وام بانکی۱۰۰ میلیون تومانی | برای دریافت این وام کلیک کنید

اگر شخصی مایل به دریافت تسهیلات طرح نشان شهر باشد باید سپرده کوتاه مدت عادی را در یکی از شعب بانک شهر افتتاح کرده و یک میانگین حساب هم ایجاد کند. حداقل میانگین حساب مورد نیاز برای این تسهیلات سه ماه اعلام شده است.

 وام بانکی۱۰۰ میلیون تومانی | برای دریافت این وام کلیک کنید
کدخبر : 4593
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

وام بانکی مجموعه‌ای از وام‌های قرض‌الحسنه و تسهیلات بانکی وسوسه‌برانگیز است. صاحبان مشاغل، زوج‌های جوان، کارآفرینان،‌ مسکن‌جویان و خلاصه هر کسی که قصد ایجاد تحولی در زمینه شغلی، زندگی و تحصیلی خود دارد؛ می‌تواند از وام بانکی به‌عنوان یک وجه کمکی بهره‌مند شود. وام بانکی به کمک آن دسته از افرادی می‌آید که نیاز مبرم به وجه نقدی هنگفت دارند؛ چرا که نقدینگی، گمشده همیشگی مردم است؛ پس نیاز به وجه نقد برای انجام هر پروژه‌ای، افراد را تشویق (وادار) به استفاده از وام بانکی و تسهیلات ارائه‌شده از سوی بانک‌ها می‌کند.در ادامه به آخرین خبر از وام بانکی می پردازیم.

وام بانکی

بانک شهر به منظور ارائه خدمات متنوع مالی به مشتریان خود طرحی به نام «نشان شهر» را تدارک دیده است. افراد به منظور برخورداری از این تسهیلات باید شرایط لازم را داشته باشند.

همچنین متقاضیان باید دست کم مبلغ ۲ میلیون تومان پول در سپرده خود داشته باشند تا بتوانند این برای این تسهیلات درخواست دهند.

نرخ سود این تسهیلات ۴ تا ۱۲ درصد است. مدت زمان بازپرداخت هم حداکثر ۶۰ ماه است که البته این مدت با توجه به میزان سپرده و مبلغ وام تعیین می‌شود.

برای دریافت این نوع تسهیلات به سند ملکی و هم ضامن رسمی هم نیاز است. تا سقف ۵۰ میلیون تومان به سه ضامن و بالاتر از این مبلغ به ارائه سند ملکی نیاز است.

متقاضی نباید در سیستم بانکی چک برگشتی یا بدهی معوق داشته باشد. البته این افراد برای دریافت تسهیلات مذکور باید هزینه جانبی را در خصوص سند ملکی و ضامن معتبر هم بپردازند.

فرض کنید فردی خواستار دریافت این تسهیلات بوده و تمامی مدارک خود را هم به بانک ارائه داده و قرار بر پرداخت این وام به وی است. اگر بانک بخواهد حداکثر مبلغ وام را با سود ۱۲ درصد و مدت زمان بازپرداخت ۶۰ ماهه به این شخص بپردازد، میزان هر قسط برای وی ۲ میلیون و ۲۲۴ هزار و ۴۴۵ تومان خواهد بود. سود کل وام هم ۳۳ میلیون و ۴۶۶ هزار و ۶۸۶ تومان است.

وام بانکی

معاون امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصاد و دارایی  گفت: شرایط پرداختِ تسهیلات بانکی از اول بهمن ماه تسهیل می شود و افراد بر اساس اعتبارسنجی شبکه بانکی، وام دریافت خواهند کرد.

حسینی در گفت و گویی  به سوالات زیر پاسخ داد:

اهداف برگذاری جلسه مسئولان وزارت اقتصاد با مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی را شرح دهید.

حسینی: پیرو جلسه ی دو روز گذشته مدیران عامل  بانک ها با رییس جمهور و تیم اقتصادی دولت، در خصوص پیگیری امور مردم و تسهیل پرداخت تسهیلات به آن ها،  جلسه ای با حضور مدیران عامل بانک های دولتی و خصوصی، زیر نظر مجموعه وزارت اموراقتصاد و دارایی برگزار شد و محورهای مختلف صحبت های رییس جمهور مطرح و پیگیری شد.

پرداخت تسهیلات بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان به کارکنان دولت، نهادها و شرکت های بزرگ خصوصی از اول بهمن آسان تر خواهد شد. بر اساس اعتبارسنجی که در بانک ها انجام می‌شود همچنین براساس تعهداتی که ذی حساب ها  دارند، کارکنان دولت و بخش های مختلف می توانند از شبکه های بانکی تسهیلات  دریافت کنند. این امکان وجود دارد که به فوریت بتوانیم از اول بهمن این فرآیند را اجرایی کنیم.

وزیر اقتصاد چه تمهیداتی برای اصلاح رابطه مردم با بانک‌ها در نظر گرفته است؟

حسینی:  از ابتدای شروع کار دولت جدید تسهیل گری در ارائه خدمات به مردم در دستور کار وزارت اقتصاد قرار گرفته است.  تقویت بانکداری و بانک های قرض‌الحسنه از جمله بحث هایی است که در وزارت اقتصاد درحال پیگیری است زیرا بخش زیادی از این تسهیلات به افرادی که نیازمند هستند و تسهیلات خرد می خواهند اختصاص پیدا می کند .

سیاست دیگر ما افزایش مبلغ وام قرض الحسنه است و کاهش نرخ کارمزد آن است. به دنبال یک حکمرانی مناسب در مجموعه وزارت خانه هستیم.

یکی از موضوعات مهم در اصلاح این روابط مربوط به استرداد سود مازاد بانکی است که برخی از بانکها حاضر به استرداد نیستند، دلیل مخالفت بانک ها چیست؟

حسینی: بانک‌های دولتی تبعیت از قوانین را دارند. بر اساس مصوبه شورای عالی دیوان کشوری که اگر بانک‌ها مازاد و خارج از مصوبات شورای پول و اعتبار دریافتی داشته باشند باید سود مازاد را برگشت بدهند. چنانچه مازاد دریافتی مشاهده شود برگردانده می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه