اینترنت رایگان اپراتورها به مناسبت روز زن

نگاهی به هدیه و تخفیفات اپراتورها به مناسبت روز مادر و روز پدر داشتیم که بر اساس مشاهدات ما فقط ایرانسل هدیه رایگان داشت. به مناسبت گرامی‌داشت سالروز ولادت حضرت فاطمۀ زهرا (س)، روز مادرش، سالروز ولادت حضرت علی (ع) و روز پدر، مشترکان اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل می‌توانند در روز ۳ بهمن مصادف با روز مادر و یا ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ مصادف با روز پدر، بستۀ هدیه دو گیگابایتی اینترنت پرسرعت را فعال کنند.

اینترنت رایگان اپراتورها به مناسبت روز زن
کدخبر : 4610
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

امسال هم اپراتورهای تلفن همراه به مناسبت روز مادر بسته های ویژه ای را برای کاربران خود آماده کرده اند. در این خبر همراه ما باشید تا با هدایای اپراتوها آشنا شوید.

 فعال‌سازی این بستۀ هدیه، با شماره‌گیری کد دستوری #۵* و یا مراجعه به بخش خرید بستۀ اینترنت پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، امکان‌پذیر است. فراموش نکنید که مهلت استفاده از این بستۀ اینترنت داخلی، پایان همان روز است.

هدیۀ مکالمۀ ۵+۵۰

همچنین مشترکان ایرانسل می‌توانند به ازای ۵ دقیقه مکالمه در هر تماس ایرانسلی، ۵۰ دقیقۀ ادامۀ آن مکالمه را از ایرانسل هدیه بگیرند. این هدیه، از ۳ بهمن (روز مادر) تا ۲۶ بهمن (روز پدر) قابل فعال‌سازی و استفاده است. بستۀ مکالمه هدیه ایرانسلی، با شماره‌گیری کد دستوری #۳*۱*۴۴۴۴* و یا مراجعه به بخش خرید بسته مکالمه پیشنهادی در سوپراپلیکیشن ایرانسل من، در دسترس مشترکان ایرانسل است.

همراه اول فقط تخفیف داد

اپراتور مخابراتی همراه اول به مناسبت روز مادر ۱۴۰۰ تصمیم به ارایه بسته های اینترنتی ویژه کرده است. به مناسبت ولادت باسعادت حضرت فاطمه (س) و بزرگداشت روز مادر، همراه اول بسته های اینترنت با تخفیف ویژه ارائه کرده است. این بسته های اینترنت با تخفیف ویژه از امروز شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۰ تا پایان روز دوشنبه ۴ بهمن برای کلیه مشترکان دائمی و اعتباری قابل خریداری است. خرید این بسته های اینترنت ویژه برای خود مشترک و یا دیگری با شماره گیری «ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع» امکان پذیر است. با شماره گیری ستاره ۱۰۰ ستاره ۶۷ مربع با پیشنهاد زیر مواجه می شود:

 ۱- بسته اینترنت ۱.۵ گیگابایت ۳ روزه با مبلغ ۶ هزارتومان

 ۲- بسته اینترنت ۳ گیگابایت ۳ روزه با مبلغ ۹ هزارتومان

 ۳- بسته اینترنت ۵ گیگابایت ۱۵ روزه با مبلغ ۱۵ هزارتومان

 ۴- بسته اینترنت ۷ گیگابایت ۱۵ روزه با مبلغ ۲۰ هزارتومان

در حقیقت این بسته ها با قیمت تخفیفی و به مناسبت روز مادر توسط همراه اول طراحی و عرضه شده است.

این بار هم همراه اول هدیه ای نداشته است و تنها به تخفیف بسته ها اکتفا کرده است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه