دفاع جانانه پیشکسوت پرسپولیس از اسکوچیچ

عباس کارگر پیشکسوت پرسپولیس معتقد است که تیم ملی ایران با هدایت دراگان اسکوچیچ مثل آب خوردن عراق و امارات را می برد.

دفاع جانانه پیشکسوت پرسپولیس از اسکوچیچ
کدخبر : 4033
پایگاه خبری تحلیلی پیشنهاد ویژه :

 

عباس کارگر مهاجم پیشین پرسپولیس و تراکتور می گوید رویارویی این دو تیم در هفته سیزدهم لیگ برتر بسیار سخت و نفس گیر خواهد بود.

عباس کارگر که در دهه ۵۰ برای تراکتور و در دهه ۶۰ برای پرسپولیس بازی کرده در خصوص رویارویی این دو تیم گفت:پرسپولیس برای این که بتواند جای استقلال را در صدر جدول رده‌بندی بگیرد باید هر طور شده تراکتور را در ورزشگاه آزادی شکست دهد. شاگردان گل محمدی در حال حاضر در مکان دوم جدول رده بندی قرار دارند و باید هر طور شده با گرفتن سه امتیاز خانگی خود را به استقلال نزدیک‌ نگه دارند تا به محض غفلت و لغزش استقلال خودشان صدرنشین شوند …

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه افزود:از طرفی تیم تراکتور روزهای بحرانی را سپری می‌کند و نتایج بسیار بدی در لیگ کسب کرده است. مشکلات مدیریتی باعث شده کادر فنی و بازیکنان این تیم استرس داشته باشند و مقابل پرسپولیس از اعتماد به نفس کافی برخوردار نخواهند بود. اگرچه من از این موضوع ناراحت هستم چرا که تراکتور را دوست دارم و سالها برای این تیم بازی کردم.

کارگر در خصوص پرسپولیس گفت:پرسپولیس از لحاظ فنی نسبت به استقلال و سپاهان بهتر بازی می‌کند و شما در مقابل سپاهان دیدید که حریف نتوانست به خواست خود برسد. پرسپولیس تاکتیک‌های خود را روی حریف دیکته کرد و سه امتیاز حساس گرفت. به اعتقاد من شاگردان یحیی گل محمدی می‌توانند عنوان قهرمانی خود را دوباره تکرار کنند چرا که کمتر تیمی در لیگ برتر توان مقابله با پرسپولیس را خواهد داشت.

مهاجم اسبق تیم ملی همچنین در خصوص رویارویی با عراق و امارات در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام جهانی گفت:شک نکنید که خیلی راحت عراق و امارات را در ورزشگاه آزادی شکست می‌دهیم و راهی جام جهانی می‌شویم. تیم ملی فوق العاده ای داریم و هرکدام از لژیونرها به تنهایی می‌توانند سرنوشت بازی‌های سخت را عوض کنند و ما این را در بازی‌های قبلی ثابت کرده‌ایم. من خوشحالم که حالا بی حرف و حدیث و با آرامش کامل می‌توانیم راهی جام جهانی بشویم و دل مردم را شاد کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
ارسال نظر:

  • پربازدید
  • پربحث ها
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
  • ۲۴ ساعت
  • هفته
  • ماه
روی خط رسانه