدون پوشش صاحب دخمه شیطان از سوی بازپرس داده شد و این در حالی است که سرنخ هایی هم از هویت جسد مقتول به دست آمده است.

اولین عکس چهره باز قاتل دختران فراری در تهران
کدخبر : 4614
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

رسیدگی به پرونده قتل دختر جوان در دخمه شیطانی مرد جوان 15 آذرماه در دستور کار محمد وهابی بازپرس کشیک قتل پایتخت قرار گرفت و این در حالی بود که در تحقیقات اولیه محرز شد حدود چهارماه از قتل گذشته است،همچنین دو دختر دیگر در این خانه مخوف در حالی پیدا شدند که مرد شیطان صفت به نام سعید آنها را حبس کرده بود.

دو دختر محبوس شده در خانه وحشتدر بازجویی ها ادعا کرده بودند که در این خانه دختران زیادی با هویت نامعلوم تردد داشتند.تحقیقات حاکی از آن بود که سعید تحت پوشش مامور قلابی خود را سرهنگ میلاد فتوحی معرفی می کرد و به عنوان تامین مسافر خانه برای دختران سرگردان آنها را به خانه خود می کشاند و مورد آزار قرار می داد.

با توجه به این احتمال که دختران دیگری به جز دو دختر محبوس در خانه از سعید شکایت داشته باشند، بازپرس دستور انتشار تصویر متهم با چهره باز را صادر کرد تا چنانچه فردی از او شکایت دارد به اداره پلیس مراجعه کند.ضمنا شاکیان احتمالی در نظر داشته باشند که اتهامی متوجه آنها نمی باشد.

هویت جسد مقتول خانه وحشت

بعد از کشف جسد در خانه سعید اطلاعاتی از هویت اودر دست نیست.مدتی قبل در روند تحقیقات مشخص شد که از خانه سعید با فردی ناشناس تماس گرفته شده بود.

ردیابی شماره نشان می داد که آن شماره متعلق به خانه خانواده ای است که خترشان مدتی قبل مفقود شده است.مادر دختر گم شده که ساکن یکی از شهرهای دور از تهران است در تحقیقات اولیه اظهار داشت:«مدتی از گم شدن از دخترم به نام محبوبه می گذشت که او با من تماس گرفت و گفت تهران است.همان موقع جوانی که ادبیات لات مابانه ای داشت گوشی را از دخترم گرفت و گفت که دخترم نزد او است و آن پسر گفت که در یک مسافرخانه کار می کند.اما بعد از آن دیگر خبری از دخترم نشد.»

با این سرنخ قرار است دی ان ای جسد کشف شده با خانواده محبوبه تطبیق پیدا کند تا شاید راز جسد کشف شده بر ملا شود.

ماجرای قتل دختر جوان در دخمه شیطان چه بود؟

ساعت 6 عصر دوشنبه 15 آذر ماه ماموران کلانتری 112 ابوسعید در راستای اجرای طرح رعد پلیس با توجه به اینکه اطلاعاتی از پاتوقی مرموز درخیابان خرمشهر محله کمیل به دست آورده بودند عملیات بررسی از این پاتوق را با هماهنگی مقام قضایی به اجرا گذاشتند.

ماموران کلانتری وقتی پای در این پاتوق مرموز گذاشتند با مرد میانسالی که در خانه حضور داشت روبرو شدند و سپس به بازرسی خانه پرداختند که با جسد یک دختر جوان که داخل 21 کیسه زباله بسته بندی شده بود روبرو شدند و در ادامه با یک دختر 20 ساله که داخل کمد دیواری و یک دختر 21 ساله که در اتاق زندانی شده بودند روبرو شدند.

همین کافی بود تا بازپرس وهابی از شعبه 2 دادسرای امور جنایی تهران همراه تیمی از کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی تهران برای تحقیق پای در صحنه جرم بگذارند.

2 دختر جوان که یکی از آنها 2 سال و نیم و دیگری 8 ماه قبل، پس از فرار از خانه شان به تهران سفر کرده بودند و در چنگال مرد شیطان صفت که سعید نام دارد گرفتار شدند.

جرم قتل جسد

2 دختر جوان که از مرد شیطان صفت ترس داشتند ادعا کردند که سعید وقتی متوجه فرار دختر جوان از خانه می شود او را در جلوی خانه گرفته و پس از انتقال به داخل خانه به قتل رسانده و ما را هم تهدید می کرد که اگر به فکر فرار باشیم ما را هم خواهد کشت.

دختران ادعا کردند که در این مدت تنها نان خشک و آب غذای آنها بوده و از ترس جرات اعتراض یا فرار نداشته اند.

مرد میانسال که نگهبان جسد و 2 دختر فراری بود در همان تحقیقات ابتدایی گفت: برادرم با همدستی خواهرمان دختر جوان را با ضربات به قتل رسانده است.

کارآگاهان که احتمال می دادند سعید برای سرکشی به خانه باز می گردد در کمین وی نشستند و خودروهای پلیس از صحنه جرم دور شد تا اینکه ساعت 8 شب عامل این جنایت به محل جرم بازگشت و تیم جنایی پلیس آگاهی تهران در عملیاتی غافلگیرانه سعید را قبل از اینکه از ماجرای حضور پلیس و فاش شدن قتل هولناک با خبر شود دستگیر کردند.

تجسس های پلیسی ادامه داشت و کارآگاهان ساعت 20:30 در عملیاتی دیگر خواهر قاتل را در مخفیگاهش در همان منطقه دستگیر کردند.

کارآگاهان در تحقیقات میدانی و بازجویی از متهم پی بردند که سعید سال 93 در یک پرونده جنایی به اتهام قتل غیرعمد یک زن بازداشت و به پرداخت دیه محکوم شده است و پس از آزادی به صورت اقساط دیه زن جوان را پرداخت می کند.

سعید در ترمینال جنوب برای مسافرخانه ها و هتل ها، مسافر پیدا می کرده و زمانیکه با دختران فراری روبرو می شود با این بهانه که به دختران مجرد اتاق نمی دهند و با چرب زبانی آنها را برای نیت شوم خود به مخفیگاه خود در خیابان خرمشهر کشانده است.

دختر جوان که به قتل رسیده روز جنایت که 4 ماه قبل بوده تصمیم به فرار گرفته که عامل جنایت با اطلاع از نیت دختر جوان و زمانیکه خواهرش نیز در این پاتوق شیطانی حضور داشته با پیچ گوشتی، دختر جوان را به قتل می رساند و برای اینکه راز این جنایت پنهان بماند جسد را در خانه و داخل کیسه های زباله نگهداری کرده است.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه